nixotoo 135 Skrevet 1. December, 2016 Kaster lige en bold igang... Jeg har været sammen med MANGE GP'er, og nogen stykker SB'er... men min hjerne drives fortsat af "nyt, nyt, nyt" princippet... for selvom jeg kunne gå tilbage til dejlige GP'er og få dejlig sex... så er min reptil hjerne i kontrol og bliver ved med at skyde mig ud til nye GP'er med den risiko der er for fæl skuffelse og det sker jo ret tit ved vi alle godt... hvorfor FAEN går jeg ikke bare tilbage til de skønne jeg kender fremfor nyt, nyt, nyt... he he... anyway vil bare høre om der er andre der er indrettet på samme måde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 1. December, 2016 Nope, vil heller besøge det "kendte" hvor man ved man får god sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skelund 165 Skrevet 1. December, 2016 Vælger altid den sikre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 1. December, 2016 nixotoo skrev, 1 time siden: Kaster lige en bold igang... Jeg har været sammen med MANGE GP'er, og nogen stykker SB'er... men min hjerne drives fortsat af "nyt, nyt, nyt" princippet... for selvom jeg kunne gå tilbage til dejlige GP'er og få dejlig sex... så er min reptil hjerne i kontrol og bliver ved med at skyde mig ud til nye GP'er med den risiko der er for fæl skuffelse og det sker jo ret tit ved vi alle godt... hvorfor FAEN går jeg ikke bare tilbage til de skønne jeg kender fremfor nyt, nyt, nyt... he he... anyway vil bare høre om der er andre der er indrettet på samme måde? Interessant tanke. Det er nok din stenaldermands hjerne der er på spil, rent instinktivt, så gjaldt det for mænd at få spredt deres gener i så mange kvinder så muligt, og for kvinder at tage imod gener fra så stærke (i ordets bredeste forstand) mænd. Så, når man er istand til at "sprede sine gener" hos GP'ere, så ligger det da ligefor at gå efter så mange som muligt. Jeg tror også at det er en af forklaringerne på at den bøssernes verden (ihvertfald i nogle tilfælde) er så promiskiøs som den er. I det klassiske mand/kvinde spil skal kvinden "scores" og kan tilmed ind imellem vælge mellem flere muligheder, hvorefter hun vælger den "stærkeste" hvilket ligeså godt kan være den sjoveste, mest charmerende, flotteste, rigeste eller hvad der nu måtte tænde hende. Det vil så også falde hende naturligt at få den udvalgte til at blive hos hende, da hun jo gerne vil bevare adgangen til de "stærke" gener. I tilfældet med to mænd, (bøsser) der har vi pludslig to parter der begge vil sprede deres gener til så mange som muligt, hvilket kan forklare hvad der foregår i homosaunaer, på rastepladser i bøsseklubber osv.. Og inden jeg bliver udsat for en shitstorm, så skal ovenstående altså ikke på nogen måde læses generaliserende, der er masser af både mænd og kvinder hvor ovenstående karakteristik på ingen måde gælder, og det er nok mest af alt udtryk for min egen personlige teori. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. December, 2016 nixotoo skrev, for 2 timer siden: Kaster lige en bold igang... Jeg har været sammen med MANGE GP'er, og nogen stykker SB'er... men min hjerne drives fortsat af "nyt, nyt, nyt" princippet... for selvom jeg kunne gå tilbage til dejlige GP'er og få dejlig sex... så er min reptil hjerne i kontrol og bliver ved med at skyde mig ud til nye GP'er med den risiko der er for fæl skuffelse og det sker jo ret tit ved vi alle godt... hvorfor FAEN går jeg ikke bare tilbage til de skønne jeg kender fremfor nyt, nyt, nyt... he he... anyway vil bare høre om der er andre der er indrettet på samme måde? Du er nok i middelsvær grad udsat for evolutions- eller forplantningsteorier. Efter det sidste giver naturen – vistnok – manden en særlig forplantningsdrift, hvor det gælder om at sprede sine gener til så mange som muligt for at sikre artens overlevelse. Selv har jeg det bedst med at være fast husbuk hos piger, jeg kender godt, og har derved fået mange gode oplevelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 1. December, 2016 Har det på samme måde. Hver gang jeg skal bestemme mig for dagens lækkerhed, så kigger jeg mine favoritter igennem og tænker ja hende der var sku dejlig, meeeeen der kunne jo være en jeg gik glip af og så ender det som regel med at jeg vælger en ny. Jeg tror det har noget at gøre med at vi ikke skal snyde os selv for den gode oplevelse som kunne vente i den ukendte pige og så kunne hende man kender jo have en dårlig dag og så fortryder man at man ikke tog chancen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. December, 2016 Sweex skrev, for 12 minutter siden: Jeg tror det har noget at gøre med at vi ikke skal snyde os selv for den gode oplevelse som kunne vente i den ukendte pige og så kunne hende man kender jo have en dårlig dag og så fortryder man at man ikke tog chancen. Joh, jeg kender godt den med, at guldkrukken formodentlig venter lige om hjørnet, og så kysser man en bunke frøer, der dog ikke forvandler sig. Det har jeg prøvet. Men min erfaring er også, at kender man en pige, hvor kemien er i orden, så bliver oplevelsen bedre og bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg