Hop til indhold
somersby

Vinduespiger

Recommended Posts

 Jeg havde fornøjelsen af at køre forbi Hamburg tænkte at nu skulle det prøves   Herbert strabe 20

 800 € senere efter 20 minutter med to piger var det er sgu nok ikke helt pengene værd jeg vist fra en anden erfaring jeg havde i Hamburg med en anden pige at det var nemt at få taget røven der ingen men i lige vel var det er sgu lidt ærgeligt 

jeg vil høre om der er nogle andre af jer der har de samme oplevelse  I den gade 

Del dette indlæg


Link til indlæg

åhhh ja det vækker minder - går sku også i fælden nogle gange når turen går forbi Hamburg (holder mig dog mest til private bordeller/studios m.m. via Hamburg modelle / ladies.de sexnord.de osv)  Herbert Strase er fyldt med risiko - men har også nogle meget kønne piger, og er de meget aggressive med kontakt fra vinduet, så hold dig væk. Men ovennævnte beløb er sikkert startet ved omkring 200€ og så er vores ven så blevet nusset lidt ved og lige så snart man skal til at kæle/pille ved/med sagerne, så kommer der en fornærmet mine og et efterkrav på velsagtens et par hundrede euro mere. Betaler man, vil det automatisk gentages til der hvor du enten tager tøj på og skrider uden forventet resultat. Eller ja, ordner det selv og forsvinder ud i natten på den anden side af Reeperbahn og går på laufhaus (kollegie værelse koncept, hvor pigerne sidder udenfor døren på en høj stol, og forsøger kontakt til dig.. ), hvor priserne er noget helt andet. Har nogle faste, som jeg stoler på HS - vælger sjældent nye, da pengene skal bruges fornuftigt.

 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herbert Strasse er en turistfælde og kan man ikke tysk godt nok, bliver man taget i røven, på den kedelige måde. Alligevel har jeg prøvet det en enkelt gang. For dæln hun var flot og jeg fik et super optifuck, men hun prøvede at lokke fere Euro ud af mig, men slap med  50 € for at kneppe og ikke andet.

Råd til HS, vær standhaftig, sørg for en klar aftale, gå ikke med til at betale ekstra, hvis I har en klar aftale.

Men som Medicalfetish skriver, der er nogle meget lækre kvinder derinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Laufhäuserne har jeg ikke de bedste erfaringer med og har ikke prøvet dem i flere år, da jeg holder mig til FKK eller flattrates, hvor priserne er faste, maden inkluderet og renligheden hos både piger og kunder i top :)

Både pigerne i Herbertstrasse og pigerne i gaderne op til Herbertstrasse, driver ca. samme slags bondefangeri. Du får et billigt tilbud, du næsten ikke kan sige nej til, selvom det kun indebærer at får spillet pik, men så snart de får din pik i hånden løber munden og snart er der 2 piger på værelset til at hive endnu flere penge ud af dig.

Men jeg går da gerne en tur eller to igennem Strassen, når jeg har været på FKK eller Flattrate :P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ak ja Herbert Strasse, Hamburg, var der før verden gik af lave, i 70 erne, sikke et sted sjov og ballade lavede et gensyn i slut 90 erne, ak hvor skidt gensyn, prispressere, og turistfælde.....kommer dig ikke mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 20/11/2016 at 16:32:

Er de 800€ en skrivefejl? Det svarer jo til ca. 5.600 kr.

 

Borende X skrev, den 20/11/2016 at 16:32:

Er de 800€ en skrivefejl? Det svarer jo til ca. 5.600 kr.

800€  Ikke en skrivefejl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
somersby skrev, for 1 time siden:

 

800€  Ikke en skrivefejl 

€ 800,-, til kurs 7.5 er snarere kr. 6000,- :wacko:

Pigerne har et mål om at få mindst € 200,- ud af hver kunde, de får lokket med på Zimmer med et billigt tilbud om sex for € 50,-, og så drejer det sig i første omgang at få kunden til at betale bare lidt mere for en eller anden tillægsydelse, så de kan se at du er villig til at hive pungen frem endnu engang - og så når man har betalt lidt mere, og der er dukket en pige ekstra op på værelset, så er man ligesom mere opsat på at få valuta for de første penge, man har givet ud ved at betale endnu mere - ja, hvem har ikke været der og fået hjernen vasket ud med pikken fremme? - men jeg tror aldrig, jeg har betalt mere end € 150,- for en håndspiller eller en omgang fransk, som det så som regel ender med, når du får nok, lukker pungen i, gemmer dankortet væk og de langt om længe, opgiver at hive torsken helt i land.

Gadepiger, vinduespiger, annoncehajer, bondefangere, telefonsælgere = same same :angry:

Men du kan få en god håndspiller af en flot model med tatoveringer og silibabser for € 50,-, hvis du er standhaftig nok og ikke vil betale ekstra for bare at få lov at se hendes bryster.

Så er det bedre at tage på FKK, hvor pigerne gerne går rundt i fri dressur (oben und unten ohne) - og hvor man ikke skal betale ekstra for superfransk eller slikke deres små ungpigebryster - eller på Flattrate, hvor 2 eller 3 piger ikke koster ekstra :P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
somersby skrev, den 21/11/2016 at 21:17:

 

800€  Ikke en skrivefejl 

Hvordan i alverden kunne du da ende med at betale så meget ????  Fik du en bil med i købet, eller stod der en stor tatoveret mand med en pistol ved indgangen så du ikke turde lade være. det burde jo minimum have været for en hel nat, og hvem gider tilbringe en hel nat hos en i den gade ?? Håber du lærte lidt af den tur..pyha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Av Av :shock::shock: kun kigge og hold hænderne i lommen og så tilbage til baren og drikke videre

dagen efter, gå på FKK eller find noget thai massage all incl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 8 timer siden:

Hvordan i alverden kunne du da ende med at betale så meget ????

Blodet var nok koncentreret i de nedre regioner, fremfor knolden - jo, de piger ved præcis, hvordan de skal pumpe en mand, så vakuum opstår i både hoved og pung :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den ‎27‎-‎02‎-‎2017 at 09:24:

Blodet var nok koncentreret i de nedre regioner, fremfor knolden - jo, de piger ved præcis, hvordan de skal pumpe en mand, så vakuum opstår i både hoved og pung :(

Jeg er selv blevet snydt i Herbertstrasse, men aldrig for 800 EURO eller bare i nærheden :-o

Nu går jeg kun igennem gaden når jeg HAR fået taget trykket. Så kan de lokke alt det de vil :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har af og til været i Flensborg i en embedsmæssig sammenhæng, og i forbindelse hermed har jeg en enkelt gang en lørdag formiddag forvildet mig fra havnen op til hovedgaden via Oluf Samsons Gang.

Kendere ved, hvad jeg taler om.

Det er (vist) modne kvinder, der viser sig i vinduerne på amsterdamsk manér, men jeg synes aldrig, jeg har set nogen oplevelsesberetning fra dette spændende miljø?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg har af og til været i Flensborg i en embedsmæssig sammenhæng, og i forbindelse hermed har jeg en enkelt gang en lørdag formiddag forvildet mig fra havnen op til hovedgaden via Oluf Samsons Gang.

Kendere ved, hvad jeg taler om.

Det er (vist) modne kvinder, der viser sig i vinduerne på amsterdamsk manér, men jeg synes aldrig, jeg har set nogen oplevelsesberetning fra dette spændende miljø?

Det må vist have været før du kom på plejehjem - men du kan finde et par beretninger herinde om hvordan, det var i gamle dage - nu om dage er der vist ikke meget gang i gaden og det meste er alm. boliger.

Nej, idag har vi internet og P-club

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

Det må vist have været før du kom på plejehjem - men du kan finde et par beretninger herinde om hvordan, det var i gamle dage - nu om dage er der vist ikke meget gang i gaden og det meste er alm. boliger.

Nej, idag har vi internet og P-club

Det var kedeligt.

Jeg havde ellers fået gjort et par stykker her fra St. Kødlyst interesseret i at lægge den årlige sommerudflugt om, så vi kunne nå omtalte sted, mens kvinderne herfra var til et foredrag om nordboernes hæklekunst 1250-1450.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Det var kedeligt.

Jeg havde ellers fået gjort et par stykker her fra St. Kødlyst interesseret i at lægge den årlige sommerudflugt om, så vi kunne nå omtalte sted, mens kvinderne herfra var til et foredrag om nordboernes hæklekunst 1250-1450.

P- club er da meget bedre.

Hvis valget stod mellem de sidste piger i Oluf Samsongang og pigerne på plejehjemmet - så tror jeg nok I ville vælge pigerne på plejehjemmet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
butterfly skrev, den 21/11/2016 at 19:06:

Kun kigge på de der silikone babser og ellers hold væk , turistfælde !!!

Kun ude efter dine penge , intet andet :P

 

Hvor mange GP'er kender du som ikke er efter dine penge? Jeg har endnu ikke mødt nogen som vil lade mig kneppe dem gratis. :-)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
somersby skrev, den ‎21‎-‎11‎-‎2016 at 21:17:

 

800€  Ikke en skrivefejl 

800 Euro, så vil jeg påstå at du har fået så hatten har passet på dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
abc skrev, for 2 timer siden:

800 Euro, så vil jeg påstå at du har fået så hatten har passet på dig

Næppe på kun 20 min, hvorefter jeg kan forstå han har afbrudt seancen - men det med de 2 piger er et klassisk bondefangetrick. Ofte har de nogle megaflotte til at stå ude i vinduerne til at lokke husarerne ind og snakken går, mens de spiller pik og pludselig dukker, der som en overraskelse til dig en ekstra pige op, "for det har du vel aldrig prøvet før? - og det må da være dobbelt så godt som een pige" - og rabarersnakken kører i en uendelighed, mens de slikker din pung for de sidste sedler ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 timer siden:

Næppe på kun 20 min, hvorefter jeg kan forstå han har afbrudt seancen - men det med de 2 piger er et klassisk bondefangetrick. Ofte har de nogle megaflotte til at stå ude i vinduerne til at lokke husarerne ind og snakken går, mens de spiller pik og pludselig dukker, der som en overraskelse til dig en ekstra pige op, "for det har du vel aldrig prøvet før? - og det må da være dobbelt så godt som een pige" - og rabarersnakken kører i en uendelighed, mens de slikker din pung for de sidste sedler ;-)

 

Jeg har kun været den forbigående kigger, og det har nok været meget godt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herbertstrasse skal man kun bruge til at kigge, jeg faldt engang for mange år siden for fristelsen, jeg blev lovet en masse, men det var kun med hånden og uden tøjet af, jeg blev straks forsøgt afkrævet mere, men sagde nej tak og fik så en ræcer-håndspiller så jeg kom efter ca. 10 sek. Jeg tror det er ret ligegyldigt hvor meget man lægger så er man ude efter 5 min.
Laufhauserne på Reeperbahn er ved at være ret tomme, i forhold til fortidens leben men der er da enkelte piger og med lidt øvelse kan man få en reel aftale. For en del år siden var der hundredevis af piger på disse steder, men det er gået ned ad bakke både med antallet og udseendet af pigerne.
Prøv hellere det lille laufhaus Maxstrasse 5 i Hamburg, hvor der kun kommer lokale. Her får man en reel og billig behandling.
I kælderen under WOS biografen på den nedre del af Steindamm (tæt på hovedbanen) er der også normalt et udvalg af piger, der er både kino og enkeltkabiner og rum med en seng, så rige muligheder for at ose rundt.
Ellers kan https://www.clubfrivol.de/ også på Steindamm anbefales. Lidt mere swingerklub gang bang agtigt bortset fra at der er ansatte piger der jævnligt tager en runde på madrassen, men man skal ikke være genert. Frækt hvis man tænder på at kigge på. Vanvittigt billigt sted.
Eller https://www.geizhaus.com/startseite/ her kan du få fransk fra 20 EUR i entsafteren (gloryhole), flot sted og flotte piger. 
Et tip er at tage til Kiel, der er mange Laufhauser, og mange flere og flottere piger og lavere priser. Ikke nogen turist-fælde. Mange typer piger. Der er fx. et helt hus med polske blondiner :) 

Redigeret af allan48

Del dette indlæg


Link til indlæg
allan48 skrev, for 10 timer siden:


Et tip er at tage til Kiel, der er mange Laufhauser, og mange flere og flottere piger og lavere priser. Ikke nogen turist-fælde. Mange typer piger. Der er fx. et helt hus med polske blondiner :) 

Kiel er jo også tættere på Danmark hvilket er et plus. Er der nogen adresser der særligt kan anbefales?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående beløbet, så har jeg spenderer omregnet 56.000,- gode danske kroner op på en club i Wien. Ved godt det ikke er Tyskland. Men syntes lige den skulle med her. 

Eurocardet som det var dengang (ca 20 år tilbage i tiden) var så rødglødende, at det næsten ikke kunne være i lommen bagefter. Og det hele tog kun ca 3,5 time. 

Redigeret af Æ´Synderjyde
Autokorrektur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...