peterjo 0 Skrevet 12. December, 2016 Det er sådan, at de forhindre nogle piger i at være aktive herinde, jeg ved ikke lige hvad deres problem er. Jeg sad og skrev og kunne ikke poste mit indlæg. Hvad sker der for Eroguide, er det sådan at jeres firma er lukket for piger eller drenge der ikke passer ind i de administrative arkiver blandt jeres favoritter. Svar udbedes, tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 12. December, 2016 Hej Peter! Dejligt at høre fra dig Lige pt. er jeg i gang med en opdatering af forummet, og det kan måske skabe lidt problemer. I dette øjeblik syntes jeg nu at vi er godt på vej op. Jeg mener altså vi generelt elsker alle vores brugere, men ja, en gang imellem sker det at nogen prøver lidt for meget vores retningslinjer af - og så skal det have konsekvenser. Jeg har dog stor tiltro til moderatorgruppens arbejde med at håndhæve det. Maya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterjo 0 Skrevet 12. December, 2016 Måske du skal varsle dine betalende kunder om jeres opdatering. Det er kundeservice. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 12. December, 2016 Jeg tror at man bliver udelukket hvis man er ekstra grov, eller at man måske automatisk bliver slettet hvis man er for passiv. Men du fat i et eller andet, synes jeg for tingene kan godt være lidt ensidige. ET ekkokammer hvor en mener noget og en anden mener det samme så bliver det bare gentagelse bare i forskellige udformninger. også kommer jeg måske og ser noget helt andet og bryder mønsteret. det kan måske ske herinde, men synes ikke at jeg har oplevet det, lige bortset fra at jeg beskrev Donald Trump i positive vendinger så bryde jeg mønsteret ved ekkokammeret, det er vist kun den ene gang men generelt synes jeg der er højt til loftet herinde, og debatten foregår oftest i en sobertone der er plads til forskellige det er et rummeligt forum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 12. December, 2016 peterjo skrev, for 1 minut siden: Måske du skal varsle dine betalende kunder om jeres opdatering. Det er kundeservice. Normalt skaber det ikke de store problemer. Men jeg er helt enig. Annoncedelen burde i øvrigt ikke være påvirket af dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 12. December, 2016 peterjo skrev, for 4 minutter siden: Måske du skal varsle dine betalende kunder om jeres opdatering. Det er kundeservice. Hvad mener du egentligt præcist med betalende kunder? Er du selv banner-annoncør? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 12. December, 2016 peterjo skrev, for 12 minutter siden: Jeg sad og skrev og kunne ikke poste mit indlæg. Hvis du har skrevet til en bestemt pige - kan det være hun i sin opstilling ikke tillader private beskeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 12. December, 2016 Maya Kathrine skrev, for 2 minutter siden: Normalt skaber det ikke de store problemer. Men jeg er helt enig. Annoncedelen burde i øvrigt ikke være påvirket af dette. I øvrigt håber jeg du har sat dig selv til at følge:https://www.eroguide.dk/forum/forum/85-meddelelser-fra-eroguidedk/ Så du ikke gik glip af evt. opdateringsmeddelelser. Det sker vi advarer brugerne om et eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterjo 0 Skrevet 12. December, 2016 Jernsvinet skrev, Lige nu: Hvis du har skrevet til en bestemt pige - kan det være hun i sin opstilling ikke tillader private beskeder. Nej kære ven, jeg blev udelukket fra forummet og sidder på en VPN i England efter 2 forsøg på at komme ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 12. December, 2016 peterjo skrev, for 16 minutter siden: Det er sådan, at de forhindre nogle piger i at være aktive herinde, jeg ved ikke lige hvad deres problem er. Jeg sad og skrev og kunne ikke poste mit indlæg. Hvad sker der for Eroguide, er det sådan at jeres firma er lukket for piger eller drenge der ikke passer ind i de administrative arkiver blandt jeres favoritter. Svar udbedes, tak. Overtræder man vores regelsæt, ja så risikere man altså, at man ikke længere er velkommen herinde længere. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. December, 2016 peterjo skrev, for 2 minutter siden: Nej kære ven, jeg blev udelukket fra forummet og sidder på en VPN i England efter 2 forsøg på at komme ind. Hej @peterjo Kan du ikke forklare mig, at hvordan du kan sidde i England. Hvor du i en anden tråd siger du er i Finland ?? Og det virker som om, du kommer med spændende historier. Måske det er det der har ramt dig. God dag. