Hop til indhold
Mr_Snow

Hende den søde fra Holsted

Recommended Posts

Hey Drenge

Ved godt både jeg og andre har skrevet om Nicolle før her inde men altid som et side emne i tråde om andre piger og syntes endelig hun fortjener sin egen tråd efter hun er startet alene

https://annoncelight.dk/showad/218136

 

nu kom jeg jo lidt tidlig hjem til jul i år og syntes jeg havde fortjent en Julegave jeg kunne huske så valgte at bruge alle pengene på en Nat med Nicolle i hendes nye (Lille) lejlighed i Holsted, som altid blev jeg taget godt mod af hende, hun er en sød og køn lille pige som altid er nem at snakke med, hun snakker efterhånden perfekt engels og kan se de gange jeg snakket i telefon at hun har været her så længe at hun begynder at forstå lidt dansk, seksuelt kan hun hendes kram med begge ender

Pigen 9/10   (Vis man er til små bryster)
stedet 8//10  (det er lille og så mangler der en dør til "soveværelset" og sengen knager)
Pris    10/10  (1200,- for en time kan alle da være med til, og hun er klart en times pige ikke 15 min.)

/Den pige glade
Mr_Snow

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser jo absolut skønt ud (er selv til små piger og bryster). Har tit set hendes annoncer, men været i tvivl om hun nu var en af de gode ;-)

Nu skrev du du valgte at bruge en nat, men skal vel bare forstås som at du besøgte hende en nat ikke ?

Når du skriver hun kan hendes kram i begge ender kan du så præsisere det endnu mere. Er hun til megafransk, deepthroat osv, eller er det sådan mere stille.

tror sku jeg vil få svært ved at holde tilbage en hel time sammen med hende,for ser jo skøn ud (med mindre man må komme flere gange)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Det ser jo absolut skønt ud (er selv til små piger og bryster). Har tit set hendes annoncer, men været i tvivl om hun nu var en af de gode ;-)

Nu skrev du du valgte at bruge en nat, men skal vel bare forstås som at du besøgte hende en nat ikke ?

Når du skriver hun kan hendes kram i begge ender kan du så præsisere det endnu mere. Er hun til megafransk, deepthroat osv, eller er det sådan mere stille.

tror sku jeg vil få svært ved at holde tilbage en hel time sammen med hende,for ser jo skøn ud (med mindre man må komme flere gange)

Vi må hellere tage den fra 1-3 

1: det var hele natten ankom kl. 21 og sage tak for kampen kl. 8 

2: hun kom helt til roden men sluger ikke flere gange blevet det også til et par kærlige klask bag i og alt tydet på hun kunne lide det lidt hårdt men vi har efterhånden også været sammen en del gange så prøv da at afstemme det med hende 

3: har du betalt for en time ved hende er der for det første god tid hun er ikke en 60 min. pige og er helt sikker på at du må komme alle de gange du vil i den tid og ellers er hun også en super Petter :-)

Håber at svaret kunne bruges 

/sne dude 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello guys ... I'm totally happy to see you write so well about me. Mr. Snow, I am glad that you felt good in my company and I would be very happy to repeat that sometimes THANK YOU MR. SNOW. thank you for your reviews. Kisses and hugs from yours Nicolle. Hope to see you soon guys.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Nicolle,

Is Mr_Snow right when he thinks that you can cum as many times as you are able to (or at least 2 times) in an hour with you ?

Some of us doubt we could hold the first cum back very long with a nice woman like you.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Snow skrev, for 15 timer siden:

Vi må hellere tage den fra 1-3 

1: det var hele natten ankom kl. 21 og sage tak for kampen kl. 8 

2: hun kom helt til roden men sluger ikke flere gange blevet det også til et par kærlige klask bag i og alt tydet på hun kunne lide det lidt hårdt men vi har efterhånden også været sammen en del gange så prøv da at afstemme det med hende 

3: har du betalt for en time ved hende er der for det første god tid hun er ikke en 60 min. pige og er helt sikker på at du må komme alle de gange du vil i den tid og ellers er hun også en super Petter :-)

Håber at svaret kunne bruges 

/sne dude 

Tusind tak for dit dejlige svar ;-)  Jeg er absolut sikker på jeg bliver nød til at tage turen til Holsted meget snart, for lyder præis som "my kind of girl". Nu må jeg lige få hørt hende ad hvor længe hun bliver, så jeg ikke pludseligt står uden for døren og det er en anden der lukker op ;-)

