Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre 

Så gik turen mod Cph og muligheden for at checke Bibi ud på ovennævnte sted, og sikken en tur, der er meget langt imellem sådanne piger i thai verdenen hun var besøgt en gang tidligere for ca et år siden også med meget stor tilfredshed denne gang blev det til en time i hendes selskab vi startede med en super god massage på forsiden med den dejlige dame nøjen så hendes dejlige krop kunne nusses og kigges på det udmyndrede sig så i lillemanden rejste sig og efter ca 15 min massage på forsiden sluttedes med et super hj god tid og med god variation sluttede det med en ordentlig ladning på maven rengøring og om på ryggen klar til massage på ryggen og benene med ca 15 tilbage af timen begyndte hun at nærme sig røven på indersiden og pungen som havde den rigtige effekt og der måtte vendes på med kondom og så et dejligt frækt bj som måtte stoppes hvis der skulle prøves andet også så hun hoppede ovenpå til en dejlig ridetur efterfulgt af en doggie og missionær for til sidst at afslutte med dejlig spansk og endnu en ladning denne gang på Bibi flotte store bryster 

kan kun opfordre alle der er til thaipiger med lidt kød på kroppen og til store bryster at se at få besøgt bibi hun er simpelt hen fantastisk 

skal så snart turen igen går mod cph prøve den lækre bibi igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej frisk fyr nsj

ja super oplevelse bibi er billede 6 og 7 hun er ca 160 65 kg og vil gætte på 70-75 e eller f skål ren natur med en glat mis og så har hun en fed lidt drillende fræk attitude 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, for 6 timer siden:

Hej brødre 

Så gik turen mod Cph og muligheden for at checke Bibi ud på ovennævnte sted, og sikken en tur, der er meget langt imellem sådanne piger i thai verdenen hun var besøgt en gang tidligere for ca et år siden også med meget stor tilfredshed denne gang blev det til en time i hendes selskab vi startede med en super god massage på forsiden med den dejlige dame nøjen så hendes dejlige krop kunne nusses og kigges på det udmyndrede sig så i lillemanden rejste sig og efter ca 15 min massage på forsiden sluttedes med et super hj god tid og med god variation sluttede det med en ordentlig ladning på maven rengøring og om på ryggen klar til massage på ryggen og benene med ca 15 tilbage af timen begyndte hun at nærme sig røven på indersiden og pungen som havde den rigtige effekt og der måtte vendes på med kondom og så et dejligt frækt bj som måtte stoppes hvis der skulle prøves andet også så hun hoppede ovenpå til en dejlig ridetur efterfulgt af en doggie og missionær for til sidst at afslutte med dejlig spansk og endnu en ladning denne gang på Bibi flotte store bryster 

kan kun opfordre alle der er til thaipiger med lidt kød på kroppen og til store bryster at se at få besøgt bibi hun er simpelt hen fantastisk 

skal så snart turen igen går mod cph prøve den lækre bibi igen 

Tak for finanmeldelse. Hvad måtte du give for en sådanne tur, har fri på fredag Boy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for en stærkt fristende anmeldelse, Massens. Jeg er normalt mest til de lidt slankere modeller, og hvis der er mere kød på kroppen, fungerer det kun for mig, hvis "kødet" er fast. Kan du fortælle, hvordan det står til på den front med den dygtige Bibi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Peto

det er hun bestemt også hun er slet ikke tyk eller fed bare en lille smule buttet med en snært af en latino numse så kom du bare afsted 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak igen, Massens, det lyder sgu' bare bedre og bedre, Bibi er nu på todo-listen. Jeg må se, om jeg kan lægge lidt penge til side på trods af den dyre julemåned :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, den 4/12/2016 at 23:25:

Hej frisk fyr nsj

ja super oplevelse bibi er billede 6 og 7 hun er ca 160 65 kg og vil gætte på 70-75 e eller f skål ren natur med en glat mis og så har hun en fed lidt drillende fræk attitude 

Det er da ikke samme piger på de 2 billeder....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Vil det sige at det er hende i den lyseblå t-shirt med en blå kant i halsen ?

Takker..

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi til en times hygge med Bibi og Yaya i går.

Det var lækkert, det var første gang jeg prøvede Yaya, en smuk pige der godt kan give den gas.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lovegun

Jeg overvejer en omgang bodytobody med Bibi. Er hun god til det? Må man røre brysterne og smage på brystvorterne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovegun skrev, for 3 timer siden:

Jeg overvejer en omgang bodytobody med Bibi. Er hun god til det? Må man røre brysterne og smage på brystvorterne? 

Ja og ja.. God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK, lad os lige få det på det rene:

Bibi er hende der pt. er på forsiden og på billede 7, hun har en blå-hvid T-shirt på med blå kanter på ærmer og i hals. I baggrunden er der hvide håndklæder og en blå flade med nogle kunstige blomster.

Suzy er hende med den hvid/sorte kjole med zebraagtigt mønster - pt. billede 5.

Yaya er hende på billede 6 med rød t-shirt med gyldne kanter på ærmer og i hals, store øreringe og en frugtskål og et ur hængt op på væggen.

De er alle tre populære - Bibi kan I læse om i tråden ovenfor - og prøv at søge efter de andre. Jeg har selv nydt Yaya's dejlige behandling flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knaldperlen skrev, for 15 timer siden:

OK, lad os lige få det på det rene:

Bibi er hende der pt. er på forsiden og på billede 7, hun har en blå-hvid T-shirt på med blå kanter på ærmer og i hals. I baggrunden er der hvide håndklæder og en blå flade med nogle kunstige blomster.

Suzy er hende med den hvid/sorte kjole med zebraagtigt mønster - pt. billede 5.

Yaya er hende på billede 6 med rød t-shirt med gyldne kanter på ærmer og i hals, store øreringe og en frugtskål og et ur hængt op på væggen.

De er alle tre populære - Bibi kan I læse om i tråden ovenfor - og prøv at søge efter de andre. Jeg har selv nydt Yaya's dejlige behandling flere gange.

Ved du om der er hul til hovedet, så man ikke drejer halsen af led hos pigerne på Frederiksberg.

Ser ud som nogle rigtig søde piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerstar skrev, for 57 minutter siden:

Ved du om der er hul til hovedet, så man ikke drejer halsen af led hos pigerne på Frederiksberg.

Det er der ikke. Sidst jeg var der, var det en blød boxmadras - ikke optimalt til effektiv massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...