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 12. December, 2016 kanonkongen skrev, for 1 minut siden: Hej @peterjo Kan du ikke forklare mig, at hvordan du kan sidde i England. Hvor du i en anden tråd siger du er i Finland ?? Og det virker som om, du kommer med spændende historier. Måske det er det der har ramt dig. God dag. KK Og i et andet indlæg tilsyneladende er en kvinde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. December, 2016 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden: Og i et andet indlæg tilsyneladende er en kvinde? Hej @Iscenesat Virkelighed Lige præcis på omkring 13 timer. det går stærkt. Og ja det er juletid så alt kan jo ske åbenbart God dag til dig KK Redigeret 12. December, 2016 af kanonkongen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 12. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden: Og i et andet indlæg tilsyneladende er en kvinde? H*n skriver også at vise piger bliver udelukket i oplægget.. Ikke at h*n er en dreng.. Den med Finland opfattede jeg ikke som om personen var i Finland men kom derfra.. Men måske jeg ikke har læst grundigt nok efter.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 12. December, 2016 (edited) JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: H*n skriver også at vise piger bliver udelukket i oplægget.. Ikke at h*n er en dreng.. Den med Finland opfattede jeg ikke som om personen var i Finland men kom derfra.. Men måske jeg ikke har læst grundigt nok efter.. Nej, det har du tilsyneladende ikke. - Prøv at kigge i den anden tråd, hvor du debattere med høn. "Hvor gammel er du eller hvor ung er du? Du virker meget dyb men mangler stadig indlevelse i begreber. Du bliver betalt for et veludført stykke arbejde. Nu skal jeg fortælle dig en sandhed om min dumhed....Jeg mødte på en af min første ture en meget rig mand, jeg fik smykker for ca 600.000 kr og meget andet. Den dag trods jeg sagde jeg intet ville med ham havde han lavet en udførlig liste over alle mine gaver til Skat. Jeg kom til møde og resten er hemmelig dog vil jeg sige jeg blev pålagt 15% gaveafgift da vi ikke var i ægteskabslignende forhold. Jeg fik rejser, ny bil alt var lykkeligt....troede jeg. Du skal tænke dig dybt og inderligt om i manipulationens magt for du styrer intet når andre føler deres magt over dig." Redigeret 12. December, 2016 af Iscenesat Virkelighed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. December, 2016 (edited) JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden: H*n skriver også at vise piger bliver udelukket i oplægget.. Ikke at h*n er en dreng.. Den med Finland opfattede jeg ikke som om personen var i Finland men kom derfra.. Men måske jeg ikke har læst grundigt nok efter.. Hej @JenniferRomantica Det her er hvad Han/Hun skriver jeg citere. "Hun har vendt op og ned på alt jeg rejste til Finland to timer efter vi havde sex og kan ikke finde bedre tid til en julegave. Jeg kommer først hjem lige op til den 1 januar, jeg er i københavn kun for hende nu her så skal jeg tilbage mens jeg samtidig også skal passe mit arbejde. Jeg skriver mit klare anmeldelse efter nytår. VH Peterjo" Det ser jeg som, at personen rejste til Finland. Men ja som @Iscenesat Virkelighed skriver kig igen det han skriver. God dag KK Redigeret 12. December, 2016 af kanonkongen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 12. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden: Nej, det har du tilsyneladende ikke. - Prøv at kigge i den anden tråd, hvor du debattere med høn. "Hvor gammel er du eller hvor ung er du? Du virker meget dyb men mangler stadig indlevelse i begreber. Du bliver betalt for et veludført stykke arbejde. Nu skal jeg fortælle dig en sandhed om min dumhed....Jeg mødte på en af min første ture en meget rig mand, jeg fik smykker for ca 600.000 kr og meget andet. Den dag trods jeg sagde jeg intet ville med ham havde han lavet en udførlig liste over alle mine gaver til Skat. Jeg kom til møde og resten er hemmelig dog vil jeg sige jeg blev pålagt 15% gaveafgift da vi ikke var i ægteskabslignende forhold. Jeg fik rejser, ny bil alt var lykkeligt....troede jeg. Du skal tænke dig dybt og inderligt om i manipulationens magt for du styrer intet når andre føler deres magt over dig." Mente hun ikke skriver i dette oplæg at hun er en dreng.