Hop til indhold
Nielsen Tonajt

Dokkun (Maria), Bee (Brønshøj) og Pat (Brøndby)

Recommended Posts

Hermed et hurtigt review af tre hver for sig skønne piger jeg har været forbi i ugen der gik.
Det hele startede mandag oven på en hård weekend og en meget lang dag - der krævede kroppen simpelthen en god lang massage.

Jeg ringede og bestilte en to-timers massage hos Dokkun.
For mig er Dokkun som sex med konen. Det er lidt småkedligt men jeg bliver ved med at komme tilbage da varen bliver leveret og en sjælden gang med søde små overraskelser. Dette blev én af de gange.
Jeg blev modtaget af en pige (jeg husker ikke navnet) der så ud til at have nogle mindst lige så hårde dage som mig og hun fik et ganske forpint udtryk da jeg fortalte at jeg havde bestilt to timer. Hun sagde dog hun var klar. Jeg overvejede kort at smutte igen, men orkede ikke at prøve at finde en anden.
Efter badet lagde jeg mig til rette og ind kom i stedet en pige der præsenterede sig som Maria - hun udstrålede en helt anden energi. Hun fortalte at kollegaen havde bedt hende overtage. Maria er omkring de 30 og i god stand (uden at være tyk) - så ikke et nips som jeg tænder mest på.
Maria leverede en fortrinlig massage (med lidt hyggepirring undervejs) og tilbød nærmest valgfri afslutning. Desværre var jeg lidt for brugt til at den helt rigtige stemning kom på plads, så jeg nøjedes  med en håndtrold der dog blev udført fortrinligt med en finger godt oppe i udstødningen - en af de få gange jeg har oplevet det gjort perfekt :) 
Alt i alt blev det en ganske god oplevelse :) 
Jeg kan dog endnu engang undre mig over at bestillinger ikke videreformidles til pigerne, således dumme misforståelser undgås.
Trods "frikadelle-sex" - så kommer jeg igen. Dokkun leverer trods alt varen hver gang.

Tirsdag kunne jeg dog mærke at jeg trængte til mere.
Jeg tænke at tiden måtte være til noget nyt og ansporet af nogle anmeldelser valgte jeg Bee i Brønshøj.
Jeg bad igen om to timer, men hun sagde ærligt at det kunne hun ikke - fair nok. 
Da jeg ankom blev jeg mødt af Bee selv (sådan præsenterede hun sig) - en smuk velproportioneret pige med et par store... :D 
Det blev så til en time med en overraskende god massage og passende pirring alt sammen i en god stemning ;) Da hun havde godt fast i banditten hen imod slutningen kom spørgsmålet om hvad jeg ville have. 
Jeg var tændt nok op til det hele og jeg skulle bare mærke de kæmpenødder hun viftede med under den stramtsiddende kjole (uden brug af BH) :DSå jeg spurgte om hun var frisk på en gang B2B - og det var hun heldigvis :) 
Det blev en fantastisk omgang hvor jeg blev liret vildt op og var ved at eksplodere flere gange undervejs - hun virkede dog som om hun havde en god fornemmelse af hvor langt jeg var. Så selvom jeg blev tilbudt en FP afslutning sagde jeg at jeg vil nøjes med hånd - jeg havde simpelthen skudt kanonen af i samme øjeblik den kom ind, så tændt som jeg var.
Herlig tur, der skal gentages igen :) 

Onsdag var jeg blevet rigtig sulten - men ville have et nips.
Valget faldt, igen på baggrund af anmeldelser, på Pat i Brøndby.
Her blev jeg mødt af hende selv - en nipsepige lige efter mit hjerte :) 
Massagen var som forventet i forhold til annonceteksten - men for en gangs skyld var det heller ikke det jeg kom for ;) 
Hun var såmænd både sød og villig nok i den efterfølgende seance, hvor hun startede med et rigtigt godt øko-blow - men der manglede noget indlevelse under selve sexen. Så jeg trak mig ud og bad hende sutte mig færdig - her så jeg frem til den annoncerede mega-afslutning. Hun hev gummiet af og suttede både lystigt og godt - men trak sig desværre væk da jeg kom :( 
Bortset fra den lidt kedelige afslutning, levede hun helt op til mine forventninger i forhold til de annoncerede priser og billeder.
Jeg afviser ikke at komme igen - jeg syntes dog at til de samme priser får man en noget bedre oplevelse hos Ratree omend med nogle lidt mere modne damer. 

Hvilken herlig uge det blev til, trods alt for meget arbejde :):):) 

Tak til øvrige for gode anmeldelser - det er god inspiration til noget nyt :) 

Venligst 
NT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Nielsen Tonajt skrev, for 38 minutter siden:


Hvilken herlig uge det blev til, trods alt for meget arbejde 

 

 

Ak ja, livet er hårdt mod de klippede får...

Tak for beretninger fra arbejdslivet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxl lover skrev, for 2 timer siden:

Er Bee en af pigerne på billederne fra Brønshøj ?

Det er bla hende på de første par billeder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Fine beretninger :)

Jeg kan nikke genkendende til din fortælling om Maria fra Dokkun. Hun er en rigtig sød pige, og når man - som mig - har besøgt hende flere gange, så stiger humøret og indlevelsen, og hun ligner en sol når hun kommer en i møde når hun ser at det er "mig". Jeg har prøvet FP med Maria, og det er i min optik i den bedre ende af skalaen. Ingen hastværk, og god tid til nussen og aftørring efterfølgende.

Meeen; Lige nu er der jo andre stjerner der blinker på Thai himlen (Helen, Bee), men mon ikke det snart er tid til at runde Maria igen :)

/Franz

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe... Jeg har kig på Dokkun som julegave til mig selv. Jeg skal netop til København og holde jul...

Jeg har specielt kig på deres Spa Treatment. Jeg vil masseres, forkæles og forløses - ja, fødes påny. Mindre kan ikke gøre det, når jeg skal tage turen fra Limfjorden...

Måske er det Maria, jeg skal spørge efter?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 18 timer siden:

Måske er det Maria, jeg skal spørge efter?

Maria vil da være et godt bud - mamasan har faktisk tidligere anbefalet netop Maria til mig i forbindelse med sådan en tur. Af mange forskellige årsager er den så ikke blevet til noget endnu.
Bebe kunne nok også være et bud - her tror jeg dog at den gensidige kemi betyder rigtigt meget for den oplevelse hun tilbyder. Jeg har oplevet at Bebe tør meget op og leverer en super oplevelse, efter flere runder med hende på briksen :) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 7 timer siden:

Maria vil da være et godt bud - mamasan har faktisk tidligere anbefalet netop Maria til mig i forbindelse med sådan en tur. Af mange forskellige årsager er den så ikke blevet til noget endnu.
Bebe kunne nok også være et bud - her tror jeg dog at den gensidige kemi betyder rigtigt meget for den oplevelse hun tilbyder. Jeg har oplevet at Bebe tør meget op og leverer en super oplevelse, efter flere runder med hende på briksen :) 
 

Det vil så stille visse krav til hendes hukommelse. Jeg kommer ikke så ofte til Hovedstaden, så det skal helst lykkes i første hug! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde min 1. tur med Maria i går.

To timer varm olie og sportsmassage.

Ringede og fik en aftale, da jeg kom var hun hurtigt fremme og følge mig ind og sagde derefter jeg hedder Maria aha så det er dig tænkte jeg, havde jo ikke set hende før, kun gode anmeldelser.

Der blev byttet penge og jeg fik et kram og besked på at tage alt tøjet af...ok uha jeg glæder mig, der er altid en særlig spænding 1.gang når man ligger der nøgen og venter.

Hun kom ind lyset blev dæmpet og så gik hun ellers i gang med en yderst dejlig tilpas hård massage, hun kan sit kram og den varme olie føles meget dejligt og sensuelt på en måde.

Efter den store tur på ryggen med hænder fødder og albuer, var det tid til at vende kroppen modvilligt den lå lige så godt, meeen nu kunne det frække spil starte....måske eller ? Jo der gik ikke lang tid før der blev flyttet rundt med banditten til den stor i fuldt flour.

Så blev der forhandlet frem og tilbage, hun endte nøgen og var mere end sjaskvåd mens vi legede sammen.

Hold da fest hun er så fræk og 100% til stede under behandlingerne, der går ikke længe før jeg må forbi igen.

Pas på jer selv og hinanden derude.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FranzJäger skrev, den 7/12/2016 at 18:31:

Er Bebe på nogen af deres billeder?

Ikke af hvad jeg har lagt mærke til. 
Hun har affarvet ca. skulderlangt hår, ca. slut 30 og en ok pæn pige - ikke et nips :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, den 12/7/2016 at 16:58:

 

  oros skrev, den 12/6/2016 at 22:22:

Måske er det Maria, jeg skal spørge efter?

Maria vil da være et godt bud - mamasan har faktisk tidligere anbefalet netop Maria til mig i forbindelse med sådan en tur. Af mange forskellige årsager er den så ikke blevet til noget endnu.
Bebe kunne nok også være et bud - her tror jeg dog at den gensidige kemi betyder rigtigt meget for den oplevelse hun tilbyder. Jeg har oplevet at Bebe tør meget op og leverer en super oplevelse, efter flere runder med hende på briksen  

.
Bebe kunne nok også være et bud - her tror jeg dog at den gensidige kemi betyder rigtigt meget for den oplevelse hun tilbyder. Jeg har oplevet at Bebe tør meget op og leverer en super oplevelse, efter flere runder med hende på briksen :) 

......Det er sandt, det er snart, det er jul! :-) Der skal flyttes midler fra den særlige konto. Pungen - den der kun bruges ved særlige lejligheder - skal fyldes. Den skal være klar til en særlig investering.

I år starter det for alvor allerede lille juleaftensdag klokken 13.00! Nej, den er sq allerede startet. Det er faktisk en måned siden. Da begyndte researchen og sammen med den en tiltagende kildren i maven. Blue Diamant på Amager, Malle i Hørsholm, Thaimassage 76 i Roskilde og flere andre har i årenes løb forsødet mine besøg på Sjælland.

Denne gang er jeg landet hos Maria, Dokkun Thai Massage i Glostrup. Spa Treatment - øøøjjjjj, hvor jeg glæder mig. Og ja, det er en rigtig julegave selvom, den er fra mig selv. Jeg kender ikke Maria, kender ikke massagen, kender ikke adressen. 

Min bedste ven er dog en smule spændt - bliver der også noget til ham. Jeg ved det jo ikke helt, kan ikke love det. Men han har jo også nogle døde hudceller, han gerne vil af med, så jeg har lovet at være opmærksom, hvis der skulle komme et godt tilbud. Han er heldigvis indstillet på, at den behandling, der eventuelt bliver ham til del, vil være af kortere varighedhed end den, jeg får. Dette til trods for, at han skal betale af egen pung så at sige.. 

Hvor er det spændende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
oros skrev, for 1 time siden:

......Det er sandt, det er snart, det er jul! :-) Der skal flyttes midler fra den særlige konto. Pungen - den der kun bruges ved særlige lejligheder - skal fyldes. Den skal være klar til en særlig investering.

I år starter det for alvor allerede lille juleaftensdag klokken 13.00! Nej, den er sq allerede startet. Det er faktisk en måned siden. Da begyndte researchen og sammen med den en tiltagende kildren i maven. Blue Diamant på Amager, Malle i Hørsholm, Thaimassage 76 i Roskilde og flere andre har i årenes løb forsødet mine besøg på Sjælland.

Denne gang er jeg landet hos Maria, Dokkun Thai Massage i Glostrup. Spa Treatment - øøøjjjjj, hvor jeg glæder mig. Og ja, det er en rigtig julegave selvom, den er fra mig selv. Jeg kender ikke Maria, kender ikke massagen, kender ikke adressen. 

Min bedste ven er dog en smule spændt - bliver der også noget til ham. Jeg ved det jo ikke helt, kan ikke love det. Men han har jo også nogle døde hudceller, han gerne vil af med, så jeg har lovet at være opmærksom, hvis der skulle komme et godt tilbud. Han er heldigvis indstillet på, at den behandling, der eventuelt bliver ham til del, vil være af kortere varighedhed end den, jeg får. Dette til trods for, at han skal betale af egen pung så at sige.. 

Hvor er det spændende!

Falder der anmeldelser af, ved de forskellige besøg? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 3 minutter siden:

Falder der anmeldelser af, ved de forskellige besøg? :) 

Det gør der i år. Nielsen Tonajt har anbefalet, så det får et "efterspil"! Hehe..;-)

Jeg deler dog ikke alle mine eskapader i dette forum. Det er så helt forskelligt, hvad vi ønsker og oplever. De skønne piger er forskellige, vi er forskellige osv...

Jeg tror dog på, at Maria kommer til at give mig en god oplevelse. Hvad den så består i får vise sig.

Men ja, jeg regner med at beskrive min oplevelse med Maria.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, den 12/8/2016 at 09:36:

Jeg havde min 1. tur med Maria i går.

To timer varm olie og sportsmassage.

Ringede og fik en aftale, da jeg kom var hun hurtigt fremme og følge mig ind og sagde derefter jeg hedder Maria aha så det er dig tænkte jeg, havde jo ikke set hende før, kun gode anmeldelser.

Der blev byttet penge og jeg fik et kram og besked på at tage alt tøjet af...ok uha jeg glæder mig, der er altid en særlig spænding 1.gang når man ligger der nøgen og venter.

Hun kom ind lyset blev dæmpet og så gik hun ellers i gang med en yderst dejlig tilpas hård massage, hun kan sit kram og den varme olie føles meget dejligt og sensuelt på en måde.

Efter den store tur på ryggen med hænder fødder og albuer, var det tid til at vende kroppen modvilligt den lå lige så godt, meeen nu kunne det frække spil starte....måske eller ? Jo der gik ikke lang tid før der blev flyttet rundt med banditten til den stor i fuldt flour.

Så blev der forhandlet frem og tilbage, hun endte nøgen og var mere end sjaskvåd mens vi legede sammen.

Hold da fest hun er så fræk og 100% til stede under behandlingerne, der går ikke længe før jeg må forbi igen.

Pas på jer selv og hinanden derude.

 

 

 

Jeg skriver ikke dette for at være lyseslukker - men er tøsen sjaskvåd i dåsen kan det være hun har klamydia.  Forsigtighed tilrådes, og brug endelig gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 1 time siden:

Jeg skriver ikke dette for at være lyseslukker - men er tøsen sjaskvåd i dåsen kan det være hun har klamydia.  Forsigtighed tilrådes, og brug endelig gummi.

Jeg kender ikke til, at piger skulle blive specielt våde fordi, de er smittet med klamydia. Det er der vist intet belæg for at påstå.

Jeg har dog aldrig samleje med en kvinde, jeg ikke kender, uden hat på toppen. Omkostningen i kroner er i den forbindelse ligegyldig.

Tænd du bare lyset igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Default User skrev, for 2 timer siden:

Jeg skriver ikke dette for at være lyseslukker - men er tøsen sjaskvåd i dåsen kan det være hun har klamydia.  Forsigtighed tilrådes, og brug endelig gummi.

Klamydia symptomer

 

Borat-Its-Nice - Copy.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhver mistanke om smitte af kønssygdomme undersøges og behandles af egen læge. En tilfældig fysioterapeut har da absolut ingen faglige forudsætninger for at bedømme sligt - og da slet ikke via nettet. Man kunne naturligvis også spørge sin tandlæge, hvis man er fortrolig med ham/hende.

Almindelig omtanke som i gamle dage - da jeg var ung: På med hætten og tænk dig om inden da..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ned Flanders skrev, for 12 timer siden:

Det er en kommerciel side, der vil sælge online-test (er faktisk sikker på den overtræder reglerne, for den påstår den er "100 ℅"dansk, men den sælger receptpligtig medicin uden lægekonsultation, hvilket den ikke må i Danmark). Det ses bl.a. tydeligt af, at den påstår, at svien ved vandladning er er sikkert tegn på kønssygdom. Det er vås - som oftest er det urinvejsinfektion eller irritation (havde det selv for nyligt i forbindelse med forkølelse, hvor mine slimhinder overalt på kroppen var irriterede).

@Default Users påstand er også vås. Lubrikation er ikke er tegn på klamydia, men udflåd, som også nævnes på den kommercielle side, kan være. Udflåd og lubrikation er dog svære at forveksle pga lugt og farve (gullig eller mælket).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...