Anders85 17 Skrevet 11. December, 2016 Hejsa. Som I kan se på overskriften, søger jeg den frække, lidt kinky kvinde i det Københavnske. Det er e krav, at hun er dansk, hun nyder at bruge en strapon, og så har hun lak/latex og lange støvler hun kan iføre sig? Er der en som matcher disse "krav" I kan anbefale? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 11. December, 2016 Anders85 skrev, for 54 minutter siden: Hejsa. Som I kan se på overskriften, søger jeg den frække, lidt kinky kvinde i det Københavnske. Det er e krav, at hun er dansk, hun nyder at bruge en strapon, og så har hun lak/latex og lange støvler hun kan iføre sig? Er der en som matcher disse "krav" I kan anbefale? Jeg tror du skal lede efter en dominatrix/herskerinde af en slags indenfor BDSM. Det er ofte lidt lettere end hvis du søger på de almindelige sider med GPer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 12. December, 2016 Måske Lady Laura Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg