nixotoo 135 Skrevet 8. December, 2016 opgørelse... har knaldet IGENNEM siden juli 2016 ... 33 stk GPer. får mit ellers meget laid back gemyt til at tænk jeg måske er afhængig ... tror måske det tid til en pause og give et langt forhold chancen... . 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 8. December, 2016 WTF - sætter du et X hver gang? hahaha Jeg har også været på en "masse" - både GP'er SB'es og det "løse" men har sgu ikke tal på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nixotoo 135 Skrevet 8. December, 2016 TboneDK skrev, for 10 minutter siden: WTF - sætter du et X hver gang? hahaha Jeg har også været på en "masse" - både GP'er SB'es og det "løse" men har sgu ikke tal på det ja haha - faktisk sætter jeg krydser... for ellers mister jeg overblikket over hvor jeg har været eller ikke været etc glemte at nævne jeg også har været hos 5 SB'er... og en 4-kant i Wien - noooooo det var dyrt.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. December, 2016 nixotoo skrev, for 3 timer siden: opgørelse... har knaldet IGENNEM siden juli 2016 ... 33 stk GPer. får mit ellers meget laid back gemyt til at tænk jeg måske er afhængig ... tror måske det tid til en pause og give et langt forhold chancen... . Pjat! Det ren amatør niveau det der, bar kom i sving! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nixotoo 135 Skrevet 8. December, 2016 Claire skrev, for 2 timer siden: Pjat! Det ren amatør niveau det der, bar kom i sving! jamen hvis claire siger det så må jeg jo holde ved... mangler a besøge sexysecret på en mandag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. December, 2016 nixotoo skrev, for 1 minut siden: jamen hvis claire siger det så må jeg jo holde ved... mangler a besøge sexysecret på en mandag... True Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. December, 2016 nixotoo skrev, for 1 minut siden: ses mandag så... Haha, pas på, så kommer du ikke til at tage pause lige foreløbig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nixotoo 135 Skrevet 8. December, 2016 er faktisk ikke sikker på mandag er god... du ik på imorgen vel? og jo jeg tør godt.. : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 8. December, 2016 nixotoo skrev, for 2 minutter siden: er faktisk ikke sikker på mandag er god... du ik på imorgen vel? og jo jeg tør godt.. : Ah som sagt så ofte før, ens skema skal tilpasses til Claire, ikke omvendt Men nej, arbejder kun Mandag, anyway, jeg er i ballade med moderatorne, fordi folk ikke kan lade mig være, så prøver lige at hoppe tilbage til topic, ved at kalde dig "manwhore" Manwhore. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nixotoo 135 Skrevet 8. December, 2016 Claire skrev, for 1 minut siden: Ah som sagt så ofte før, ens skema skal tilpasses til Claire, ikke omvendt Men nej, arbejder kun Mandag, anyway, jeg er i ballade med moderatorne, fordi folk ikke kan lade mig være, så prøver lige at hoppe tilbage til topic, ved at kalde dig "manwhore" Manwhore. hahahahahahahahahahahaha love that! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GrayNinja 932 Skrevet 9. December, 2016 Spurgte en gang en af mine "faste" GP om jeg ikke efterhånden var den kunde der var "oftes", da jeg synes at 2 gange om ugen over en længere periode var ret meget, hun spurgte om jeg ville have et ærligt svar? selvfølgelig ville jeg det. Jeg vil sige det på den måde at 33 GP over et par måneder er ikke I den extreme ende. Så selvom at @Claire svar med amatør niveau var med et smile på læben, så mente hun det nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 9. December, 2016 GrayNinja skrev, for 7 minutter siden: Spurgte en gang en af mine "faste" GP om jeg ikke efterhånden var den kunde der var "oftes", da jeg synes at 2 gange om ugen over en længere periode var ret meget, hun spurgte om jeg ville have et ærligt svar? selvfølgelig ville jeg det. Jeg vil sige det på den måde at 33 GP over et par måneder er ikke I den extreme ende. Så selvom at @Claire svar med amatør niveau var med et smile på læben, så mente hun det nok Hvis man skal have råd til at besøge en GP mindst 2 gange om ugen, så skal man vist også have godt med luft i økonomien. Men jeg fornemmer også lidt at der findes personer som er villige til at bruge hele deres rådighedsbeløb på GPer. Og så er man jo også ude i en art afhængigheds forhold, da man tydeligvis svæver på kanten af at kunne balancere sin økonomi. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg