Hop til indhold
Ree

Dagens underlige forespørgsel

Recommended Posts

Hej alle!

Nu har jeg luret ned herinde i noget tid, og tænker at begynde at bruge forummet lidt mere aktivt.

min forespørgsel ligger lidt ud over det sædvanlige, jeg har en fantasi om at få lov at "være med på en kigger" når en anden køber en glædespige. Men andre ord søger jeg en hvor jeg må sidde i lokalet og kigge på mens i knalder ;)

Jeg er bosat på Falster, så det må gerne være her i området - men har da bil ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ree skrev, for 5 minutter siden:

Hej alle!

Nu har jeg luret ned herinde i noget tid, og tænker at begynde at bruge forummet lidt mere aktivt.

min forespørgsel ligger lidt ud over det sædvanlige, jeg har en fantasi om at få lov at "være med på en kigger" når en anden køber en glædespige. Men andre ord søger jeg en hvor jeg må sidde i lokalet og kigge på mens i knalder ;)

Betaler du pigen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Interessant forespørgsel. Jeg havde engang en aftale i Ahornsgade, hvor jeg kommer ned, og lige hælene på mig, da jeg lukkes ind, spørger en mand GP'en, om han må være med på en kigger. Jeg var ret ligeglad, og han betalte for en dobbeltaftale, så jeg fik skis'me noget for pengene. Det var dengang hvor Lene huserede, en af de GP'er som virkelig kunne tænde mig. Savner hende nu.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror såment denne fantasi er særlig ualmindelig. Men jeg vil sandsynligvis ikke bryde mig om hvis nogen med på en lurer, men hvem ved måske er det okay jeg har aldrig prøvet det

der er et par i Nordsjælland en modent par som gør noget lignende jeg så det på annoncelight. det ligner lidt din fantasi. men det er bare med omvendt fortegn, det er manden der kigger på mens hans kone har sex med en fremmed mand.

Der er vist også en ung pige der også gør det, hun annoncere nogen gange herinde der er kæresten også med på en kigger

Del dette indlæg

Link til indlæg
all skrev, den 20/11/2016 at 09:35:

Betaler du pigen?

Jeg betaler den merudgift der er forbundet med at få lov at se på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ree skrev, den 21/11/2016 at 12:55:

Jeg betaler den merudgift der er forbundet med at få lov at se på

Ok - så siger jeg pænt nej tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ree skrev, den 20/11/2016 at 09:29:

Hej alle!

Hej. Jeg ved godt det ikke lige er på falster de her holder til. Men de søger en der vil kigge på.

https://annoncelight.dk/showad/218825

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...