Hop til indhold
Guest littledick

Pernille i Støvring

Recommended Posts

Guest littledick

Hej

Så fik jeg prøvet en ny pige. Hun holder til i støvring - folk i Støvring må efterhånden vide, hvad der sker i byen, med alle de enlige mænd der kører rundt. Men nok om det. 

Jeg havde lavet en aftale med en pige ved navn Pernille. Det var vist hendes første gang i Støvring, men det må dælme ikke være den sidste gang. Jeg havde ringet i god tid og bestilt en halv time. Det er altid med en lidt urolig fornemmelse i maven, når man besøger en ny pige. Passer billederne, kemien, forventninger og forhåbningerne. Hold da op, jeg blev glad ( og liderlig) da hun åbnede døren. Her stod en pæn mørkhåret ung pige med en fantastisk flot krop, der mere end passede med billederne - gudekrop!!

Jeg blev ført ind i det allerhelligste og fik afregnet med det samme. jeg kan godt lide, at pigerne ikke skal ud af døren for at aflevere pengene og nette sig. Pernille lagde pengene væk og begyndte så at afklæde mig, samtidig med at hun kiggede mig dybt i øjnene. Der blev lillefyren større, end han nogensinde før har været. 

Gummiet røg på og et fantastisk blowjob fulgte. Igen var der øjenkontakt på den frække måde,  og så bruger hun ikke hænderne - kæft, det var frækt og godt.

Efter det gode blowjob var det tid tid at sexe.  først en missionær, men jeg tænder vildt på doggy, så om på alle fire og så ellers bare knalde for hårdt (så hårdt det nu kan blive med min lillefyr) samtidig med at jeg havde et godt tag i hendes fantastiske bryster. 

Det tog ikke lang tid før jeg kom, og det var faktisk godt, for tiden var ved at rende fra mig.

Alt i alt kan jeg kun anbefale Pernille 

Super flot pige der er hamrende fræk, og så er hun super at snakke med - som altid, pas godt på de søde og spændende piger.

God weekend

Littledick 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgenseren

Besøgte også Pernille i støvring i sidste uge, og kan sagtens tilslutte mig de positive ting der bliver skrevet her på tråden!!

Super dejlig tøs, snakkesaglig, ligetil, LÆKKER krop ( de bryster og den røv sidder hvor de skal :P )  

Eneste minus er at det ruinere min tegnebog med sådan nogle frækkerter i nærheden :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun giver den gas med lange åbningstider over mange dage.  Nogle der ved om hun kan holde dampen oppe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kapan skrev, for 10 timer siden:

Hun giver den gas med lange åbningstider over mange dage.  Nogle der ved om hun kan holde dampen oppe

 

Bare rolig Kapan, hun har tidligere arbejdet under andet navn i branchen. Hun har ikke skiftet på grund af dårlige anmeldelser, da hun også under sit tidligere navn var rost til skyerne.

jeg har selv haft en enkelt oplevelse med hende, og sikke en siger jeg dig. Hun er ubeskrivelig:D go'.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...