Hop til indhold
Rejsenetværk

Tilbyd blogs som abonnement

Recommended Posts

Jeg stødte på denne side:
 
Lav en blog
http://lavenblog.dk/ 
 
Kunne det ikke udgøre en mulighed for såvel Eroguide.dk, som Annoncelight.dk at tilbyde en blog skabelon som et abonnement?
 
Som en mulighed for at brugerne mod betaling får såvel muligheden for en eksklusiv egen platform, som de selv kontrollerer, som at de har adgang til at kunne komme i kontakt med hele trafikken på et af de to sites, eller dem begge.
 
Det vil som en kommerciel aktør, eller i andet øjemed have den fordel at du ikke bliver væk i mængden i forum på Eroguide.dk, eller er henvist til blot at udgøre en passiv annonce blandt alle de andre annoncører.
 
På den måde bliver dine indlæg ikke overrullet hele tiden, kørt bagud i rækken, men står altid for sig øverst under dit eget brand.
 
Forudsat selvfølgelig at publikum vælger at følge din blog, og kommentere i den.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan så undre mig lidt, at du bruger ressource på at tænke i bloggere, når dit eget projekt skriger efter ressourcer. Du har 16 opslag/brugere, det nok her du skal bruge dine ressourcer på at komme i kontakt med jeres målgruppe. 

Iøvrigt har jeg svært ved at se, at blogning er vejen frem, hvis formålet udelukkende er at annoncere for sine ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Pt. har vi planlagt at tilknytte statusbeskeder til de nuværende annonceprofiler, som også bliver knyttet op på notifikationer til følgerne. Vi skal dog lige have gennemtænkt hvad begrænsninger der skal være for indholdet i en statusopdatering, og om der evt. skal være betaling for en opdatering. Når noget bliver knyttet til notifikationer er det jo en meget direkte vej ud til medlemmerne. Hvis rammerne for indholdet i en statusopdatering bliver meget vide, er det jo faktisk det samme som en blog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det så blot ment som et forslag til almen inspiration for EG selv, deres brugere og annoncører i almindelighed, og ikke helt specifikt møntet på lige netop blot mit eget projekt.

Nu var det ikke meningen at tråden skulle omhandle mit eget projekt, men simpelthen bare forslaget som det blev stillet, inspireret af linket til det gode site jeg linkede til.

Men jo mit eget projekt er udfordret af at ressourcerne er meget begrænsede, men det er ikke derfor at der ikke er sket mere.

Vi har simpelthen brugt de første 16 annoncer til at rette fejl og mangler, og har brugt flere midler på en videreudvikling, som vi har ventet på færdiggørelsen af.

Vi har faktisk pænt med brugere allerede, de opretter jo ikke alle egne annoncer.

Vi sætter  meget snart nogle initiativer i søen, der gerne skulle bringe os videre fra hvor vi står nu.

Med vilje har vi holdt lav profil mens vi ventede, nu er vi snart klar til at udvise yderligere initiativ.

PS

The voice skrev:

"Iøvrigt har jeg svært ved at se, at blogning er vejen frem, hvis formålet udelukkende er at annoncere for sine ydelser."

Jeg synes egentlig at Celia Schow  der har den blog jeg linkede til, meget godt personificerer hvor meget man kan skille sig ud ved at blogge om sin viden og kunnen, når hun basalt set annoncerer for at hun kan lave din blog for 2500 kr på 3 dage.

Der er mange om buddet, det kan være at hun skiller sig ud ved at blogge, skaber en troværdighed og interesse for hendes person og hendes kunnen?

Klinikker, dominaer, events, emnerne er mange, hvis man foretager sig andet og mere end blot at annoncere for ens vagtplan, egne ydelser

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 2 timer siden:
Jeg stødte på denne side:
 
Lav en blog
http://lavenblog.dk/ 
 
Kunne det ikke udgøre en mulighed for såvel Eroguide.dk, som Annoncelight.dk at tilbyde en blog skabelon som et abonnement?
 
Som en mulighed for at brugerne mod betaling får såvel muligheden for en eksklusiv egen platform, som de selv kontrollerer, som at de har adgang til at kunne komme i kontakt med hele trafikken på et af de to sites, eller dem begge.
 
Det vil som en kommerciel aktør, eller i andet øjemed have den fordel at du ikke bliver væk i mængden i forum på Eroguide.dk, eller er henvist til blot at udgøre en passiv annonce blandt alle de andre annoncører.
 
På den måde bliver dine indlæg ikke overrullet hele tiden, kørt bagud i rækken, men står altid for sig øverst under dit eget brand.
 
Forudsat selvfølgelig at publikum vælger at følge din blog, og kommentere i den.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Lad mig lige prøve at tyde dit skriv. Snakker du om noget så nytænkende og banebrydende som at skabe sin egen blog/hjemmeside og så annoncere med den?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes indlæg er ca 3 år gammel og allerede dengang var blogs passé. Hendes side har vist kun til formål at sælge hendes wordpress thema med navnet Bold og ikke andet. Guiden er bare lokkemiddel :)

De prostituerede har langt mere glæde af annoncesider der allerede eksisterer, og hvor kunderne kommer fast for at kigge på "varerne". Chancerne for at blive "optaget" er langt større end på en tilfældig blog på nettet, for hvordan skulle kunder finde de blogs? Hvad skal de søge på?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del husker nok Nikita Darling, hun er ikke længere i branchen.

Men udover hendes mange gode anmeldelser, så er jeg også overbevist om at hun skrev sig til mange nye gæster, i forum såvel som på hendes egen nu nedlagte hjemmeside Nikitadarling.dk

Ganske enkelt fordi at hun skrev fremragende, langt over det gennemsnitlige niveau i forum på nettet.

Det forudsætter selvfølgelig både evnen og lysten til at skrive, hun havde begge dele og brugte det aktivt til at skabe et stærkt brand i de år hun var aktiv glædespige.

Ja det kan alle ikke gøre, men desto større mulighed har de der kan og vil, for at skille sig ud som en blandt de mange, hvis de bruger et skrive talent aktivt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...