Hop til indhold
HG Wells

Værste købesex oplevelse nogensinde: "21 år kæmpe f skål"

Recommended Posts

thomas 123 skrev, for 40 minutter siden:

hvis man betaler 1700 kr ... så kan man vel godt blive enige om at der er mere end bare en 20 min short-time ... bang bang og ud af døren ikk ?

han har altså betalt for mere end bare lige sex ... der var bleve stillet en GFE i udsigt ... og som han også skriver han var ikke helt begejstret (læs .. hård )..

ja .. hun leverede et stykke arbejde ... men hun leverede jo ikke den vare som var blevet stillet i udsigt ...  altså, er det vel fair nok at han ikke skal betale fuld pris ... 

jeg siger ikke,  at hun ikke skal ha penge for sit arbejde  ... men bare ikke fuld pris da hun ikke leverede det produkt som var stillet i udsigt... 

ked af at sammenligne det som I tilbyder med en vare .... men det er jo sådan det ... I gør det jo kun for pengenes skyld altså sælger du en ydelse!!!

 

nu skriver du at du ikke vil give pengene tilbage til en som var et råddent knald...men du ville jo sikkert heller ikke gøre det gratis for en kunde, selvom det var super godt og du kom .... for du arbejder jo ... det er din måde at tjene penge på ...har du måske nogensiden ( bare vær ærlig nu :) ) givet 500 kr tilbage til en kunde og sagt ... "tusind tak ... det var så godt at du skal ha 500 kr tilbage for dit arbejde ;) du skal da ikk betale fuldpris  "  - ej.. det tror jeg næppe du har !!!

 

som jeg læser det ... giver H.G.Wells bare en anmeldelse af en pige som ikke levere den vare hun reklamere med at man køber .... 

 

Kommer lige ridene ind af bagdøren på kosten.....

Dav Thomas

Nu kender jeg ikke trådstanter....men, jeg ved så meget, da jeg har været i branchen siden de første guldhorn, blev lavet...

at der, med mænds alder, er et stigende (shyyyyyyyyyy det snakker man ALDRIG om)..problem med at holde tisseren,stiv...få den hård.

Da du ikke er så gammel endnu.....så du ved det.....kan du se frem til det!

Og det er ikke noget jeg ser i min krystalkugle, det er noget medicinalindustien tjener styrtene på!

I min branche er det altid pigens skyld!......Trods manden er over 80 år, får hjertemedecin og antidepresiv og jagter pigen, der bare kan få den til at virke som da han var 18 år.

(dette er ikke en hentydning til trådstarter eller dig Thomas, kun info )  :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 1 time siden:

Altså igen jeg aner jo ikke hvad der foregik og har skrevet jeg ikke kan forestille mig st jeg ville reagere på den måde, uden grund :P men igen så vidt jeg kam læse, skete det bagefter på baggrund af..noget vi ikke har fået oplyst. Så. 

Der var engang en mand der sagde til mig, efter sex, "ja lig sådan, lige som en lille pige" -for ham, helt acceptabelt, for mig, det mest grænseoverskridende og ubehagelige jeg har været udsat for, i min tid som GP -skulle jeg gi ham pengene tilbage, fordi jeg syntes han er et klamt svin? Nej vel? :) 

Jeg kan godt forstå lige præcis hvorfor du synes den bemærkning var klam....

Jeg er lidt ked af du ikke bare kan tro på anmelderens historie, uden straks at forlange modpartens version....det er faktisk ikke dette Eroguide går ud på :)

Søstersolidaritet er en god ting, men det kan også gøre at folk ikke gider anmelde mere hvis man ikke kan trænge igennem til en GP der af en eller anden grund begynder at forsvare en medsøster..... :(

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 7 minutter siden:

han betalte for en 1700 kr for en GFE og super fransk - det fik han ikke  ... men han fik var en dårlig oplevelse, hvor hun får ham til at føle det dårligt over at ha haft sex med hende og siger at det er ulækkert  (det kan jo så måske være hvad hun forstå ved en GFE ;) )  

så er det jo egentlig lige gyldigt hvor lang tid hun var der !  og igen hvis du kan læse ... så skrev jeg ikke at hun gik efter 20 min ... men at til den pris han betalte må man forvente et større service niveau ... 

Ok, det er jo så din fortolkning :)

thomas 123 skrev, for 8 minutter siden:

haha ... selvfølgelig har du da givet penge tilbage til en kunde ... som ikke var "kæreste"  ja ja.. så siger vi det ... du er "den lykkelige luder" der gør det for fornøjelsens skyld !

naarh.. Jeg syntes nu ofte jeg har meldt klart ud, her på EG, at det at være prostitueret er, for mig, et job. Jeg er luder fordi jeg tjener mange penge, ved et ikke særligt tidskrævende job, og så kan jeg selvfølgelig også li det. "Den lykkelige luder" er ikke en betegnelse jeg lægger nogen mening eller betydning i.. Men nej, jeg gør det for pengenes skyld, ikke for fornøjelsens skyld dertil er jeg nu i stand til at finde mænd, jeg gladeligt kneppede gratis :P Men jo, jeg har givet og tilbudt pengene igen. flere gange.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan godt forstå lige præcis hvorfor du synes den bemærkning var klam....

Jeg er lidt ked af du ikke bare kan tro på anmelderens historie, uden straks at forlange modpartens version....det er faktisk ikke dette Eroguide går ud på :)

Søstersolidaritet er en god ting, men det kan også gøre at folk ikke gider anmelde mere hvis man ikke kan trænge igennem til en GP der af en eller anden grund begynder at forsvare en medsøster..... :(

 

Det har ikke noget med søster solidaritet afgøre, hvis du nu læser hvad jeg har skrevet, reagerede jeg på en besynderlig påstand om, at hun skulle betale pengene tilbage det var blot det jeg satte spørgsmålstegn ved, ikke om hvorvidt trådstarter taler sandt :)

Og jeg tror ALDRIG på anmeldelser :D Dertil har jeg oplevet for mange, også (-og især) gode, til at vide at de aldrig er mere end max 50% sande :D 
 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Ok, det er jo så din fortolkning :)

naarh.. Jeg syntes nu ofte jeg har meldt klart ud, her på EG, at det at være prostitueret er, for mig, et job. Jeg er luder fordi jeg tjener mange penge, ved et ikke særligt tidskrævende job, og så kan jeg selvfølgelig også li det. "Den lykkelige luder" er ikke en betegnelse jeg lægger nogen mening eller betydning i.. Men nej, jeg gør det for pengenes skyld, ikke for fornøjelsens skyld dertil er jeg nu i stand til at finde mænd, jeg gladeligt kneppede gratis :P Men jo, jeg har givet og tilbudt pengene igen. flere gange.

 

jeg opgiver sgu ...og gider ikke deltage i at afspore den ellers fine anmeldelse :) 

 

 

du kan jo åbentbart ikke læse, hverken anmeldelsen eller hvad jeg skrev  ... og du er fuld af løgn hvilket jo tydeligt fremgår af,  at du siger at du har givet pengene tilbage som du allerede havde fået ...  men du behøver slet ikke at kommentere mere på det :)  haha .. 

men det siger jo om hvilket service niveau man kan forvente hos dig ...hvis du syntes det er iorden at ta 1700 kr for en service man ikke giver :) 

ha en fortsat god aften på ryggen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 3 minutter siden:

jeg opgiver sgu ...og gider ikke deltage i at afspore den ellers fine anmeldelse :) 

 

 

du kan jo åbentbart ikke læse, hverken anmeldelsen eller hvad jeg skrev  ... og du er fuld af løgn hvilket jo tydeligt fremgår af,  at du siger at du har givet pengene tilbage som du allerede havde fået ...  men du behøver slet ikke at kommentere mere på det :)  haha .. 

men det siger jo om hvilket service niveau man kan forvente hos dig ...hvis du syntes det er iorden at ta 1700 kr for en service man ikke giver :) 

ha en fortsat god aften på ryggen :) 

Ja mit service niveau er i bund, jeg er på fallittens rend :lol: 
hej hej

 

Og PS: Kan da godt se det må være et chok der ryster din grundvold, at piger DU skal betale, kan finde på at ha gratis sex med andre :D:D 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var mig der havde oplevet det beskrevne ville bestemt også påvirke mig. Men hvordan reager ville afhænge meget

1) Skyldes den kedelige episode, at hun fik et akut anfald af "skam" over det hun laver

2) Var det reelt mig hun blev sur på

3) Havde hun reelt bare en dårlig dag

Jeg ville nok kontakte hende igen, for dels at høre hvordan hun har det, og dels sikre mig at jeg var sikker omkring årsagen. Ved 1, ville jeg udvise bekymring og empati. Ved 2 ville jeg undskylde hvis jeg uforvaret havde overskridt en grænse. Hvis ikke vil jeg bestemt ikke bruge tid på den sædvanlige diskussion alá det man ofte kan læse på EG imellem pige og gæst.

Ved 3 ville jeg ikke nævne penge, men give plads til at hun selv kunne bringe kompensation på banen. 

Afslutningsvis vil jeg tilføje at inden jeg ville skrive en anmeldelse ville jeg nøje overveje dels om det nu også var klogt og dels sikre mig at få budskabet formuleret i et pænt sprog med fokus på det vigtige

 

 

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 minutter siden:

Afslutningsvis vil jeg tilføje at inden jeg ville skrive en anmeldelse ville jeg nøje overveje dels om det nu også var klogt og dels sikre mig at få budskabet formuleret i et pænt sprog med fokus på det vigtige

Han bestemmer selv om han anmelder eller ej og hans sprogbrug er ganske pænt. Det er som ved alle andre køb. Varen kan beskrives og vurderes.

Største problem er at han er villig til at betale 1700 kr for tid med en 21 årig pige han ikke kender. 

Redigeret af NellX
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
NellX skrev, for 4 minutter siden:

Han bestemmer selv om han anmelder eller ej og hans sprogbrug er ganske pænt. Det er som ved alle andre køb. Varen kan beskrives og vurderes.

Største problem er at han er villig til at betale 1700 kr for tid med en 21 årig pige han ikke kender. 

Nu  beskrev jeg kun hvorledes jeg vil forholde mig. Det kunne måske godt tolkes som kritik af anmelderen, men det har så ikke være min hensigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Nu  beskrev jeg kun hvorledes jeg vil forholde mig. Det kunne måske godt tolkes som kritik af anmelderen, men det har så ikke være min hensigt. 

:mrgreen: overfortolkning af mig så. Beklager

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 2 timer siden:

jeg opgiver sgu ...og gider ikke deltage i at afspore den ellers fine anmeldelse :) 

 

 

du kan jo åbentbart ikke læse, hverken anmeldelsen eller hvad jeg skrev  ... og du er fuld af løgn hvilket jo tydeligt fremgår af,  at du siger at du har givet pengene tilbage som du allerede havde fået ...  men du behøver slet ikke at kommentere mere på det :)  haha .. 

men det siger jo om hvilket service niveau man kan forvente hos dig ...hvis du syntes det er iorden at ta 1700 kr for en service man ikke giver :) 

ha en fortsat god aften på ryggen :) 

Claire har haft tilbudt mig penge tilbage...mener at hun tilbød mig 2.000 kr. retur, fordi at jeg gik før den aftalte tid udløb, men jeg er ikke 100% sikker på beløbet.

Du vil næppe begribe det, men jeg takkede nej til hendes tilbud og anmodede samtidig høfligst om en ny aftale til samme pris, som i øvrigt er yderst fordelagtig, når der henses til kvaliteten af selskabet. 

PS: Claire dette er IKKE en opfordring til at forhøje priserne:wacko:

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...