Hop til indhold
Guest Mandes

Valget

Recommended Posts

Guest Mandes

Du sidder og beslutter dig for købesex....Beslutter du dig på arbejdspladsen eller sker det ved omhyggelig iagttagelse af profiler på diverse købesider? Er du tilfældigvis offer for sex profiler med visionær information eller?

Er du åben for alle profiler? Frastøder nogle profiler dig, hvis...hvad frastøder dig?

Betyder prisen noget for din beslutning og vigtigst af alt, har du dig med i rette kurs for din beslutning?

Har du mødt en pige hvor du overskred dine egne grænser for optimal sex hvis, hvorfor?

 

Redigeret af Mandes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mandes meningsmålingsinstitut?

Hvad vil du med dine spørgsmål?

Hvad gør du selv?

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes

Jeg elsker mit glas rødvin og min ro på de fredfyldte områder udenfor København.

Sandheden er bare vi går i ring og ring....den her branche kunne være smuk hvis vi fik alle de lykkelige ludere uden jobs og uddannelser af sted, og gjorde plads til de mærkbare instanser med mærk fuld kraft, men ingen af de kraftfulde personer står fem. Måske virker jeg som en anden tosse med styr på tilværelsen.

Udover alt dette er jeg nødsaget til at udtrykke mig med forskellige ting, det vigtigste er:

Man skal udtrykke sig for at skabe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh! Undskyld, men jeg føler ikke rigtigt at jeg blev klogere af dit svar. Kan du forøge at gøre det knap så filosofisk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, jeg er helst fast husbuk. Jeg kommer helst hos de(n) samme, når jeg har fundet ud af, at det her er det helt rigtige for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Brutus skrev, for 1 minut siden:

Øh! Undskyld, men jeg føler ikke rigtigt at jeg blev klogere af dit svar. Kan du forøge at gøre det knap så filosofisk?

Brutus, jeg skal fortælle dig noget.

Jeg kan ikke gøre min forklaring mindre filosofisk fordi jeg er dybtfilosofisk. Hvis dit arbejde er it kan jeg jo heller ikke bede dig gøre det mindre it venligt....

Hvis du ikke forstår mig som jeg aldrig vil forlange bør du alligevel som gæst i et miljø sætte dig ind i spørgsmålene, Mine spørgsmål er ret simple.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Næ, jeg er helst fast husbuk. Jeg kommer helst hos de(n) samme, når jeg har fundet ud af, at det her er det helt rigtige for mig.

Er du sikker? Vi læser jo alle dine fine nye opdagelser og det ok.

Du skal bare tænke over dine oplevelser du giver herinde...og helt ærlig, du skal bare være glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandes skrev, for 2 minutter siden:

Er du sikker? Vi læser jo alle dine fine nye opdagelser og det ok.

Du skal bare tænke over dine oplevelser du giver herinde...og helt ærlig, du skal bare være glad.

Jeg er både helt sikker og helt glad. Hvorfor skulle jeg ikke være det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg er både helt sikker og helt glad. Hvorfor skulle jeg ikke være det?

Fordi glædes følelsen kan forvandle sig så hurtigt, men tænk ikke over det. Det vigtigste er du føler glæde. Drej til venstre i livet og du møder stormende lykke, drej til højre og du møder rejsen med egoet i det uoplyste. Mit indlæg er heller ikke optimalt men, det siger lidt om vores igennem oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Brutus skrev, for 4 minutter siden:

Ok jeg tror ikke at jeg kan bidrage her :huh:. Fortsæt uden mig ..

Helt ok...men prøv lige og overvej din stillingtagende til det undvigende i tråden.

Og spørg så dig selv...om du er glad og byder glæde med dit undtagende bidrag til kvinder du ønsker besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes

Ja selvfølgelig kan smileys være din hjælp.

Det bedste var vi alle var ærlige....selv med sjove smileys :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Brutus skrev, for 18 minutter siden:

Ok jeg tror ikke at jeg kan bidrage her :huh:. Fortsæt uden mig ..

Ok, Brutus...du har ret, du kan ikke bidrage til noget udover din egen begavelse og lyst. Og ved du hvad, den begavelse må du gerne grine til egen lommebehov for intet rør mig mere end din ubegavelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Man skal fandeme holde sig fra Dansk Pilsner det billige sprøjt :huh: kugleskør… eller meget meget påvirket

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes skrev, den 4/12/2016 at 18:49:

 Er du tilfældigvis offer for sex profiler med visionær information eller?

Klassisk skizofrenisymptom: Helt desorganiseret sprog. Der er mening, den kommer bare ud blandet med sære associationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...