Hop til indhold
Doktor Sugardaddy

Sugar babe ved navn "SØD"

Recommended Posts

Sparkster skrev, den 11/12/2016 at 01:36:

Hun er vist semi berømt for ikke at møde op, prøv en søgning herinde ;) 

Jeg har været der i sensommeren. Hun er ret dejlig, men meget professionel. Har nærmest en tjekliste med priser på.

Spild af tid - kig efter nogle andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med tjekliste mener jeg, at hun nærmest vil hentes i en speciel bil, spise på gode restauranter, du skal booke hotel specielle steder osv.

Jeg ville ikke vælge hende igen. Alt for kold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snakker med hende nu og hun er frisk på at komme hjem til mig, og vi begge er med på at vi skal ha sex hjemme hos mig og ikke andet, så ikke noget tjekliste hos mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg søger en gentlemen som har styr på livet, er empatisk. Ved hvor de gode spisesteder er. Og har et stykke lækkert legetøj, som i ment med bil. Jeg er ude efter en fast relation, og forventer min kommende SD kan forkæle mig uden jeg selv skal be om det ' self, vil forkælelsen være gensidigt. "

Hun lyder ikke umiddelbart specielt sympatisk, men ok, hvis andre ikke har nogen oplevelser med tjeklister, så er der vel ikke det store problem. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, den 13/12/2016 at 23:53:

"Jeg søger en gentlemen som har styr på livet, er empatisk. Ved hvor de gode spisesteder er. Og har et stykke lækkert legetøj, som i ment med bil. Jeg er ude efter en fast relation, og forventer min kommende SD kan forkæle mig uden jeg selv skal be om det ' self, vil forkælelsen være gensidigt. "

Hun lyder ikke umiddelbart specielt sympatisk, men ok, hvis andre ikke har nogen oplevelser med tjeklister, så er der vel ikke det store problem. 
 

hvori ligger det usympatiske . syntes da bare hun nævner lidt ting som hun ssættet pris på . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Softcore skrev, for 15 timer siden:

hvori ligger det usympatiske . syntes da bare hun nævner lidt ting som hun ssættet pris på . 

Opfattelser kan naturligvis være forskellige, det er selvfølgelig mit perspektiv alene jeg refererer til. Men når en kvinde opregner bil, middage og forventninger om en lind strøm af forkælelser, som den væsentligste bestanddel af et fast forhold, så tænker jeg straks på en ren golddigger. Måske er der nogen der kan lide denne type, det appellerer bare ikke til mig. Jeg tvivler også på at en fast relation kan opbygges når omdrejningspunktet stort set ikke er andet end hvad du kan tilbyde af materielle ting og oplevelser. Selv kvinder med en golddigger mentalitet vil blive trætte af dette efter kort tid, og så hopper hun videre til den næste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, den 15/12/2016 at 16:22:

Opfattelser kan naturligvis være forskellige, det er selvfølgelig mit perspektiv alene jeg refererer til. Men når en kvinde opregner bil, middage og forventninger om en lind strøm af forkælelser, som den væsentligste bestanddel af et fast forhold, så tænker jeg straks på en ren golddigger. Måske er der nogen der kan lide denne type, det appellerer bare ikke til mig. Jeg tvivler også på at en fast relation kan opbygges når omdrejningspunktet stort set ikke er andet end hvad du kan tilbyde af materielle ting og oplevelser. Selv kvinder med en golddigger mentalitet vil blive trætte af dette efter kort tid, og så hopper hun videre til den næste. 

når jeg læser hendes indlæg så opfatter jeg bare at hun kan godt lide at blive hentet i bil og ikke skal på date på en cykel / tage det offentlige . og at hun sætter pris på god mad og ikke bare en billig pølsevogn. og derud over nemlig ikke ønsker at være en time basis pige , men at man sørger for at give sugar så hun er glad uden at hun skal nævne det explicit . så alt i alt så ser jeg det som en mere ægte SD .  at hun stiller disse 'ønsker' er vel mere et udtryk for at sortere det segment fra som bruger SD som prostitution og ønsker at være en ægte elskerinde/sugarbabe

 det er i hvertfald det indtryk jeg får 

Redigeret af Softcore
stavebøffer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Kindhesten80 skrev, den 13/12/2016 at 23:53:

 

Hun lyder ikke umiddelbart specielt sympatisk, men ok, hvis andre ikke har nogen oplevelser med tjeklister, så er der vel ikke det store problem. 
 

Hun er vel bare temmeligt materialistisk og går efter det overfladiske :) 

men nok heller ikke lige en pige efter min pik og mit hjerte 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 6 timer siden:

Hun er vel bare temmeligt materialistisk og går efter det overfladiske :) 

men nok heller ikke lige en pige efter min pik og mit hjerte 

Ja lige præcis. Og man kan vel dårligt fortænke typer som hende at de bliver tiltrukket af et site som SD. Det er bare ikke min type heller, og netop derfor er det heller ikke et site der appellerer til mig. Man skal bare gøre det sig klart at SD fungerer som en art prostitution, det er bare langt mere ugennemsigtigt og mindre reelt sammenlignet med pro GPer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Kindhesten80 skrev, for 1 time siden:

Ja lige præcis. Og man kan vel dårligt fortænke typer som hende at de bliver tiltrukket af et site som SD. Det er bare ikke min type heller, og netop derfor er det heller ikke et site der appellerer til mig. Man skal bare gøre det sig klart at SD fungerer som en art prostitution, det er bare langt mere ugennemsigtigt og mindre reelt sammenlignet med pro GPer. 

Det er jeg ikke ubetinget enig i - Der er mange fine sjovt hyggelige og rigtigt frække oplevelser med kvinder og piger der synes det er fedt og som føler sig set og værdsat i spillet :) . Jeg har sgu haft det sjovt på sd. Ser stadig en lækker steg derfra til gensidig uforpligtende fornøjelse engang imellem. 

Så det er bare et spg om tålmodighed så skal det nok findes :)

men der nok lidt for enhver smag - nogle oplevelser ligner en "ren gp oplevelse" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 2 timer siden:

Det er jeg ikke ubetinget enig i - Der er mange fine sjovt hyggelige og rigtigt frække oplevelser med kvinder og piger der synes det er fedt og som føler sig set og værdsat i spillet :) . Jeg har sgu haft det sjovt på sd. Ser stadig en lækker steg derfra til gensidig uforpligtende fornøjelse engang imellem. 

Så det er bare et spg om tålmodighed så skal det nok findes :)

men der nok lidt for enhver smag - nogle oplevelser ligner en "ren gp oplevelse" 

Det er fedt at høre at det fungerer for dig. Jeg kan ikke sige at det foreløbigt har været nogen succes for mit vedkommende. Mange af de profler jeg har læst derinde er enten meget overfladiske og intetsigende, og så skal man til at stille en masse spørgsmål eller komme med forslag. Og det har jeg sgu nok ikke tålmodighed til. Eller også så er det den type profiler fyldt med krav og golddigger mentalitet, og det syntes jeg nok er lidt frastødende. Ud over det, er det ofte sådan at man ikke altid kan forvente at få svar, også selv om man skriver en høflig mail.  Eller også får man meget korte eller uhøflige svar. Og det må jeg ligeledes indrømme, at min tålmodighed sjældent rækker til.

Tro det eller ej, men jeg tror faktisk at jeg har større sandsynlighed for succes, ved bare at tage i byen en lørdag aften i indre Kbh. end ved at rende rundt på et site som SD. Og så er det endda helt gratis, fraregnet gå i byen udgifter, og uden en medfølgende prinsesse mentalitet.  Så er det man spørger sig selv hvorfor man spilder tid og penge på SD. Men hvem ved, måske griber jeg det forkert an, det er svært at vide. Jeg har ikke sendt 50-100 mails ud, i et forsøg på at skyde med spredehagl. Det kan være det virker bedre, det er bare ikke min stil. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Kindhesten80 skrev, for 23 minutter siden:

Det er fedt at høre at det fungerer for dig. Jeg kan ikke sige at det foreløbigt har været nogen succes for mit vedkommende. Mange af de profler jeg har læst derinde er enten meget overfladiske og intetsigende, og så skal man til at stille en masse spørgsmål eller komme med forslag. Og det har jeg sgu nok ikke tålmodighed til. Eller også så er det den type profiler fyldt med krav og golddigger mentalitet, og det syntes jeg nok er lidt frastødende. Ud over det, er det ofte sådan at man ikke altid kan forvente at få svar, også selv om man skriver en høflig mail.  Eller også får man meget korte eller uhøflige svar. Og det må jeg ligeledes indrømme, at min tålmodighed sjældent rækker til.

Tro det eller ej, men jeg tror faktisk at jeg har større sandsynlighed for succes, ved bare at tage i byen en lørdag aften i indre Kbh. end ved at rende rundt på et site som SD. Og så er det endda helt gratis, fraregnet gå i byen udgifter, og uden en medfølgende prinsesse mentalitet.  Så er det man spørger sig selv hvorfor man spilder tid og penge på SD. Men hvem ved, måske griber jeg det forkert an, det er svært at vide. Jeg har ikke sendt 50-100 mails ud, i et forsøg på at skyde med spredehagl. Det kan være det virker bedre, det er bare ikke min stil. 

 

Måske har det ændret sig på sitet siden jeg var aktiv for ca et år siden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, 1 time siden:

Måske har det ændret sig på sitet siden jeg var aktiv for ca et år siden ?

Uha, det er svært at sige. Men da det startede op for ca. 3 år siden var det måske anderledes. 

Jeg har fundet en anmeldelses side af SD, og her svarer SD personalet som bestyrer hjemmesiden faktisk på nogle af spørgsmålene. Det er interessant at konstatere at der er en del beskyldninger om prostitution og fake profiler. Men hvor jeg har en klar mistanke om at der er mange piger som bedriver SD som en form for prostitution, så er jeg mere i tvivl hvad anklagerne om fake profiler. angår Jeg har virkeligt svært ved at gennemskue hvor mange af dem som er fake.  

https://dk.trustpilot.com/review/sugardaters.dk

Bedøm selv. Det giver i hvertfald stof til eftertanke, og for mig til at overveje om jeg skal forlænge abonnementet, eller finde på noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

gud fader .. fatter jer simpelthen ikke herinde .

pigen har såmænd ikke mange krav hvis man ser hende som en elskerinde. 

hvornår fatter folk at SDating er for folk som ønsker mere end bare en timebasis pige . og når det kommer til et fast elskerinde forhold  er det klart man har nogle flere krav . 

SDating er på den rigtigt måde en gamling fra begge sider . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Softcore skrev, for 29 minutter siden:

 

hvornår fatter folk at SDating er for folk som ønsker mere end bare en timebasis pige . og når det kommer til et fast elskerinde forhold  er det klart man har nogle flere krav . 

En gang var jorden også flad for nogen ligesom sugar dating også for nogen er et helt fast defineret koncept 

især dem der ikke søger horisontudvidelse finder det aldrig og de vil aldrig rigtigt fatte at de ikke finder det og sådan er der jo så meget "folk ikke fatter" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...