Ville godt nok ønske jeg kunne tage sådan en nattetørn som dig, men det tillader konen jo nok ikke ;-). Men kunne jo måske overtale hende til en dagtørn i stedet for hvis det ikke er sådan at jeg ligefrem skal have banklån for det *GG*

Hvad måte du give for sådan en helt pragtfuld nat i den skønnes selskab ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Nicolle skrev, for 2 timer siden:

Hello guys ... I'm totally happy to see you write so well about me. Mr. Snow, I am glad that you felt good in my company and I would be very happy to repeat that sometimes THANK YOU MR. SNOW. thank you for your reviews. Kisses and hugs from yours Nicolle. Hope to see you soon guys.

Hi Sweet Nicolle

Nice to see that you also is reading all the good stuff people are writing about you ;-)

I am sure I have to meet you after reading MR_Snows comments, and you are 100% my type of girl.  For how long will you stay in Holsted, because I wont miss meating you.

Hugs from Ole

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello, thank you for your writing. Of course i read and i'm really happy to see all of that. i will be here and i will love to meet you. kiss and hugs from Nicolle

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 13 timer siden:

Hi Nicolle,

Is Mr_Snow right when he thinks that you can cum as many times as you are able to (or at least 2 times) in an hour with you ?

Some of us doubt we could hold the first cum back very long with a nice woman like you.

 

Hello. thank you for your writing. Yes Mr. Snow have totally right in what he write. I will waiting to meet you and to show you that he right. kisses from Nicolle

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

synes lige jeg vil melde mig selv i koret af bifald, da jeg netop pga denne tråd valgte og slå turen forbi Holsted her til aften.

Og jeg må da sige at jeg ikke blev skuffet, rigtig dejlig udseende, og petit lille pige, lige som jeg godt kan lide dem :) sød og imødekommende og rigtig serviceminded :)

Så hvis man er til små slanke piger med hvepsetalje og faste små bryster, så går man bestemt ikke galt i byen her :) 

Og med det servicemindede mener at man får indtrykket af at det betyder noget for hende hvordan man selv har det, både før og efter akten. Og her var det self lige ved at gå galt, da jeg ikke kom. ( Det skal siges at det sker simpelthen engang imellem, ligegyldigt hvor tændt jeg er... ) og hun virkede oprigtigt ked af det på mine vegne over det. Selvom jeg virkelig gjorde mit til at forklare det IKKE havde noget med hende at gøre, men simpelthen sådan det er :)

så alt i alt, 100% god oplevelse og stor chance for gentagelse, hun er virkelig dejlig, så slå forbi Holsted og husk at behandle hende ordentligt :) det fortjener hun

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
verd86 skrev, for 2 timer siden:

Se pare că eu mă voi întoarce în cor de aplauze când am tocmai din cauza acestui fir selectat și bate plimbare singur cu Holsted in seara asta.

Și trebuie să spun că nu am fost dezamăgit, foarte frumos aspect, si petit fetita, la fel ca și îmi place să le :) dulce și primitoare și într - adevăr de serviciu-minded:)

Deci, dacă sunteți în fete mici, subțiri, cu talia de viespe și sânii ferme mici, atunci nu merge cu siguranță greșit aici :) 

Și cu serviciul amintit cred că o are impresia că contează pentru ei cum să-l aibă atât înainte, cât și după actul. Si aici a fost auto doar pe cale de a merge prost, atunci când nu am venit. (Trebuie spus că se întâmplă doar o dată într-un timp, indiferent cât de activat sunt ...), iar ea părea sincer supărat în numele meu peste ea. Cu toate că într-adevăr am făcut tot posibilul pentru a explica NU ceva de-a face cu ea, ci pur și simplu modul în care este:)

Deci , în total, 100% experiență bună și o mare oportunitate pentru repetiție, ea este într - adevăr frumoasă, așa că rândul său , rămas singur și amintiți - vă Holsted să o trateze în mod corespunzător pe :)care o merita

Hello dear Verb86 :) ... thank you so much for writing. I would love to see you again  and i  hope it will be better. Kisses and hugs from Nicolle :*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er godt nok smuk, og rigtig fedt at læse i har haft så gode oplevelser!

Så bliver man da ked af at hun er helt i Holsted! Det er godt nok langt væk :blink::rolleyes:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Nicolle skrev, den 9. dec. 2016 at 21:32:

Hello dear Verb86 :) ... thank you so much for writing. I would love to see you again  and i  hope it will be better. Kisses and hugs from Nicolle :*

 

Sweet Nicolle skrev, den 8. dec. 2016 at 12:24:

Hello. thank you for your writing. Yes Mr. Snow have totally right in what he write. I will waiting to meet you and to show you that he right. kisses from Nicolle

 Kan kun give de andre ret. Nu tog jeg endelig turen til den søde Nicolle i Holsted i dag, og blev simpelthen nød til at nyde en time i hendes skønne selskab.

hun er absolut lige typen jeg elsker, og synes hun er langt mere petit end hendes billeder viser, så er man til den skønne type af piger er hun absolut et besøg værd.

hun er i bund og grund en super sød og dejlig pige, og hun kan absolut hendes kram. Elsker hendes skønne og dybe blowjobs, og elsker når hun forsøger at tage den til roden. Kan absolut kun anbefale hende, og glæder mig allerede til hun kommer tilbage i januar igen. Hun rejser søndag, så der er jo lige et par dage det kan nås endnu.

uhmmm..ser næsten billeder af hende bare ved at sidde og skrive her, og var klar til at køre turen igen med det samme

hugs and kisses to you Nicolle, looking forward to see you again. Merry Christmas and a happy new year.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg landet i Holsted igen og har lovet at skrive at der er optaget frem til i morgen tidlig 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Hej Mr_Snow, Nicolle og I andre gutter

Sikke dog en herlig streng I har lavet her om en lille sød sjæl i nærområdet :)

Hun lyder virkelig til at være en gevinst og dejlig oplevelse for os gutter :)

Har læst om hende i de andre strenge herinde - virker som en dejlig personlighed.

Tak for input.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Snow skrev, for 9 timer siden:

Så er jeg landet i Holsted igen og har lovet at skrive at der er optaget frem til i morgen tidlig 

For pokker Mr_Snow...misunder dig og de lange ture du tager med skønne Nicolle, men kan sagtens følge dig efter mit dejlige besøg hos denne skønne pige i går ;-)

Håber du har haft nok en skøn nat med hende.

Glæder mig uendeligt meget til at se hende igen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genboen skrev, for 6 timer siden:

Hej Mr_Snow, Nicolle og I andre gutter

Sikke dog en herlig streng I har lavet her om en lille sød sjæl i nærområdet :)

Hun lyder virkelig til at være en gevinst og dejlig oplevelse for os gutter :)

Har læst om hende i de andre strenge herinde - virker som en dejlig personlighed.

Tak for input.

 

 

Du må ud forbi hende, vil glæde mig til at høre om din tur :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweet Nicolle skrev, den 09.12.2016 at 21:32:

 

 Hello my boys ... I'm happy when I see that you write so well about me. I do not know how to thank you all ... big hugs and kisses for all. I can not wait to see you again and to dedicate all that is best not to disappoint you. :-* 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 4 timer siden:

Hi Nicolle. Just come back to us after your Christmas vacation :-)

Hi Frisk... i will come back to my boys. Kiss and hugs for all my best guys. <3<3<3;-)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet lidt sammen med hende og ville gerne besøge hende,men pludselig svarer hun ikke mere på beskeder,vel at mærke uden grund.Så derfor synes jeg ikke hun er værd at bruge ret meget tid på,Hvis hun bare løber fra det hele når det gælder.En noget utroværdig GP må jeg nok sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Var lige et smut forbi denne dejlige søde kvinde her til aften.

Hun er sød - snakkesalig og opsat på at det skal blive en god oplevelse, hvilket det også blev - for os begge to :-)

Hun er så absolut et besøg værd, hvis man er til alm behagelig og lækker kærestesex, hun får ihvertfald mine varmeste anbefalinger.

If you read this review dear Nicolle, i would like to thank you for the terrific half hour we sheared together this evening ;-)

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi i weekenden. Kan kun bekræfte jer. Dejlig nærværende kvinde, der giver fuld valuta for pengene.

Eneste meget lille ulempe er at der lugter en lille smule af røg.

Og det med svar på sms forstår jeg godt. Hun får mange sms og taber åbenbart overblikket over hvem hun mangler at svare når man når et par sms'er hen. Jeg måtte lige prøve igen og så var der forbindelse igen.

F

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...