Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt det ægtepar der søger gavmild mand Q er 59 M er 65 er ikke nogle at besøge da jeg mødte op var der overfyldte askebægre og Q havde fået for meget at drikke de spurgte omjeg ville have vin eller andet at drikke men jeg gik igen skuffet ja 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest frk.sabine

Træls oplevelse. Øv :/

Håber du har bedre held næste gang.

Har du evt et link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Jeg har besøgt parret flere gange. Og ja det er et godt modent par. Manden tænder på at konen sælger sex og hun er en rigtig dejlig kvinde på ca. 60 år giver god service med kys, kram og blow uden. Sex er med gummi. Hun er dejlig fræk selvom at årene har sat sit præg, men det har det jo også på os andre. Jeg synes at det er frækt at knalde konen mens manden er inde ved siden af. Har oplevet en gang ud af fire gange at hun nok havde fået lidt at drikke dog uden at hun virkede til at være beruset.

De holder til i en lille privat lejlighed på Bellahøj. Hun ar østeuropæoiske rødder men har boet i danmark i rigtig mange år og taler flydende dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ikke rigtig din overskrift passer. Jeg har svært ved at se at du er blevet "snydt" 

Det er fair nok at du har det svært med overfyldte askebægre og ikke har lyst til at knalde en beruset kvinde. 

Skuffet er måske mere korrekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være at du kan lide overfyldte askebægre og en kvinde der falder over stole og bordben for at komme ind til hulen men jeg er i hvertfald gået 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, den 12/15/2016 at 20:36:

Hej.

Jeg har besøgt parret flere gange. Og ja det er et godt modent par. Manden tænder på at konen sælger sex og hun er en rigtig dejlig kvinde på ca. 60 år giver god service med kys, kram og blow uden. Sex er med gummi. Hun er dejlig fræk selvom at årene har sat sit præg, men det har det jo også på os andre. Jeg synes at det er frækt at knalde konen mens manden er inde ved siden af. Har oplevet en gang ud af fire gange at hun nok havde fået lidt at drikke dog uden at hun virkede til at være beruset.

De holder til i en lille privat lejlighed på Bellahøj. Hun ar østeuropæoiske rødder men har boet i danmark i rigtig mange år og taler flydende dansk.

Jeg kan kun bakke Sailorman op i det han skriver. Da jeg var på besøg hvade hun fået et glas for at tage nervøsiteten , man kunne svagt fornemme alkohol duften. Der skal ikke så meget til førend man kan dufte det.

Jeg syntes hun er en smuk og moden kvinde og tager gerne forbi igen, Dog kommer cigaret røg nemt til at hænge i tøjet og ikke rygere vil bemærke det.

/giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det er fint at i syntes at gå i seng med fuld kvinde, og komme hjem og lugte af røg men til alt held bestemmer vi selv hvem vi vil bruge sine penge på og jeg tror heller ikke de er gift eller kærester hader løgn 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sailorman skrev, den 15/12/2016 at 20:36:

Hej.

Hvor finder man det par ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøvede igen troede det var mig der var sart men skide fuld så jeg gik igen. Prøver ikke mere må finde en anden moden Q 

Del dette indlæg

Link til indlæg
giraffen skrev, den 16/12/2016 at 22:14:

Jeg kan kun bakke Sailorman op i det han skriver. Da jeg var på besøg hvade hun fået et glas for at tage nervøsiteten , man kunne svagt fornemme alkohol duften. Der skal ikke så meget til førend man kan dufte det.

Jeg syntes hun er en smuk og moden kvinde og tager gerne forbi igen, Dog kommer cigaret røg nemt til at hænge i tøjet og ikke rygere vil bemærke det.

/giraffen

Ja særligt cigaretrøg er blevet er faux pas i disse dage!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Lekniv en formiddag til en omgang blow. Vi havde sms´et et par dage før og jeg havde tilkendegivet at det var ok hvis manden kiggede på da jeg synes at det kunne være frækt. Jeg parkerede i nærheden af den gade som jeg havde fået oplyst og sms´ede igen om at jeg var fremme. Fik et - vent lige 15 min - hvorefter jeg fik endnu en sms med husnummeret.

Jeg blev modtaget af en slank voksen kvinde i små små trusser og en net top så jeg kunne se hendes små bryster. Langt sort hår og generelt en flot dame som var meget alderssvarende til det oplyste.

Afleverede pengene straks efter og blev ført ind i soveværelset hvor vi var alene. 

Hun satte sig på sengen og jeg greb chancen og tænkte at et stående blowjob ville være ok, så jeg hev banditten frem og tilbød den direkte uden så meget snak. Hun suttede ganske kort og kravlede så op i sengen og bad med følge efter. Af med tøjet og op til hende.

Hun var mega sød og dejlig hvilket gjorde mig ekstra stiv. Det tændte hende og hun nævnte at en rigtig stiv pik gjorde hende liderlig. Hun suttede og slikkede og lå så jeg kunne se og røre hende ben, mave og fisse. Super glat og blød hud. Fingrerede ved hende klit som var omgivet af store skamlæber og kunne mærke at hun var godt våd. Tillod mig at rykke ned så jeg kunne slikke hende og sådan lå vi i en fed 69´er. 

Da hun var kommet rykkede hun ned mellem mine ben og gave mig en virkelig god forkælelse af min tæt på eksploderende pik.

Fuck det var altså en fræk omgang og jeg skal helt sikkert tilbage og have mere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...