Guest Kinky Jill Skrevet 28. November, 2016 (edited) Ups da jeg sidst bestilte en taxa kom jeg til at sige det er Jill. Håber ikke de kan se mit rigtig navn ved taxa central Ellers, må der da hedde jeg har lånt min tlf til en gæst der hedder Jill Redigeret 28. November, 2016 af Kinky Jill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 28. November, 2016 Det er ikke altid let at have et "kunstnernavn" hi..hi.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 28. November, 2016 bigfoot skrev, for 10 minutter siden: Det er ikke altid let at have et "kunstnernavn" hi..hi.. Det har du vel selv prøvet.. Jeg skal have en stor taxa... Det til bigfoot 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1049 Skrevet 28. November, 2016 gerog skrev, for 4 minutter siden: Det har du vel selv prøvet.. Jeg skal have en stor taxa... Det til bigfoot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 28. November, 2016 (edited) Har slet ikke styr på hvor mange gange jeg er ved at præsenterer mig selv som Jennifer til diverse komsammen.. Hahaha.. De kigger lidt underligt på en når man lige skal står og "komme på" ens navn.. Hahaha.. Redigeret 28. November, 2016 af JenniferRomantica 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 28. November, 2016 (edited) JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden: Har slet ikke styr på hvor mange gange jeg er ved at præsenterer mig selv som Jennifer til diverse komsammen.. Hahaha.. De kigger lidt underligt på en når man lige skal står og "komme på" ens navn.. Hahaha.. Å ikke godt Jeg har normalt super styr på det, derfor blev jeg jo forskrækket over mig selv Mit plussespil består i hvis jeg har mødt en ny mand i mit privat liv, så måtte han ikke se mit sm tøj og legetøj, af det der har været på mine Jill billeder, og derved, det han så tog jeg billeder af, så jeg næste gang, kunne vise kun det samme igen Derved slut mænd i mit mit private liv Redigeret 28. November, 2016 af Kinky Jill Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 28. November, 2016 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Har slet ikke styr på hvor mange gange jeg er ved at præsenterer mig selv som Jennifer til diverse komsammen.. Hahaha.. De kigger lidt underligt på en når man lige skal står og "komme på" ens navn.. Hahaha.. Bare du ikke får sagt "Jennifer Romantic" så går det nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 28. November, 2016 Kender godt det med dobbeltnavne. Jeg holdt op med at hedde Peter, da en kvik pige fik mig hylet ud af den og jeg fik sagt flere navne; og så sad hun bare og smilede skævt . Nu hedder jeg bare det jeg hedder - meget nemmere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 28. November, 2016 Brutus skrev, for 16 minutter siden: Kender godt det med dobbeltnavne. Jeg holdt op med at hedde Peter, da en kvik pige fik mig hylet ud af den og jeg fik sagt flere navne; og så sad hun bare og smilede skævt . Nu hedder jeg bare det jeg hedder - meget nemmere Brutus er da også meget nemmere at huske end Peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. November, 2016 Kinky Jill skrev, for 3 timer siden: Ups da jeg sidst bestilte en taxa kom jeg til at sige det er Jill. Håber ikke de kan se mit rigtig navn ved taxa central Ellers, må der da hedde jeg har lånt min tlf til en gæst der hedder Jill Du kunne jo være hemmelig PET agent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 28. November, 2016 gerog skrev, 1 time siden: Brutus er da også meget nemmere at huske end Peter Ja netop! smart ikk'? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 29. November, 2016 holstebronx skrev, for 14 timer siden: Du kunne jo være hemmelig PET agent Ha ha ja god ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. November, 2016 (edited) Brutus skrev, for 16 timer siden: Kender godt det med dobbeltnavne. Jeg holdt op med at hedde Peter, da en kvik pige fik mig hylet ud af den og jeg fik sagt flere navne; og så sad hun bare og smilede skævt . Nu hedder jeg bare det jeg hedder - meget nemmere Jeg brugte også tidligere "Peter", men det droppede jeg for flere år siden. Årsag: Jeg havde en aftale med Nancy på 505, men måtte ringe og sige, at jeg blev forsinket. Jeg opdagede nemlig i S-toget, at jeg var kommet hjemmefra uden penge. Mutter blev splitterhamrendetosset, for hun var samme dag blevet brændt af af to, der hed Peter, og jeg mistænktes for at være en af dem. Så jeg fik med de helt store bogstaver i telefonen. Siden har jeg altid brugt mit rigtige navn, og jeg mener faktisk godt, at jeg kan være både dét og mig selv bekendt. Er det en pige, jeg gerne vil se lidt mere til, synes jeg også, at det er et godt signal at sende, hvis jeg med det samme spiller ud med min rigtige identitet. Redigeret 29. November, 2016 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. November, 2016 (edited) Det er da også idiotisk dumt, at bruge et af de mest gængse navne ( ingen kreativitet ). Hvis jeg kaldte mig Sebastian, så ville ingen da vide om det var mit rigtige navn, eller et fiktivt navn... Og de levede lykkeligt til deres dages ende! Redigeret 29. November, 2016 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. November, 2016 holstebronx skrev, for 2 minutter siden: Det er da også idiotisk dumt, at bruge et af de mest gængse navne ( ingen kreativitet). Ja, det kan du sige, men i mine overvejelser talte også, at det er et internationalt navn, og jeg færdedes dengang fortrinsvis i branchens internationale miljøer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. November, 2016 Borende X skrev, for 37 minutter siden: Ja, det kan du sige, men i mine overvejelser talte også, at det er et internationalt navn, og jeg færdedes dengang fortrinsvis i branchens internationale miljøer. Adam, John, Filip, Mark... Fabio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 29. November, 2016 Faktisk har jeg aldrig forstået idéen i det med at i mænd kalder jer andet end jeres eget navn.? Hmm.. Det jo ikke som om i præsenterer jer med efternavn og hele molevitten.. Hahaha.. Jeg har en eller anden idé om at jeres chance for at blive stalket er en smule mindre end vores.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 29. November, 2016 Og så har jeg faktisk før siddet og tænkt "my fucking God.. Jeg tager aldrig nogensinde igen imod en bestilling fra en Morten eller Peter.." når man altså er blevet brændt tilstrækkeligt mange gange af, af en mand/mænd der har brugt det navn.. Hahaha.. Ikke at der endnu er gjort alvor af truslen men i min hidsighed har jeg alligevel tænkt tanken.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. November, 2016 JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden: Faktisk har jeg aldrig forstået idéen i det med at i mænd kalder jer andet end jeres eget navn.? Hmm.. Det jo ikke som om i præsenterer jer med efternavn og hele molevitten.. Hahaha.. Jeg har en eller anden idé om at jeres chance for at blive stalket er en smule mindre end vores.. Muligvis, men nu er jeg i den situation, at mit fornavn ikke er så almindeligt mere, som det var engang, og ifølge Danmarks Statistik er der ikke andre i landet, der hedder nøjagtigt det samme som mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 29. November, 2016 Borende X skrev, 1 time siden: Muligvis, men nu er jeg i den situation, at mit fornavn ikke er så almindeligt mere, som det var engang, og ifølge Danmarks Statistik er der ikke andre i landet, der hedder nøjagtigt det samme som mig. Igen så tror jeg ikke man præsenterer sig selv med ens fulde navn.. Hehe.. Måske det bare er jeres frygt jeg ikke forstår.. For som skrevet tidligere tror jeg ikke jeres chance for stalking er lige så stor som vores.. Men fred være med det.. Vi vil jo også have lov til at kalde os hvad vi vil.. Hehe.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. November, 2016 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Igen så tror jeg ikke man præsenterer sig selv med ens fulde navn.. Hehe.. Måske det bare er jeres frygt jeg ikke forstår.. For som skrevet tidligere tror jeg ikke jeres chance for stalking er lige så stor som vores.. Jo, det har jeg faktisk gjort med et bekendtskab, da jeg indledningsvis mødte en stor åbenhed fra hendes side. Nej, jeg tror ikke, jeg bliver staldket – alene af den grund, at jeg ikke er på de såkaldte sociale medier – men jeg er en offentlig person i mit lokalområde, så onde mennesker kan lave alskens anslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 30. November, 2016 JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden: Faktisk har jeg aldrig forstået idéen i det med at i mænd kalder jer andet end jeres eget navn.? Hmm.. Det jo ikke som om i præsenterer jer med efternavn og hele molevitten.. Hahaha.. Jeg har en eller anden idé om at jeres chance for at blive stalket er en smule mindre end vores.. Hørt Og nogle har ny navn hver gang de ringer/bestiller en ny tid, de kan ikke huske hvad de hed sidst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 30. November, 2016 Kinky Jill skrev, for 16 minutter siden: Hørt Og nogle har ny navn hver gang de ringer/bestiller en ny tid, de kan ikke huske hvad de hed sidst Præcis.. Så plejer jeg bare at kalde dem begge navne når de kommer.. Hahaha.. F.eks Morten-Christian.. Hahaha.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. December, 2016 JenniferRomantica skrev, den 30/11/2016 at 10:09: Præcis.. Så plejer jeg bare at kalde dem begge navne når de kommer.. Hahaha.. F.eks Morten-Christian.. Hahaha.. Det kræver så, at du har en god hukommelse/genkendelsesevne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg