Hop til indhold

Recommended Posts

Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Hvor er din debatkultur da ubehagelig. Det er sagt før.

Du inviterer til det, når du prøver at bringe en udenlandsk pige på glatis, selvom hun tydeligvis ikke engang mestrer engelsk. Det synes jeg er lavt, endda når en anden bruger allerede har gjort opmærksom på det samme forhold, så begynder det at ligne mobning. Når du endda skriver til hende på dansk, med arkaisk ordvalg, hvad tænker du så egentlig om din egen stil? Eller når du ikke svarer på en pæn forklaring i utallige tråde. Eller indrømmer når du har misforstået noget eller endda taget fejl? Er det "behagelig debatkultur?"

 

I taler begge ned til Emily.

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 22 minutter siden:

Du inviterer til det, når du prøver at bringe en udenlandsk pige på glatis, selvom hun tydeligvis ikke engang mestrer engelsk. Det synes jeg er lavt, endda når en anden bruger allerede har gjort opmærksom på det samme forhold, så begynder det at ligne mobning. Når du endda skriver til hende på dansk, med arkaisk ordvalg, hvad tænker du så egentlig om din egen stil? Eller når du ikke svarer på en pæn forklaring i utallige tråde. Eller indrømmer når du har misforstået noget eller endda taget fejl? Er det "behagelig debatkultur?"

 

I taler begge ned til Emily.

Jeg bruger i hvert fald ikke ukvems- og personligt nedsættende ord som dig, Hr. evigt Bedrevidende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...