Hop til indhold
Gæst

Kimora - en dejlig oplevelse

Recommended Posts

Gæst

Jeg besøger efterhånden sjældent piger på klinik, efter jeg har opdaget sugardaters, men i går stod jeg på Finsensvej og mente at der lå en klinik. Slog op og så at Kimora var på og tog chancen. Heldigvis havde hun tid og jeg blev lukket ind.

Ind træder den smukkeste kvinde. 27 år står der, men hun har den blødeste og mest faste krop, jeg længe har oplevet. Havde kun 500 kroner i lommen og helt genert bestilte jeg et handjob. Hun gik imod mig, og pressede hende krop mod min. Helt blidt og intenst. Kyssede mig dybt og jeg kunne mærke hendes hænder overalt på min krop. Hun vendte sig om og bukkede forover, mens hun lod hendes trusser glide ned og blotte hendes smukke røv. Gned sig op af mit skød, så jeg blev stenhård. Klædte mig af og lagde mig i sengen. Hun smøg sig hen over min krop, som en kat. spindende, drillende. Lod olien løbe ned over min pik og med ekstremt blide og bløde strøg drev hun mig til vanvid. Intense kys under akten og jeg måtte røre overalt. Hun stønnede i mit øre og kyssede min hals, gned sig op af mit lår og til sidst kunne jeg ikke holde mig tilbage længere.

Hun får min varmeste anbefaling. Tænk at jeg ikke har besøgt hende før nu :)

http://pussygalores.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ultimate gestaltning af hvor fuldstændigt magtløse vi egentlig er i en smuk kvindes kyndige hænder.

De leger med os som hvis vi var små hjælpeløse lam. Og når det kommer til sagen, er det jo eksakt hvad vi er.

Tak for påmindelsen.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Hold-da-lige-kæft for nogle piger, de har der! :-) Osse Kimora! Hvor finder de dem dog henne? Hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
chris 60 skrev, for 3 timer siden:

Hold-da-lige-kæft for nogle piger, de har der! :-) Osse Kimora! Hvor finder de dem dog henne? Hehe.

Kan du anbefale andre fra pussygalores? Altså som også kysser og er lige så nærværende og intense? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
savage skrev, for 2 timer siden:

Kan du anbefale andre fra pussygalores? Altså som også kysser og er lige så nærværende og intense? :)

Næh nej. Jeg bor jo i Jylland, såøh? Hehe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hørte første gang om Kimora for på lidt over dato fire år siden.

Det var en bekendt, der kom i bekneb og søgte nogen, der ville kneb'.

Den bekendte kom i "behandling" og flød derefter over med lutter lovord. Jeg har aldrig selv besøgt Kimora, men synes, at dét, at hendes rygte efter fire år stadig er godt og ubefangent, jo må borge for en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

ubefangent, 

Har du lige læst Grundtvig eller Kirkegaard, for den bøjning af befænge er ubrugt siden deres tid? Det hedder ubefængt i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Har du lige læst Grundtvig eller Kirkegaard, for den bøjning af befænge er ubrugt siden deres tid?

Næh, jeg bruger den da dagligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 56 minutter siden:

Næh, jeg bruger den da dagligt.

Har du overvejet, hvor let genkendelig det gør dig, hvis det er sandt? At bruge en uddød bøjning er ret påfaldende. Google finder kun (ud over din øvrige brug her på eroguide) én forekomst af nyere dato: en hjemmegjort Nietzsche-oversættelse, formodentlig, fordi Nietzsche brugte "unbefangen", der er ophav til det danske ord. Det er dog ikke dig, der har oversat, kan jeg se, da den oversætter er enlig :-)

Første google-hit, som ikke er til en ordbog, er faktisk til din brug på eroguide i en tråd om Jasmin.

Det er bare et tip om, at særheder kan afsløre anonymiteten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Har du overvejet, hvor let genkendelig det gør dig, hvis det er sandt? At bruge en uddød bøjning er ret påfaldende. Google finder kun (ud over din øvrige brug her på eroguide) én forekomst af nyere dato: en hjemmegjort Nietzsche-oversættelse, formodentlig, fordi Nietzsche brugte "unbefangen", der er ophav til det danske ord. Det er dog ikke dig, der har oversat, kan jeg se, da den oversætter er enlig :-)

Første google-hit, som ikke er til en ordbog, er faktisk til din brug på eroguide i en tråd om Jasmin.

Det er bare et tip om, at særheder kan afsløre anonymiteten.

At hjælpe andre er ædelmodigt. Men at Google andre og dermed snage i folks private forhold er usmagelig. Det bare min mening.

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden:

At hjælpe andre er ædelmodigt. Men at Google andre og dermed snage i folks private forhold er usmagelig. Det bare min mening.

;-)

Enig. Jeg googler kun efter personer i to tilfælde: For at tjekke om annoncører virker ægte og hjælpe folk med at beskytte deres anonymitet. Jeg har via PM advaret to andre brugere herinde om, at de kunne googles. I dette tilfælde kan Bx ikke googles, derfor skrev jeg om det i tråden. Det er kun, hvis en læser af eroguide har en i bekendtskabskredsen, der bruger ordet "dagligt", at forbindelsen kan trækkes :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 17 minutter siden:

Enig. Jeg googler kun efter personer i to tilfælde: For at tjekke om annoncører virker ægte og hjælpe folk med at beskytte deres anonymitet. Jeg har via PM advaret to andre brugere herinde om, at de kunne googles. I dette tilfælde kan Bx ikke googles, derfor skrev jeg om det i tråden. Det er kun, hvis en læser af eroguide har en i bekendtskabskredsen, der bruger ordet "dagligt", at forbindelsen kan trækkes :-)

 

Godt - helt enig.

Onkel Google er her for at blive på godt og ondt.

Jeg bruger selv Google i  det daglige. Men  Google aldrig  min omgangskreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...