Hop til indhold
Guest Rockhound

Forkortelser

Recommended Posts

Guest Rockhound

Jeg har læst lidt på siden her og synes der er kommet nogle forkortelser som jeg ikke helt forstår, håber I kan hjælpe mig med det :D 

Hvad betyder disse?

GFE

CIM

COB

OWO

EXTRA BALL

COF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg farer også i vilde i alle disse forkortelser.

GP = er glædespige, den var da til at regne ud. GFE er girlfriends et eller andet, kort og godt kæresteoplevelser.

Resten er vitterligt volapyk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxtor skrev, for 1 minut siden:

Vel ret nemt at Google s

Men burde det være nødvendigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhound skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har læst lidt på siden her og synes der er kommet nogle forkortelser som jeg ikke helt forstår, håber I kan hjælpe mig med det :D 

Hvad betyder disse?

GFE

CIM

COB

OWO

EXTRA BALL

COF

HA.!! Jeg har lige lært de fleste faktisk.. 

GFE betyder kæreste oplevelse.. Eller girlfriend experience

CIM er komme i munden eller Cum In mouth

COB betyder Cum on body eller at komme på kroppen.. 

OWO betyder Oral uden gummi altså Oral Without..

Ekstra ball betyder at komme flere gange.. Lidt ligesom i Tivoli hvor man køber en ekstra bold for at skyde dåserne ned.. Hehe.. 

COF betyder at komme i ansigtet altså Cum on Face.. 

Redigeret af JenniferRomantica
damn you autocorrect.!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhound
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

HA.!! Jeg har lige lært de fleste faktisk.. 

GFE betyder kæreste oplevelse.. Eller girlfriend experience

CIM er komme i munden eller Cum In mouth

COB betyder Cum on body eller at komme på kroppen.. 

OWO betyder Oral uden gummi altså Oral Without..

Ekstra ball betyder at komme flere gange.. Lidt ligesom i Tivoli hvor man køber en ekstra bold for at skyde dåserne ned.. Hehe.. 

COF betyder at komme i ansigtet altså Cum on Face.. 

Fantastisk, tusind tak for det JenniferRomantica :*

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

HA.!! Jeg har lige lært de fleste faktisk.. 

GFE betyder kæreste oplevelse.. Eller girlfriend experience

CIM er komme i munden eller Cum In mouth

COB betyder Cum on body eller at komme på kroppen.. 

OWO betyder Oral uden gummi altså Oral Without..

Ekstra ball betyder at komme flere gange.. Lidt ligesom i Tivoli hvor man køber en ekstra bold for at skyde dåserne ned.. Hehe.. 

COF betyder at komme i ansigtet altså Cum on Face.. 

Jo, men hvorfor behøver det være på et fremmedsprog? Det gør jo afkodningen betydeligt vanskeligere. Jeg måtte selv tidligere i dag i et svar til mig spørge til en volapykforkortelse, som jeg forstod nada af.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jo, men hvorfor behøver det være på et fremmedsprog? Det gør jo afkodningen betydeligt vanskeligere.

Jeg giver dig ret.. jeg havde heller ikke selv valgt at bruge de engelske forkortelser.. Men sådan er livet jo nu engang.. Tror der mest er tale om de udenlandske piger og de kan jeg ikke bruge danske forkortelser af god grund.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jo, men hvorfor behøver det være på et fremmedsprog? Det gør jo afkodningen betydeligt vanskeligere.

For at følge med tiden :-)

disse få forkortelser er forholdsvis nemme at lære, og er globale forkortelser, når vi bevæger i GP verdenen på udebane. 

Jeg synes at det er OK :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg vil lige krediterer @Milfen Stella for min udvidede viden:wub:.. Hehe..

Så kloge vi alle bliver i dag  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Jo, men hvorfor behøver det være på et fremmedsprog? Det gør jo afkodningen betydeligt vanskeligere. Jeg måtte selv tidligere i dag i et svar til mig spørge til en volapykforkortelse, som jeg forstod nada af.

Fordi nogle af GPs kunder er udlændinge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, for 5 minutter siden:

Fordi nogle af GPs kunder er udlændinge.

Arhh, så mange tror jeg nu heller ikke, der er. Mon ikke langt de fleste piger her i Danmark bliver besøgt af danske kunder? Du skriver selv "nogle få". Skal hele sproget da indrettes efter, at der måske er 5% udlændinge?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Jo, men hvorfor behøver det være på et fremmedsprog? Det gør jo afkodningen betydeligt vanskeligere. Jeg måtte selv tidligere i dag i et svar til mig spørge til en volapykforkortelse, som jeg forstod nada af.

Hvad står nada for?

;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Kan @JenniferRomantica så også give en forklaring omkring "watersports"? :) 

Jeg har en idé omkring noget med golden shower.. Men jeg tænker jeg er way off..

Jeg tænker også en gæst som bestilte det ved mig ville blive overrasket når jeg kom ind i dykkermaske og vandski eller.? Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, for 9 minutter siden:

Fordi nogle af GPs kunder er udlændinge.

Hvis vi snakker de herboende flygtninge så vil jeg altså også sige at det er de færreste af dem der overhoved snakker engelsk så der vil de engelske forkortelser nok heller ikke være til meget hjælp.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg har en idé omkring noget med golden shower.. Men jeg tænker jeg er way off..

Jeg tænker også en gæst som bestilte det ved mig ville blive overrasket når jeg kom ind i dykkermaske og vandski eller.? Hahaha.. 

Slet ikke så langt fra 

In BDSM terminology, refers to sensual or erotic play involving bodily fluids, typically urine, saliva, and less commonly, blood. Considered 'edge-play', because it is obviously somewhat unhygenic.
Most of the Mistresses that he found online were willing to do watersports, but not scat.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, Lige nu:

Slet ikke så langt fra 

In BDSM terminology, refers to sensual or erotic play involving bodily fluids, typically urine, saliva, and less commonly, blood. Considered 'edge-play', because it is obviously somewhat unhygenic.
Most of the Mistresses that he found online were willing to do watersports, but not scat.;)

Når når ja der kan man bare se.. Tænker der skal rimelig store mængder blod til for at man ligefrem kan dyrke nogen form for "water"sports med det.. Det lyder farligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Når når ja der kan man bare se.. Tænker der skal rimelig store mængder blod til for at man ligefrem kan dyrke nogen form for "water"sports med det.. Det lyder farligt.. 

Lyder bestemt ikke som noget for mig og vil nu mene jeg er ret frisk på det meste :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Undercover skrev, for 2 minutter siden:

Hva er så Scat??

Jeg har en formodning, men er ikke sikker.. Det ligger meget langt fra mine præferencer :shock:

Det har noget at gøre med afføring.. Jeg tror bare jeg holder mig fra det og watersports.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Det har noget at gøre med afføring.. Jeg tror bare jeg holder mig fra det og watersports.. 

Tænkte jeg nok.. bvadr.  Men hver sin smag...

BTW er det mon ikke snart vores tur? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

COB betyder Cum on body eller at komme på kroppen.. 

Der kan man bare se. I hele mit liv har jeg altid troet, at det betød Close Of Business. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...