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 12. December, 2016 (edited) JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Mente hun ikke skriver i dette oplæg at hun er en dreng.. Hvilket jeg heller ikke har skrevet? Jeg skrev i et andet indlæg? Redigeret 12. December, 2016 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 12. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden: Hvilket jeg heller ikke har skrevet? Jeg skrev i et andet indlæg? Jeg har ikke set det oplæg hvor hun siger hun er en dreng.. Hvis du tænker på tråden med den mørke kvinde så kan man altså som kvinde også godt have sex med kvinder.. Hahaha.. Men jov det virker mystisk måske.. Tænker der vel kommer en forklaring.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 12. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Jeg har ikke set det oplæg hvor hun siger hun er en dreng.. Hvis du tænker på tråden med den mørke kvinde så kan man altså som kvinde også godt have sex med kvinder.. Hahaha.. Men jov det virker mystisk måske.. Tænker der vel kommer en forklaring.. Okay, det er lidt tungt... Hvor mange kvinder kender du der hedder Peter? Eller kalder sig Peter? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 12. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden: Hvis du tænker på tråden med den mørke kvinde så kan man altså som kvinde også godt have sex med kvinder.. Hahaha.. Men jov det virker mystisk måske.. Tænker der vel kommer en forklaring.. Hej @JenniferRomanticaKender @theladymylena. Og er ret sikker på hun ikke modtager piger. Men ja det kunne jo være hun selv ville bekræfte dette. Men er ret overbevidst om, at peterjo ikke er en mand men en kvinde. Som vi har set flere gange herinde. Både skrivestil, og måde hun formulere sig på, snyder sjældent. God dag til dig. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 12. December, 2016 kanonkongen skrev, for 12 minutter siden: Hej @JenniferRomantica Det her er hvad Han/Hun skriver jeg citere. "Hun har vendt op og ned på alt jeg rejste til Finland to timer efter vi havde sex og kan ikke finde bedre tid til en julegave. Jeg kommer først hjem lige op til den 1 januar, jeg er i københavn kun for hende nu her så skal jeg tilbage mens jeg samtidig også skal passe mit arbejde. Jeg skriver mit klare anmeldelse efter nytår. VH Peterjo" Det ser jeg som, at personen rejste til Finland. Men ja som @Iscenesat Virkelighed skriver kig igen det han skriver. God dag KK Så vidt jeg husker skrev h*n at h*n havde besøgt pigen forrige uge.. Og derefter var rejst til Finland og så var i Danmark igen.. Derefter kan h*n for alt hvad vi ved være rejst til England.. Men det jo sådan set også lige meget.. Hehe.. Jeg har jo egentlig ingen grund overhoved til at forsvarer eller prøve på at finde hoved og hale i det.. Tænker admins'ne styrer det show.. Hehe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. December, 2016 kanonkongen skrev, for 29 minutter siden: Hej @Iscenesat Virkelighed Lige præcis på omkring 13 timer. det går stærkt. Og ja det er juletid så alt kan jo ske åbenbart God dag til dig KK Kan en kønsskifteoperation virkeligt klares på 13 timer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 12. December, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden: Okay, det er lidt tungt... Hvor mange kvinder kender du der hedder Peter? Eller kalder sig Peter? Jeg er rimelig sikker på du ikke selv hedder Iscenesat Virkelighed.. Hehe.. Hvis du kan kalde dig det kan peterjo vel kalde sig peterjo og for sin vis stadig være en pige.. Men som sagt så fuck det.. Regner med admins'ne har styr på det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 12. December, 2016 kanonkongen skrev, for 2 minutter siden: Hej @JenniferRomanticaKender @theladymylena. Og er ret sikker på hun ikke modtager piger. Men ja det kunne jo være hun selv ville bekræfte dette. Men er ret overbevidst om, at peterjo ikke er en mand men en kvinde. Som vi har set flere gange herinde. Både skrivestil, og måde hun formulere sig på, snyder sjældent. God dag til dig. KK Jeg opfatter hende også som en pige.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg