Hop til indhold

Hold styr på dobbelt navn

Featured Replies

Skrevet
Borende X skrev, for 19 minutter siden:

Det kræver så, at du har en god hukommelse/genkendelsesevne

Og seriøst så min hukommelse fucked.. Hahaha.. Men nogle af mine gæster efterlader da et varigt minde.. Eller de fleste gør/siger/har et eller andet der gør jeg husker dem.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Og seriøst så min hukommelse fucked.. Hahaha.. Men nogle af mine gæster efterlader da et varigt minde.. Eller de fleste gør/siger/har et eller andet der gør jeg husker dem.. 

Ellers søg ansættelse her på St. Kødlyst :D Her husker hverken du eller mine medbeboere, hvad der sker, så det vil være en helt ny oplevelse hver gang :P

Skrevet
Borende X skrev, den 29/11/2016 at 15:11:

Muligvis, men nu er jeg i den situation, at mit fornavn ikke er så almindeligt mere, som det var engang, og ifølge Danmarks Statistik er der ikke andre i landet, der hedder nøjagtigt det samme som mig.

De oplyse, så vidt jeg ved, kun at der er 2 eller færre med det navn i Danmark. Det gør de nemlig ved mit navn ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.