Hop til indhold
Guest BadHusbond

SMS virker ikke?

Recommended Posts

Guest BadHusbond

Hej 

jeg har i flere tilfælde (oftest 90 numrene) oplevet at pigerne modtager mine smsér men jeg ikke deres?

er der andre der har oplevet det samme og måske har en løsning?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadHusbond skrev, for 4 minutter siden:

Hej 

jeg har i flere tilfælde (oftest 90 numrene) oplevet at pigerne modtager mine smsér men jeg ikke deres?

er der andre der har oplevet det samme og måske har en løsning?

 

Du understreger da rigtigt dit problem. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

90-numre

Telefonnumre, der begynder med 90, benyttes til f.eks. afstemninger, konkurrencer og indsamlinger. Ikke til almindelige samtaler. Ved opkald til 90-numre betaler man derfor ikke kun almindelig trafiktakst.

Ved opkald til 90-numre betaler man, som en del af takseringen, også for eksempelvis at deltage i en afstemning, eller man betaler et bidrag til en indsamling, som opkræves over telefonregningen. 

Opkald til 90-numre er reguleret af telebranchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadHusbond skrev, for 38 minutter siden:

Hej 

jeg har i flere tilfælde (oftest 90 numrene) oplevet at pigerne modtager mine smsér men jeg ikke deres?

er der andre der har oplevet det samme og måske har en løsning?

 

Ring til dit teleselskab og få opklaret hvad problemet er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadHusbond skrev, den 6/12/2016 at 21:58:

Hej 

jeg har i flere tilfælde (oftest 90 numrene) oplevet at pigerne modtager mine smsér men jeg ikke deres?

er der andre der har oplevet det samme og måske har en løsning?

 

Hvem i alverden bruger 90-numre?! Er det ikke bare fupannoncer, der vil lokke overtakserede SMS'er eller opkald ud af dig?

Hvordan opdager du, at de modtager din SMS, men at du ikke modtager deres? Taler du med dem bagefter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Og lyca stinker med deres SMS. Så trådstarters indlæg giver god mening :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovmanden skrev, for 4 timer siden:

Mange lyca mobile numre starter med 91

OK, men det er jo heller ikke "90" :-) Så det er nok misforstået, du har sikkert ret i, at TS mener numre, der starter med 9.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 14 minutter siden:

OK, men det er jo heller ikke "90" :-) Så det er nok misforstået, du har sikkert ret i, at TS mener numre, der starter med 9.

Det er nok det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har et nummer der starter med 26.... og får åbenbart beskeder i dag som er sendt i går bla.... har andre oplevet det ?

Det er mega usmart for jeg svarer dem jo glad og frejdigt - og er så kommet til at uvidende overskride min 2 timers regel om svar tid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fotografen

Hejsa

 

Forsinkede beskeder kommer ofte i forbindelse med at telefonen skifter mast eller ved dårlig dækning. Ved mit sommerhus er dækningen helt på månen og det påvirker både de beskeder jeg sender og modtager. Så årsagen til problemet kan ligge i begge ender. Jeg ville nu gerne modtage en besked fra dig søde uanset om den er forsinket eller ej :)

Godt nytår og giv den gas

 

Fotografen

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg opever det også efter det at jeg havde skiftet fra TDC til oister.

Jeg kan ikke modatge sms fra lycamobile. Jeg har talt med både oister og lycamobile.

Oister siger at det er lycamobile som skal ordne det. Lycamobile siger at mit nr existerer ikke og for at ordne det kræver det at lycamobile abonnenten kontakter lycamobile. Det tror jeg ikk vi kan forlange

Jeg har skrevet til oister at de må have oprettet mit nr forkert.

Jeg har haft flere forskellige teleselskaber men aldrig oplevet dette fær

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...