Hop til indhold
kanonkongen

Hvorfor er alt det man har skrevet forsvundet ??

Recommended Posts

Når jeg ser på min profil står der " kanonkongen has no recent activity to show" 

Hvor er alle mine indlæg henne. Er det efter den nye opdatering det er sket ? 

Ja håber da det bliver rettet til.

God dag til jer.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 3 minutter siden:

Når jeg ser på min profil står der " kanonkongen has no recent activity to show" 

Hvor er alle mine indlæg henne. Er det efter den nye opdatering det er sket ? 

Ja håber da det bliver rettet til.

Det kommer tilbage igen. Der er lige blevet kørt en større forumopdatering, så systemet er i øjeblikket ved at genindeksere alting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg kan bekræfte at efter en opdatering sker der ofte en større reindeksering. Manglende indeksering burde dog som udgangspunkt ikke ødelægge noget visuelt, men blot sænke hastigheden indtil indekseringen er på plads. Det er dog nok ikke overalt at dette er tænkte godt ind i systemet af forumudviklerne. Man kunne ønske at jeg havde overblik over hvad de går og laver, men jesus det er svært :)

Pt. kører der er blot en indeksering af indlæg, hvilket jeg vil mene betyder at alle profiler er opdaterede med aktivitetsvisning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, 1 time siden:

Hej @Maya Kathrine

Det virker igen.

Tak for svar <3

God dag til dig.

KK

Ja, men jeg mistede en hel oplevelsesberetning på den konto og måtte skrive den om efter hukommeren :(

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg skal forsøge at få arrangeret så alle får en e-mail op til forumopdateringerne. Tidligere har vi haft lidt tekniske kapacitetsproblemer ift. masseudsendelser, men jeg tror muligvis de er blevet løst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 2 minutter siden:

Jeg skal forsøge at få arrangeret så alle får en e-mail op til forumopdateringerne. Tidligere har vi haft lidt tekniske kapacitetsproblemer ift. masseudsendelser, men jeg tror muligvis de er blevet løst.

Hvorfor ikke bare varsle det i god tid på dette forum? Det må da være det letteste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, Lige nu:

Hvorfor ikke bare varsle det i god tid på dette forum? Det må da være det letteste.

Det er også en mulighed. I den forbindelse kunne det være interessant at vide om du registrerede at jeg oplyste om det i Fredags? Jeg vil dog sige at jeg ikke satte dato og tidspunkt på i ugen, men det kunne jeg godt have gjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 2 minutter siden:

Det er også en mulighed. I den forbindelse kunne det være interessant at vide om du registrerede at jeg oplyste om det i Fredags? Jeg vil dog sige at jeg ikke satte dato og tidspunkt på i ugen, men det kunne jeg godt have gjort.

Nej, det gjorde jeg faktisk ikke. Jeg plejer ellers altid at gå ind under "ulæst indhold", men jeg må jo så have været ædru i fredags :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Nej, det gjorde jeg faktisk ikke. Jeg plejer ellers altid at gå ind under "ulæst indhold", men jeg må jo så have været ædru i fredags :D

Jeg tror muligvis vi skal forsøge at kommunikere ud i en email at man gør klogt i at "følge" kategorien "Meddelelser fra Eroguide.dk". På den måde er der større chance for at man ikke overser indlæggende i denne. Pt. er det ca. 1 indlæg om ugen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 4 timer siden:

Når jeg ser på min profil står der " kanonkongen has no recent activity to show" 

Hvor er alle mine indlæg henne. Er det efter den nye opdatering det er sket ? 

Ja håber da det bliver rettet til.

God dag til jer.

KK

 

:D var du bange for at din identitet røg der!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...