Hop til indhold
Supersonic

Danske nyhedsværtinder

Recommended Posts

Jeg ved ikke, hvorfor danske skærmduller er så sindssygt usexede. Der er faktisk kun Cecilie Beck og Karin Cruz Forsstrøm, som på en god aften kunne få lov til at spille virtuos på min kødfløjte.

Og damernes påklædning er altid så kysk, at dronning Victoria ville fryde sig. Men ok, fjernsynsdamerne skal vel ikke adskille sig for meget fra deres dødtriste, grå pagehårssøstre på den anden side af skærmen.

Så findes der jo heldigvis udenlandske nyhedsudsendelser, man kan frekventere. Damen her er fast oplæser NDR. Gudskelov for vores tyske naboer, som ikke er bange for at lade lækkerbidskner stå frem i fuld flor med strittende brystvorter i deres nyheder. Uhhmmmm...det er vist snart på tide med en tur til Hamborg :-)

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, for 34 minutter siden:

Jeg ved ikke, hvorfor danske skærmduller er så sindssygt usexede. Der er faktisk kun Cecilie Beck og Karin Cruz Forsstrøm, som på en god aften kunne få lov til at spille virtuos på min kødfløjte.

Og damernes påklædning er altid så kysk, at dronning Victoria ville fryde sig. Men ok, fjernsynsdamerne skal vel ikke adskille sig for meget fra deres dødtriste, grå pagehårssøstre på den anden side af skærmen.

Så findes der jo heldigvis udenlandske nyhedsudsendelser, man kan frekventere. Damen her er fast oplæser NDR. Gudskelov for vores tyske naboer, som ikke er bange for at lade lækkerbidskner stå frem i fuld flor med strittende brystvorter i deres nyheder. Uhhmmmm...det er vist snart på tide med en tur til Hamborg :-)

image.jpeg

du overså-divia das-waw hun er lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cecilie Beck bryder jeg mig decideret ikke om. Det er noget med stemmen – en flot stemme er vigtig for mig – og fornemmelsen af en "hård dulle".

Essendrop er derimod nok en af landets flotteste kvinder.

Jeg er på det sidste begyndt at følge godt med i EU-stoffet, for jeg kan simpelthen ikke stå (jo jeg kan jo netop stå) for Karin Axelsson. Hun skulle banke meget hårdt på min soveværelsesdør. For at slippe ud.

images.jpg

Redigeret af Borende X
Problemer med en adverbial endelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X skrev, for 1 time siden:

Cecilie Beck bryder jeg mig decideret ikke om. Det er noget med stemmen – en flot stemme er vigtig for mig – og fornemmelsen af en "hård dulle".

Essendrop er derimod nok en af landets flotteste kvinder.

Jeg er på det sidste begyndt at følge godt med i EU-stoffet, for jeg kan simpelthen ikke stå (jo jeg kan jo netop stå) for Karin Axelsson. Hun skulle banke meget hårdt på min soveværelsesdør. For at slippe ud.

images.jpg

Karin Axelsson er også min favorit.

Virker sød, og feminin.

Tyskerne caster også rigtig godt, her RTL:

anna-fleischhauer-foto.256x256.jpg

Og ARD, Catherine Vogel:

catherine-vogel-a6.jpg

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supersonic skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved ikke, hvorfor danske skærmduller er så sindssygt usexede. Der er faktisk kun Cecilie Beck og Karin Cruz Forsstrøm, som på en god aften kunne få lov til at spille virtuos på min kødfløjte.

Og damernes påklædning er altid så kysk, at dronning Victoria ville fryde sig. Men ok, fjernsynsdamerne skal vel ikke adskille sig for meget fra deres dødtriste, grå pagehårssøstre på den anden side af skærmen.

Så findes der jo heldigvis udenlandske nyhedsudsendelser, man kan frekventere. Damen her er fast oplæser NDR. Gudskelov for vores tyske naboer, som ikke er bange for at lade lækkerbidskner stå frem i fuld flor med strittende brystvorter i deres nyheder. Uhhmmmm...det er vist snart på tide med en tur til Hamborg :-)

image.jpeg

Denne skønhed hedder vidst Judth Rakers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh ja, ser jeg Tagesschau er min aften reddet, hvis det er Judith Rakers eller Susanne Daubner. De skulle ikke løbe hurtigt for at fange mig, selvom Susanne Daubner ikke er helt ung længere, men lækre er de.

Susanne Daubner flygtede rent faktisk fra DDR og er yderligere kendt for sin dejlige (sexede) alt-stemme

 

Udith Rakers.jpg

Susanne Daubner.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På TV Syd er vi begunstiget med denne ekstremt flotte Milf. Dorte Skou Vinther. 

Ufatteligt at hun ikke er flyttet til national kanalen :-)

image.png

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, den ‎02‎-‎01‎-‎2017 at 22:35:

På TV Syd er vi begunstiget med denne ekstremt flotte Milf. Dorte Skou Vinther. 

Ufatteligt at hun ikke er flyttet til national kanalen :-)

image.png

Lars, kan du huske, da hun dukkede op på skærmen?

Skæve tænder og absolut ikke særligt køn.

Men plastisk kirurgi kan gøre meget, og i dag mere end 10 år senere er hun en flot, voksen quinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Onslow. Nej det kan jeg ikke.  Jeg har ikke boet i sendeområdet på det tidspunkt. 

Men ja flot er hun i dag. Mums

Del dette indlæg


Link til indlæg
skovmanden skrev, for 56 minutter siden:

Efter at have set sport 2016 må jeg sige Tina Müller nam nam.

Helt enig, men hun fortjener da også at blive set:

Interview med Tina Mulle.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm måske out of tonic, hvis presselogen går under nyheder, så er Astrid Berg bestem en af de tv værtinder der ikke behøver at banke på min soveværelsedør for at være velkommen.Desværre kan jeg ikke finde ud af at sætte fotos ind, er techno mongol...

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Synes nu også, at Anne Vig er ret sød. Kan huske hende helt tilbage fra B&U tiden på DR. :)

AnneVig.jpeg.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Claire skrev, for 5 timer siden:

Ja hun er nice :wub: 

 

Gad godt igen, har nemlig gidet før.....:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

Gad godt igen, har nemlig gidet før.....:)

 

Har du banget Berg fra tv2?

H5

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Nej desværre, bare tænkt det flere gange, derfor, igen....:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom i tanke om denne tråd, da jeg så fransk vejrudsigt her til aften... Hun kunne godt give mig lyst til at se gamle vejrudsigter... :-)

 

 

Redigeret af xo-nix
Smiley

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...