Hop til indhold

Recommended Posts

Amagerstar skrev, for 2 timer siden:

Royal Thai på Amager. Og så ligger der også en på Frederiksberg i Smallegade. De to steder får du IKKE en HJ.

Ingen på Smallegade er grønne og det er Royal Thai på Amager heller ikke ...

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1BFyDwa-Qc5oxvy-VkvTuC6nhhKE&hl=en_US&ll=55.67207355011793%2C12.600071151123075&z=14

Gløden skrev, 1 time siden:

Er der mere end én klinik i Smallegade på Frederiksberg ?

Der er tre.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke sidde og citere jer alle her i tråden....men det løber HELT af sporet når tråden egentlig starter hos Phan Wellness på Østerbro. Selvfølgelig er det okay at skrive om andre steder, og om der fås det ene eller det andet - men det har INTET med Phan Wellness at gøre og INTET med anmeldelse af dette. 

Gør os andre en tjeneste - lav en ny tråd under hyggesnak - eller her hvor det er blandet bolsjer og ikke med Phan wellness som startskuddet. Sorry gutter - men det er bare nemmere på den måde. 

Rigtig Glædelig Jul

Redigeret af Lucash
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Gløden

det Amagerstar mener og som også er rigtigt er at, Royal Thai på Amager og Asian Star på Smallegade  kun giver massage

de to andre steder på Smallegade giver nok lidt mere

Go jul og massage herfra :)

Butterfly

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 8 minutter siden:

Til Gløden

det Amagerstar mener og som også er rigtigt er at, Royal Thai på Amager og Asian Star på Smallegade  kun giver massage

Jeghar fået HE på Asian Star ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Jeghar fået HE på Asian Star ...

Og gently har fået på hos Royal ...

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerstar skrev, den 18/12/2016 at 16:06:

Det er muligt. Men den Royal thai-massage som ligger i holmbladsgade på Amager er det totalt udelukket. Har snakket med hende som bestyrer det, og hendes danske mand. Og de vil under ingen omstændigheder have det hos dem. Deres motto er, at hvis der er nogen der kommer efter det, må de finde et andet sted.

Arghhh, jeg har nu flere gange fået HJ derinde. Men standarden på massagen plejer at være meget høj i Holmbladsgade og de er søde og sjove. :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
OrganDonor skrev, den 12/23/2016 at 13:54:

Og gently har fået på hos Royal ...

 

 

-OD

Det har jeg også.... - mange gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 22/12/2016 at 13:37:

Hvordan mener du jeg har antydet du skulle være det?

Det er da ikke logisk? Det er fint nok, at du har en holdning om, hvordan grænserne går, men det har intet med logik at gøre.

OK. Så hvis hun havde kneppet mig med en påspændingsdildo, så havde det ikke været sex. Der kan man bare se. Jeg bukker og nejer for din "logik."

Gider ikke at kommentere sådan noget vrøvl. Det er for barnagtigt for mig.

Du ved udmærket, hvad jeg mener, hvis du prøver at tænke dig lidt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, den 22/12/2016 at 12:24:

Er der mere end én klinik i Smallegade på Frederiksberg ?

Hvis ikke, må jeg tilbagevise din påstand;)

Så er der 2 klinikker i Smallegade.

For den klinik jeg taler om der får du med garanti IKKE nogen seksuelle ydelser. Spurgte pænt da jeg var der. Men fik at vide, at det udførte de ikke, og at jeg i såfald måtte finde et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, den 23/12/2016 at 15:46:

Arghhh, jeg har nu flere gange fået HJ derinde. Men standarden på massagen plejer at være meget høj i Holmbladsgade og de er søde og sjove. :)

Jamen så synes jeg da lige vi skulle tage et lille rask væddemål på 5.000 kr.

Vi mødes en dag uden for Royal Thai i Holmbladsgade, og så går vi sammen ind og spørger pænt, om der er mulighed for at få en HJ. Men husk nu de 5.000 kr. ikke? For du taber med garanti.

Når selv ejeren står og fortæller mig at deres motto er, at de ikke udfører den slags, så ved hun sikkert, hvad hun taler om. Og jeg er kommer der mindst 10-12 gange, da jeg bor lige ved siden af:-)

Men du kan bare fortælle, hvornår du har tid, så vil jeg stå der:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerstar skrev, for 50 minutter siden:

Jamen så synes jeg da lige vi skulle tage et lille rask væddemål på 5.000 kr.

Vi mødes en dag uden for Royal Thai i Holmbladsgade, og så går vi sammen ind og spørger pænt, om der er mulighed for at få en HJ. Men husk nu de 5.000 kr. ikke? For du taber med garanti.

Det er en pudsig påståelighed og et sort/hvidt syn på tingene du fremturer med. Men kan du ikke starte en tråd i Generel Debat, for det her er for dumt. Helt kort: Der kan være milevid forskel på hvad ejeren fortæller i forlokalet og hvad massøren, herunder ejeren, siger og gør mod slutningen af massagetiden. Der kan også være forskel på hvad der bliver sagt til forskellige kunder. Hvis du spørger og får nej først, kan du til gengæld være mere sikker på, at der ikke sker noget "overraskende."

