Bananas 17593 Skrevet 29. November, 2016 Hvem kan fortælle noget om dette koncept og sted? http://www.thehoneyposse.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 513 Skrevet 30. November, 2016 Vil også gerne høre mera. B2B Nuru lyder fræckt, men det er oftest thai som erbjuder det (hvilket jag ikke er intresseret i). Hvis det er danske milfs som yder Nuru: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
greeneyes 141 Skrevet 30. November, 2016 Spændende.. Lytter med her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17593 Skrevet 30. November, 2016 Virker til at nogen af os skal do the dirty job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange William 50 Skrevet 9. December, 2016 Kikkede forbi idag. Tidsbestilling på hjemmesiden, bekræftelse på mail og kontakt på sms. Meget professionelt, men en anelse omstændigt. Jeg blev lidt forsinket pga trafikken, og sendte en sms. Jeg hader selv når folk kommer for sent, men fik en fin sms retur med "ingen stress". God start. Beliggenheden er fin, diskret ind gennem en port og bagerst i gården gennem en dør. Fine lokaler, der godtnok trænger til at blive hygget lidt op, men de åbnede for bare en uge siden, så det bliver sikkert fint. Jeg havde booket en times massage hos Sasha, som er en blond dansk pige, sød, smuk og dejlig. Jeg startede med et bad, og lå snart på briksen. Det er altid spændende om pigen nu også kan massere. Det kan Sasha. Jeg fik en meget blid omgang med masser af olie og masser af opmærksomhed de rigtige steder. Det er bare god nydelse! Og Sasha sørger hele tiden for, at lillemanden også har det godt. Meget lækkert. Sasha er nøgen hele vejen igennem og det er altså bare hyggeligt og intimt på en god måde. Om på ryggen og den gode massage fortsatte. Lige tilpas vil jeg sige, for nogen gange (andre steder) er det ligesom om pigen går lidt i stå et sted; værst hvis tindingerne eller hovedbunden får 20 minutters hård massage. Det var der på ingen måde tale om her. Lidt alle steder, ben, mave, skuldre, nakke - og så var det tid til lingam. Jeg skal ikke ødelægge oplevelsen med ord, men blot sige, at det var rigtig dejligt. God tid og... dejligt. Jeg har prøvet en del, og Sashas håndelag hører til i toppen af skalaen. Bagefter et bad og en lille sludder. Sasha sagde hun håbede at se mig igen - og det gør hun. Snart! 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GavmildeGert 22 Skrevet 27. Januar, 2018 Er der nogen som her været her for nyligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 27. Januar, 2018 Lange William skrev, den 10/12/2016 at 00:26: Kikkede forbi idag. Tidsbestilling på hjemmesiden, bekræftelse på mail og kontakt på sms. Meget professionelt, men en anelse omstændigt. Jeg blev lidt forsinket pga trafikken, og sendte en sms. Jeg hader selv når folk kommer for sent, men fik en fin sms retur med "ingen stress". God start. Beliggenheden er fin, diskret ind gennem en port og bagerst i gården gennem en dør. Fine lokaler, der godtnok trænger til at blive hygget lidt op, men de åbnede for bare en uge siden, så det bliver sikkert fint. Jeg havde booket en times massage hos Sasha, som er en blond dansk pige, sød, smuk og dejlig. Jeg startede med et bad, og lå snart på briksen. Det er altid spændende om pigen nu også kan massere. Det kan Sasha. Jeg fik en meget blid omgang med masser af olie og masser af opmærksomhed de rigtige steder. Det er bare god nydelse! Og Sasha sørger hele tiden for, at lillemanden også har det godt. Meget lækkert. Sasha er nøgen hele vejen igennem og det er altså bare hyggeligt og intimt på en god måde. Om på ryggen og den gode massage fortsatte. Lige tilpas vil jeg sige, for nogen gange (andre steder) er det ligesom om pigen går lidt i stå et sted; værst hvis tindingerne eller hovedbunden får 20 minutters hård massage. Det var der på ingen måde tale om her. Lidt alle steder, ben, mave, skuldre, nakke - og så var det tid til lingam. Jeg skal ikke ødelægge oplevelsen med ord, men blot sige, at det var rigtig dejligt. God tid og... dejligt. Jeg har prøvet en del, og Sashas håndelag hører til i toppen af skalaen. Bagefter et bad og en lille sludder. Sasha sagde hun håbede at se mig igen - og det gør hun. Snart! Hvordan ser Sasha ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange William 50 Skrevet 9. Marts, 2018 Smuk, pæn krop, pæne bryster, pæn bagdel; som en smuk dansk pige. Ikke tynd, ikke buttet, bare pæn og smuk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangnam 240 Skrevet 9. Marts, 2018 Det er Sasha på billeder på hendes profil. Det er jeg ikke i tvivl om. Hun er en voksen men lækker slank dame, og DAMN hun kan sit kram. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg