Hop til indhold

Recommended Posts

FrederikP skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes Ratree er god, men som du kan se via linket nedenfor, er jeg blevet mere 'forfalden' til Woraya - når nu vi taler om voksne thaier :) 

Lyder spændende, men ifølge Google maps, ser det ud til at der er ringe parkeringsmuligheder hos Woraya, og så side om side med det lokale værtshus. Hmm.. der skal godt nok noget til at opveje det.

Men tak for svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun besøgt Woraya en enkelt gang for et par måneder siden, men fik en absolut god behandling. Massagen var blød, men det havde jeg selv bedt om og den efterfølgende afslutning rimelig entusiastisk ;).

Ang parkering er der gode muligheder på vejen overfor, Højsagervej - og værtshuset er nu meget fredeligt, ikke mange der løber ind og ud. Bortset fra det er det vel helt legalt at trænge til en hård gang massage? :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun gode erfaringer med Ratree - og kan anbefale både stedet generelt og Ratree selv.
Jeg oplever en høj grad af indlevelse og god stemning - og alt sammen til en meget rimelig pris.
Min sidste gode oplevelse hos Ratrre er beskrevet her: Spa / wellness plus det løse

Mit bedste bud på et godt alternativ er  Bee i Brønshøj som beskrevet her: Dokkun (Maria), Bee (Brønshøj) og Pat (Brøndby)

Redigeret af Nielsen Tonajt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Ratree en del gange og altid været sammen med Nina (den lyshårede) - hun er så sød og meget fræk. Jeg har haft både FB, B2Bog Jacuzzi - det sidste gør jeg ikke igen - vi endte begge med at få det alt for varmt til det sjove ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...