Hop til indhold
Mr_Snow

Hende den søde fra Holsted

Recommended Posts

Dear Nicolle

Once again thank you for your sweet personality. I just love to be with you, and cant get enough of your sweet and very very petite body ( much much better than your pictures shows)

I love your nice humour, and craziness ;-)  Just cant wait until next time.

Hugs and kisses from the litlle petite guy in working clothes ;-)

Nicolle er et kapitel for sig selv. Hun er absolut mere end bare et besøg værd, og er sku vanedannende så det basker. Hun er skide sød og har en herlig humor, og når det kommer til sex, er hun bare en lille skøn og dejlig fræk pige. Hendes billeder viser slet ikke hvor dejlig hun er i virkeligheden, og er man til absolute petite piger, ja så er hun en ener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige gi mine bedste anbefalinger til nicolle som er en supersød og lækker lille nips jeg besøgte her i weekenden. Det er ikke sidste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom vores lille godte til Nordjylland igen, super skønt at kunne køre forbi Aalborg til et par timers underholdning, hold da op jeg har savnet hende her oppe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Snow skrev, den 4/18/2017 at 20:38:

Så kom vores lille godte til Nordjylland igen, super skønt at kunne køre forbi Aalborg til et par timers underholdning, hold da op jeg har savnet hende her oppe 

Er der nogen som ved om Nicolle er relokeret permanent til Ålborg eller om hun kommer tilbage til Holsted?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slavko-SRBIA
BR_Jensen86 skrev, for 23 timer siden:

Er der nogen som ved om Nicolle er relokeret permanent til Ålborg eller om hun kommer tilbage til Holsted?

Nicolle kommer ikk tilbage til Holsted

Hun bliver i Ålborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...