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Amagerstjerne. Hvorfor er du så interesseret i at fastholde en påstand om ingen sex, lige netop på et enkelt handjob-house på amager? hvad stikker under?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 25/12/2016 at 10:13:

Det er en pudsig påståelighed og et sort/hvidt syn på tingene du fremturer med. Men kan du ikke starte en tråd i Generel Debat, for det her er for dumt. Helt kort: Der kan være milevid forskel på hvad ejeren fortæller i forlokalet og hvad massøren, herunder ejeren, siger og gør mod slutningen af massagetiden. Der kan også være forskel på hvad der bliver sagt til forskellige kunder. Hvis du spørger og får nej først, kan du til gengæld være mere sikker på, at der ikke sker noget "overraskende."

Ved du hvad.

Nu kender jeg både ejeren, og hendes mand. Og har flere gange siddet og hyggesnakket med dem begge. Både når jeg har fået massage, men også nogen gange, hvor jeg bare et dumpet ind uden at få massage. Jeg kender dem godt, og de kender mig godt.

Og jeg kan garantere dig for, at de begge fortæller. At hvis de opdager en af pigerne giver en HJ, eller mere, så bliver den pågældende pige øjeblikkelig fyret, og sendt hjem til Thailand. De vil simpelhen ikke have det. Og hvis nogen påstår, at de har fået en HJ hos Royal Thai, så vil jeg vove at påstå, at de er fyldt med løgn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 25/12/2016 at 10:13:

Det er en pudsig påståelighed og et sort/hvidt syn på tingene du fremturer med. Men kan du ikke starte en tråd i Generel Debat, for det her er for dumt. Helt kort: Der kan være milevid forskel på hvad ejeren fortæller i forlokalet og hvad massøren, herunder ejeren, siger og gør mod slutningen af massagetiden. Der kan også være forskel på hvad der bliver sagt til forskellige kunder. Hvis du spørger og får nej først, kan du til gengæld være mere sikker på, at der ikke sker noget "overraskende."

Desuden når du snakker om noget der er dumt, så burde du vidst være den sidste til at sige dette.

At påstå, at en HJ ikke er en seksuel ydelse er direkte dumt, og det kunne jeg med sikkerhed få de første 10 personer til at skrive under på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, for 3 timer siden:

Amagerstjerne. Hvorfor er du så interesseret i at fastholde en påstand om ingen sex, lige netop på et enkelt handjob-house på amager? hvad stikker under?

Ganske enkelt fordi der er nogen som påstår, at de har fået en HJ hos Royal Thai i Holmbladsgade, hvad er en stor løgn da jeg kender ejeren, og hendes mand ganske godt igennem lang tid.

Er det svar nok til dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 25/12/2016 at 10:13:

Det er en pudsig påståelighed og et sort/hvidt syn på tingene du fremturer med. Men kan du ikke starte en tråd i Generel Debat, for det her er for dumt. Helt kort: Der kan være milevid forskel på hvad ejeren fortæller i forlokalet og hvad massøren, herunder ejeren, siger og gør mod slutningen af massagetiden. Der kan også være forskel på hvad der bliver sagt til forskellige kunder. Hvis du spørger og får nej først, kan du til gengæld være mere sikker på, at der ikke sker noget "overraskende."

Når du nu blander dig i, hvad jeg skriver til Ravnen, så kan jeg da kun sige, at hvis han er så sikker. Så ville jeg da fluks tage imod dette væddemål, og så lige score 5.000 kr.

Gør han ikke det. Så kan jeg kun anse personen for at være fyldt med løgn. Sådan er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
Amagerstar skrev, for 1 time siden:

Ganske enkelt fordi der er nogen som påstår, at de har fået en HJ hos Royal Thai i Holmbladsgade, hvad er en stor løgn da jeg kender ejeren, og hendes mand ganske godt igennem lang tid.

Er det svar nok til dig?

Hvis du er glad så er jeg også. - lige så glad som jeg har været de gange jeg er gået derfra med tømte løg.

 

hvis jeg får tid i juleferie, skal jeg tage ud og bekræfte at de stadig hiver i pibe...

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, for 2 timer siden:

Hvis du er glad så er jeg også. - lige så glad som jeg har været de gange jeg er gået derfra med tømte løg.

 

hvis jeg får tid i juleferie, skal jeg tage ud og bekræfte at de stadig hiver i pibe...

Drøm du bare videre. Din fantasi fejler i hvert fald ingenting:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, for 3 timer siden:

Hvis du er glad så er jeg også. - lige så glad som jeg har været de gange jeg er gået derfra med tømte løg.

 

hvis jeg får tid i juleferie, skal jeg tage ud og bekræfte at de stadig hiver i pibe...

Men det er da fint.

Så går jeg ud fra, at du overtager Ravnens væddmål.

Vi væder som sagt 5.000 kr. Og du får lov til at foreslå en dag, hvor vi så mødes udenfor. Og så går vi ind og spørger.

Og du har selvfølgelig allerede været inde på deres hjemmeside, og fundet navnet på den pige som sidst har givet dig en HJ, så vi lige kan spørge den pige:-) Alle pigerne har jo et billede, så du burde genkende vedkommende:-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...