Kindhesten80 765 Skrevet 12. December, 2016 Jeg foretrækker lange svar. Da man på den måde får et bedre indtryk af hvad det er for en person der ligger bag. Det er også et tegn på engagement, eftersom man klart får det indtryk at personen lægger tid og kræfter i sine mails og beskeder. Jeg har også lagt mærke til at der er få stave og tastefejl i dine beskeder, hvilket er positivt, da det jo viser at du er grundig og læser korrektur. Nu er jeg på mange måder indrettet på samme måde, sådan at jeg også har svært ved at fatte mig i korthed. Det er dog noget jeg er blevet langt bedre til med alderen. Men på et forum som dette er der ikke nogen speciel grund til at skulle fatte sig i korthed. Så jeg syntes bare du skal fortsætte ud af samme spor, og skrive beskeder i den længde som du føler dig mest tilpas med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. December, 2016 @JenniferRomantica hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg at dine svar er aaaaaalltt for lange når vi har skrevet sammen privat.  Nej ku gør jeg ej. Det er rart at få et svar tilbage som fortæller og forklare. Det tror jeg nu også godt at du ved. For HOLD KÆFT en stang beskeder vi har til at ligge. Og så er det hyggeligt at skrive sammen med dig. Så bliv endelig ved med det. Ihvertfald til mig. For jeg er heller ikke den der skriver korte beskeder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 12. December, 2016 Kindhesten80 skrev, for 30 minutter siden: Jeg foretrækker lange svar. Da man på den måde får et bedre indtryk af hvad det er for en person der ligger bag. Det er også et tegn på engagement, eftersom man klart får det indtryk at personen lægger tid og kræfter i sine mails og beskeder. Jeg har også lagt mærke til at der er få stave og tastefejl i dine beskeder, hvilket er positivt, da det jo viser at du er grundig og læser korrektur. Nu er jeg på mange måder indrettet på samme måde, sådan at jeg også har svært ved at fatte mig i korthed. Det er dog noget jeg er blevet langt bedre til med alderen. Men på et forum som dette er der ikke nogen speciel grund til at skulle fatte sig i korthed. Så jeg syntes bare du skal fortsætte ud af samme spor, og skrive beskeder i den længde som du føler dig mest tilpas med. Mine lange svar er nok også et forsøg på at give et indblik i min person.. Og fjerne den værste nervøsitet som det ellers godt kan frembringe at skulle tage den første kontakt.. Hehe.. Og det med stavefejl og tastefejl er fordi jeg har VIRKELIG svært ved at tage fejl eller begå fejl.. Hahaha.. Havde en gang en diskussion med en fast gæst der havde besøgt mig fast i over et halvt år omkring hvorvidt Churchill havde været en præsident i Amerika.. JEG tog fejl af ham og en anden amerikansk præsident.. Da vi havde googlet lidt og jeg måtte erkende mit nederlag spurgte jeg gæsten hvor fulan han var kommet på den idé at Churchill skulle have været amerikansk præsident når alle jo udemærket burde vide at han var tidligere premierminister i Storbritannien.. Hahaha.. Det virkelig forfærdeligt når man har så svært ved at fejle.. Hahaha.. Jeg vil fortsætte mine lange beskeder.. Og mange tak for svaret.. Hehe.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 13. December, 2016 JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden: Jeg vil fortsætte mine lange beskeder.. Har du tid til det - så synes jeg også det er OK - og det giver jo også kunden indtryk af at du ved et besøg giver dig god til og er omhyggelig med at give en god service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 13. December, 2016 Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden: Har du tid til det - så synes jeg også det er OK - og det giver jo også kunden indtryk af at du ved et besøg giver dig god til og er omhyggelig med at give en god service Hvis jeg føler jeg stresser med at skrive svaret så venter jeg med at sende det til senere når jeg kan tjekke at beskeden faktisk giver mening.. Jeg siger altid Det haster ikke mere end det jager.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 13. December, 2016 JenniferRomantica skrev, den 9/12/2016 at 14:23: Alrighty.. Spørgsmål: når i henvender jer til en pige herinde på PB ønsker i så helst korte og præcise svar eller.? Jeg er skide dårlig til at fatte mig i korthed.. Eller det hænder men normalt få jeg startet en hel chat seance op.. Hahaha.. Jeg har det også med at komme med lange indviklede svar f.eks en der spørger mig om prisen på en halv time hvor svaret bliver hen af "på en halv time ville jeg befrie dig for 1100 stykker ussel mammon".. Se det kunne klart gøres kortere.. Når jeg så sidder og kigger min PB igennem er det i øjnefaldende at mine beskeder i forhold til mændenes beskeder er måske for lange for nogen og unødvendigt indviklede.. For mig er det måske lidt et forsøg på at vise min personlighed og fremstår imødekommende.. Men måske det direkte kunne virke irriterende og belastende for nogle af jer mænd.. Derfor spørger jeg nu: Hvordan vil i helst have svar på jeres spørgsmål i stiller i PB.? Knus Jennifer (der nu har fundet ud af at bruge kursiv, understregning og tykke bogstaver men tydeligvis ikke lykkes i at slår lige understregning fra igen) Jeg ville foretrække lange erotiske beskeder krydret med kryptiske tilbud om at komme til æbleskiver og gløgg i din private grotte samt tilsendelse af en video, hvor du går nøgen rundt om et kalenderlys mens du læser højt fra Peters Jul. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 13. December, 2016 tzatiki skrev, for 8 minutter siden: Jeg ville foretrække lange erotiske beskeder krydret med kryptiske tilbud om at komme til æbleskiver og gløgg i din private grotte samt tilsendelse af en video, hvor du går nøgen rundt om et kalenderlys mens du læser højt fra Peters Jul. Hahaha.. En noget præcis beskrivelse.. Vi inviterede faktisk på gløgg og æbleskiver da vi holde gangbang.. Erotiske beskeder er jeg så hammer dårlig til du vil tro det var løgn.. Sådan lidt hen af hende på YouTube der prøver at flirte.. Hahaha.. F.eks "Mine batterier er flade tror du jeg kan låne din p**".?Hahaha.. På ingen måder charmerende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 13. December, 2016 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Hahaha.. En noget præcis beskrivelse.. Vi inviterede faktisk på gløgg og æbleskiver da vi holde gangbang.. Erotiske beskeder er jeg så hammer dårlig til du vil tro det var løgn.. Sådan lidt hen af hende på YouTube der prøver at flirte.. Hahaha.. F.eks "Mine batterier er flade tror du jeg kan låne din p**".?Hahaha.. På ingen måder charmerende.. Hmm, så er min ikke meget bedre, "har du en god kaskoforsikring, du har lavet bule...". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 13. December, 2016 Vildmand skrev, for 1 minut siden: Hmm, så er min ikke meget bedre, "har du en god kaskoforsikring, du har lavet bule...". Ja det sådan nogenlunde samme flirte stil jeg har.. Bare uden bulen.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 13. December, 2016 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Ja det sådan nogenlunde samme flirte stil jeg har.. Bare uden bulen.. Hahaha.. Nå for pokker, jeg troede netop du har buler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 13. December, 2016 Vildmand skrev, Lige nu: Nå for pokker, jeg troede netop du har buler Ja ja.. Bevares.. Buler.. Men ikke en bule.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 13. December, 2016 JenniferRomantica skrev, den 10/12/2016 at 09:20: Puha du ville blive træt af mig så.. Hahaha.. Jeg bliver aldrig træt af dig. Du er ikke en stille pige, men .... lad gå. Du evner at seproblemer fra mange forskellige vinkler og det synes jeg er en stor kvalitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 14. December, 2016 Lowmax skrev, for 6 timer siden: Jeg bliver aldrig træt af dig. Du er ikke en stille pige, men .... lad gå. Du evner at seproblemer fra mange forskellige vinkler og det synes jeg er en stor kvalitet. Det var da en helt fantastisk dejlig konklusion og kompliment.. Mange tak.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 25. December, 2016 Klart de lange svar! Det giver for mig et indtryk af hvem du er og at du "gider" og har lyst til og svare ha ha du har faktisk givet mig lyst til og besøge dig udfra dine mange lange svar og korrespondancer herinde... man får en fornemmelse af personligheden bag beskederne, som virker sjov, skarp, underholdende og ikke mindst ser ret så fantastisk ud håber du har en god jul. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg