Baremig 1142 Skrevet 30. November, 2016 Jeg sad og tænkte på hvor fedt det egentlig kunne være at lave et setup med en cocktailparty for os GP'er og evt vores mest faste kundekreds. Hvordan det lige skulle arrangeres og hvor lokalet skulle lejes skal jo så planlægges til mindste detalje. Men fedt kunne det da være også for at vi måske kunne finde et sammenhold. Måske det udelukkende kun skulle være for pigerne for at vi kunne finde hinanden som sparringspartnere. Det skulle jo så være frit valg om man ville deltage eller ej. BARE EN TANKE 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9676 Skrevet 1. December, 2016 Forudsat at et arrangement kan afholdes i hovedstads området, der har Mon Cherie de perfekte lokaler til formålet, som I kan leje: EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS.Her er vi åbne for gode ideer.http://mon-cherie.dk/club.php Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 1. December, 2016 Rejsenetvaerk skrev, 1 time siden: Forudsat at et arrangement kan afholdes i hovedstads området, der har Mon Cherie de perfekte lokaler til formålet, som I kan leje: EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS.Her er vi åbne for gode ideer.http://mon-cherie.dk/club.php Venlig hilsen Rejsenetværk Tak for info Det kunne være. Men pigerne skal jo også være med på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofiala 444 Skrevet 1. December, 2016 Det kunne da være meget hyggeligt at prøve. Tænker det også kunne bruges som et slags kemimøde, hvis der er nogle mænd, der vil komme Måske kunne man finde et sted med bollerum, så man kunne hygge lidt samtidig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9676 Skrevet 1. December, 2016 Jeg fornemmer at der allerede nu opstår en lille forvirring, om det er et arrangement kun for piger, eller om det kan udgøre et arrangement for både piger og mænd? Det vil det nok være en fordel at få afklaret som det første. Men lokalerne hos Mon Cherie har det hele, og kan danne rammen om det meste, af hvad man kunne tænke sig at arrangere. Der er bar, køkken, bad og toilet, sofa hjørne og flere bollerum. I princippet kan der forudsat accept af udlejer overnattes, eksempelvis piger udefra. Jeg ser for mig at pigerne får formiddag og eftermiddag til networking og brunch, og så kan mændene støde til fra kl 16 - 24, hvor man både kan købe sex af pigerne på FKK maner, hvor man går på rum for sig mand og pige, som at der kan afvikles gangbang for de mænd og piger der måtte være til det. En mulighed kunne være at pigerne regner udgiften ud til hele arrangementet, som de så prøver at få ind igen fra en entre af mændene på 3 - 500 kr, hvor der er sandwich, kaffe, te og vand inkluderet. Om alkohol er en mulighed til et lukket arrangement ved jeg ikke, det er det vistnok ikke til et åben fra gaden. Men hvis mændene betaler udgiften via entre, så bør vi få et godt tilbud for sex, eksempelvis 800 kr for 30 standardminutter med standardydelser. Hvis det er et arrangement med tilmelding tror jeg også at der kommer flere mænd, end hvis der er åben adgang fra gaden. Men kunne det blive noget lignende det jeg foreslår, er det vigtigt med 2 - 3 piger der er tovholder på arrangementet, og som vil sørge for en tråd i god tid forinden her på EG, der kan motivere så mange mænd og piger som muligt til at ville deltage. Men som sagt, afgør som det første om det kun er for piger, eller om det også er for mænd, for ellers drukner denne tråd i forvirring. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 1. December, 2016 Mon-Cherie har ikke længere adgang til de lokaler. De er lejet ud fast til anden side. Men måske i kan lave et event på selve mon-Cherie ? Det er ihvertfald værd at spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9676 Skrevet 1. December, 2016 Tak Trine Så er det bare mærkeligt at Club Mon Cherie stadig står til at kunne lejes på deres hjemmeside? Men det er rigtigt nok at selve Mon Cherie også godt kan bruges til et arrangement. Det gik fint med de prøve FKK lignende events, de afholdt før de siden forsøgte sig i de større lokaler i Club Mon Cherie. Det er i hvert fald et forsøg værd at kontakte stedet, for at forhøre sig om mulighederne. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 1. December, 2016 Ellers kender jeg indehaveren af pussycat i Aalborg. Så måske der kunne holdes noget der. Det skal jo planlægges så er det jo meget godt med foreslag dertil og en lille debattering omkring eventet. Vi tøser, tror jeg nok kan hitte ud af noget sammen herover. Lyder da til nogen piger er interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9676 Skrevet 1. December, 2016 Hvis det er for mænd også, kunne I arrangere 2 events, et i Ålborg og et i København. Der har flere gange været tilløb til et EG træf hver gang sitet er blevet et år ældre, men ejeren har altid sagt at han ikke vil involveres. Så hvis nogle kan arrangere noget for både piger og mænd, kan det gjort rigtigt blive godt. Som jeg ser det optimalt noget der kan få mænd nok til deltage, til at de betaler pigernes udgifter til at deltage, mod et godt tilbud af pigerne. Altså stadig forudsat at det ikke er forbudt for mænd, men det må I jo melde ud om et arrangement er. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofiala 444 Skrevet 1. December, 2016 Jeg synes da, det er et fint forslag med, at pigerne kommer først og så bagefter nogle mænd. Så man jo se, hvad det udvikler sig til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18174 Skrevet 6. December, 2016 Jeg synes da det lyder som en smadder god idé der kunne være skide hyggelig.. F.eks med noget lækkert at spise og en efterfølgende bytur eller lignende.. Men så skulle det da være en ting for pigerne.. Så man ligesom har fri og ikke skal tænke arbejde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 258 Skrevet 6. December, 2016 Det lyder enormt hyggeligt. Desværre er det ofte vanskeligt at finde dato, sted og den slags. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9676 Skrevet 8. December, 2016 (edited) Jeg synes at Jennifers indlæg er rigtig godt, hvor meget vi mænd end kunne ønske os at vi blev koblet på arrangementet på en eller anden måde. Det er en fin måde hvor på piger, der ellers ikke mødes med andre fra branchen kan samles til en rigtig hyggelig aften, uden at der også skal arbejdes i samme ombæring. Det kunne så være at pigernes nye bekendtskaber fører til et eller andet tilbud senere, hvor vi mænd inviteres. Mig forekommer det mig at der findes lysthuse over det ganske land, hvor piger snildt kan overnatte, hvis de ikke selv kommer fra byen. Og kommer der senere et event tilbud til os mænd, er det bare at vælge et hus, hvor vi kan rejse med DSB på en orange billet til den by hvor det sner Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 8. December, 2016 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. December, 2016 Det forekommer mig, at der i tråden tales om to forskellige typer af arrangement: Et for pigerne alene, hvor de med trådstarters ord "kunne finde hinanden som sparringspartnere", samt et andet, hvor der også deltager mænd. Mon ikke mænds tilstedeværelse ville være en distraherende faktor, hvis målet for pigerne er at finde sammen og udveksle erfaringer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg