Hop til indhold
Rejsenetværk

Fællestur til Erlebniswohnung

Fællestur til Erlebniswohnung  

4 medlemmer har stemt

1. 1. Vil du, eller vil du ikke rejse sammen med hvem som helst

• Jeg rejser gerne sammen med hvem som helst, der deltager i denne tråd.
      4
    • Jeg rejser kun sammen med nøje udvalgte brugere, ikke hvem som helst
      0

Recommended Posts

Jeg har et forslag, der nok udgør lidt et tveægget sværd?

Dem der under ingen omstændigheder vil rejse sammen med andre, eller som hvis de vil, så udvælger de nøje hvem de vil rejse sammen med via pm på Eroguide.dk, de er nok helt uaktulle i denne tråd.

Så er der dem som gerne rejser sammen med andre, men ikke hvem som helst hvis de gør det.

Der er dem der gerne rejser sammen med hvem som helst af brugerne på Eroguide.dk, bare de deltager i denne tråd.

Jeg opretter en afstemning i tilknytning til dette indlæg:

1. Jeg rejser gerne sammen med hvem som helst der deltager i denne tråd.

2. Jeg rejser kun sammen med udvalgte brugere, ikke hvem som helst.

Mit håb er at vi kan arrangere en dansker dag på gangbang klubben Erlebniswohnung i Berlin.

Jeg foreslår at det bliver en onsdag, hvor de afholder Frühstück gangbang fra kl 10 - kl 13, de fortsættende holder åben til kl 23.

Frühstück gangbang
Mittwoch
10:00 – 23:00 Uhr           
119.- € = 886 kr
Efter kl 18 nedsætter de prisen til 70 euro i entre, fra kl 21 til 49 euro.

Mit råd er at vi prioriterer tiden fra kl 10 - 18 til fuld entre pris, for risikoen består at det ikke er værd at blive der, når prisen falder for entreen de sidste timer der er åben.

I værste fald, men ikke givet, så kommer der så mange mænd efter kl 18/21, at chancen for at komme til at sexe med pigerne falder markant efter kl 18/21.

Så satser man på at blive i klubben efter kl 18, skal det være for den gode stemning, og for at se på, uden forventning om selv at deltage frem mod lukketid kl 23.

Bliver man til efter kl 18, må I blive en overnatning til, for så kan I ikke nå det sidste fly til København kl 21 40.

Mit udgangspunkt er at vi flyver sent tirsdag aften fra København til Berlin, chekker ind på et hotel.

Onsdag møder vi samlet op på Erlebniswohnung kl 10 når de åbner, og bliver der til ca kl 18 aften.

Vi forlader klubben omkring kl 18, for at nå et fly sent hjem til København fra Schönefeld lufthavn.

Jeg vil gerne understrege at tirsdag den 10/1 2017 - onsdag den 11/1, ikke skal betragtes som et forslag om nogen endelig dato.

Søge eksemplerne er blot foretaget på nævnte 2 datoer, der er frit slag til i tråden at foreslå andre datoer.

Selv kender jeg ikke en gang min januar kalender, ved endnu ikke om jeg har fri de 2 nævnte datoer.

Men hvis vi finder sammen om en dato, hvor flest kan, jeg selv med, så deltager jeg selvfølgelig gerne i turen.

Hvis ikke jeg selv kan deltage, og turen bliver til noget uden min deltagelse ønsker jeg alle deltagere en god tur sammen på Erlebniswohnung.

Jeg foreslår at vi køber et Berlin Welcomecard, gældende til fri kørsel med den offentlige transport i 48 timer for 19,90 euro = 150 kr.

Det er muligvis et forslag, der er en lille smule uøkonomisk, men til gengæld er vi fri for at rode med at købe billetter, og finde ud af deres zone-system.

Til prisen gælder kortet til zone A+B, det rækker til vores behov under turen.

General FAQ Berlin WelcomeCard
Questions and answers about the Berlin WelcomeCard
http://shop.visitberlin.de/en/faq-berlin-welcomecard

Søgning på Momondo.dk 20 11 16
http://www.momondo.dk/

Tirsdag 10 01 17
Afgang København Berlin
Air Berlin 19:40
1t 00m Direkte
Ankomst Berlin 20:40 TXL ( Tegel lufthavn )

Onsdag 11 01 17
Afgang Berlin København
Norwegian Air Shuttle 21:40 ( SXF Schönefeld lufthavn )
1t 00m Direkte
Ankomst København 22:40

Pris tur retur
557 DKK

Bus:
TXL JetExpressBus
S+U Alexanderplatz – S+U Hauptbahnhof – S Beusselstraße – Flughafen Tegel
http://www.berlin-airport.de/en/travellers-txl/to-and-from/buses-and-trains/local-public-transport/index.php

Søgt på Hbf.com 20 11 16
http://www.hrs.com/web3/

Hotel:

Meninger Hauptbahnhof
200 m fra Hbf
348 kr for et enkeltværelse med eget bad/toilet, men uden morgenmad.
Der kan blive opkrævet forudbetaling.
Gratis afbestilling ikke mulig.
Morgenbuffet koster 6,90 euro.

Fra hotellet til Erlebniswohnung

S+U Hauptbahnhof
Platform 15
S5 retning S bahn station Mahlsdorf

Stå af på platform 5:
S+U Friedrichstrasse station

Stå på:
U6 retning U Alt Mariendorf

Stå af på:
U alt Mariendorf

Sørg for at tage udgangen hvor trappen viser at I kommer op til Frieden Strasse, gør I det så kan I gå den lige vej til ERW.

Erlebniswohnung
Großbeerenstraße 26
12107 Berlin
http://erlebniswohnung.com/index.php

Fra Erlebniswohnung til Schönefeld lufthavn

Afgang U Alt Mariendorf ankomst Schönefeld lufthavn

Søgt på Bvg.de
http://www.bvg.de/en/

Se også:

Fra U Alt-Mariendorf (Berlin)
Stå på:
U6 retning U alt tegel

Stå af på Platform 2:
S+U Tempelhof (Berlin)

Stå på platform 11:
S 45 Direction S Flughafen Berlin-Schönefeld Bhf

Stå af på Flughafen Schönefeld Terminal (Airport) ✈

Til fods 6 minutter

Samlet rejsetid 51 minutter

Der er søgeresultater med flere skift, der giver en samlet set kortere rejsetid fra Erlebniswohnung til Schönefeld lufthavn.

Samlet rejsetid 42 minutter.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra Erlebninswohnung og til Schönefeld er der godt 10 km - dvs. at udgiften til en taxa må være begrænset og man kan gøre turen på 10 - 15 min og man slipper for risikoen for at komme til at tage en forkert bus, vente det forkerte stoppested, holde styre på køreplaner mv + er man bare 2 der deles om en taxa, må besparelsen være ret begrænset.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har helt ret Jernsvinet :) 

Det vil helt klart være optimalt at dele en taxi til lufthavnen, forså vidt også som en mulighed fra hotellet til Erlebniswohnung, hvis vi bliver mange nok der deltager i en tur.

Måske hvis vi bliver mange nok, en minibus?

Der hvor tråden godt kan blive lidt udfordrende, det er at nok kan jeg give nogle meget specifikke muligheder for flyafgange, og valg af hotel.

Men når vi så langt som til at en tur kan blive til virkelighed, ja så er det nok nødvendigt ikke at oplyse så specifikt om de endelige flyafgange, og det endelige valg af hotel, at alle kan læse med undervejs før afgang til Berlin.

En mulighed kan måske være simpelthen at aftale i tråden at mødes kl 10 på Erlebniswohnung, en given onsdag formiddag.

Vi kan så lade det være op til den enkelte at arrangere sig på egen hånd, eller efter aftale pm med de øvrige, som de kan læse i tråden at de også vil deltage.

Taxi-rechner.de

http://www.taxi-rechner.de/

Erlebniswohnung til Schönefeld lufthavn

23,60 euro = 179 kr

Hauptbahnhof til Erlebniswohnung

28,60 euro = 216 kr

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...