Hop til indhold

Recommended Posts

Link: https://www.massageguide.dk/P/arabic-girl-hight-class--31243.html

Var forbi hende her i dag. Det er hende på billederene, dog har hun tabt sig lidt siden billederne blev taget. Virkelig skøn, køn og petit pige, der var imødekommende.

Tog 30 min med SF, men var færdig efter 20 min, altså JEG var færdig. Kunne ikke holde mig kørende længere med sådan en lækker pige. 

Jeg kommer helt sikkert igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak for den anmeldelse, sådan cirka hvor i Rødovre, der er desværre visse områder, på Vestegnen jeg ikke kan besøge GP, 

men hende her orv, hvor jeg kunne godt.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
chris.36 skrev, for 12 timer siden:

Tog 30 min med SF, men var færdig efter 20 min, altså JEG var færdig. Kunne ikke holde mig kørende længere med sådan en lækker pige. 

Jeg kommer helt sikkert igen

 

Super anmeldelse 

kysser hun?

og hvad var prisen for de 30 min med SF ? 

Anders 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris.36 skrev, den 19/11/2016 at 02:43:

Link: https://www.massageguide.dk/P/arabic-girl-hight-class--31243.html

Var forbi hende her i dag. Det er hende på billederene, dog har hun tabt sig lidt siden billederne blev taget. Virkelig skøn, køn og petit pige, der var imødekommende.

Tog 30 min med SF, men var færdig efter 20 min, altså JEG var færdig. Kunne ikke holde mig kørende længere med sådan en lækker pige. 

Jeg kommer helt sikkert igen

 

Jeg var forbi hende i torsdag, og ja hun er sq en lækker lille sag. Og ja hun kysser. Og fuck nogle kys. De gik sq lige i banditten. Jeg havde også valgt 30min men holdte ikke tiden ud. Og så giver hun sq lyd fra sig da hun kom udover min tunge.

Jeg skal også besøge hende igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hende igår og WOW , hun er fucking lækker og det ER hende på billederne ! Flot slank krop og langt mørkt hår og så de vildeste øjne ;-) ,  hun er rigtig sød og imødekommende , og sjov . Jeg havde en rigtig god oplevelse hos hende i en halv time og jeg kommer helt sikkert igen inden hun smutter ! . Der var slet ikke den der akavede følelse hos hende og så virkede det som om hun selv ville og ikke alt det der , ''you have to come now'' efter 10 min ... slet ikke!! 

 

Det er vidst første gang jeg skiver herinde, udover jeg har fulgt med og observeret .. men hun er helt sikkert DET værd!

behandel hende godt hun er sød og top lækker :-)

ps. Helt klart i min top 3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamderpå23 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg var forbi hende igår og WOW , hun er fucking lækker og det ER hende på billederne ! Flot slank krop og langt mørkt hår og så de vildeste øjne ;-) ,  hun er rigtig sød og imødekommende , og sjov . Jeg havde en rigtig god oplevelse hos hende i en halv time og jeg kommer helt sikkert igen inden hun smutter ! . Der var slet ikke den der akavede følelse hos hende og så virkede det som om hun selv ville og ikke alt det der , ''you have to come now'' efter 10 min ... slet ikke!! 

 

Det er vidst første gang jeg skiver herinde, udover jeg har fulgt med og observeret .. men hun er helt sikkert DET værd!

behandel hende godt hun er sød og top lækker :-)

ps. Helt klart i min top 3 

HØRT HØRT HØRT. Jeg kan KUN gi dig ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare flere unge servicemindede piger, med etnisk baggrund ville prøve branchen..

Slank, brune/mørke øjne og og sort hår for oven og for neden, er spændende..

Hvilket så også betyder at flyturen til London, Hamborg og Berlin for at prøve dette, kan sættes på standby.

Der tales i medierne om integration, men på dette punkt halter det da en smule...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 31 minutter siden:

Der tales i medierne om integration, men på dette punkt halter det da en smule...

:lol::lol::lol: Den syntes jeg du skal tage op på borgen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, 1 time siden:

Bare flere unge servicemindede piger, med etnisk baggrund ville prøve branchen..

Slank, brune/mørke øjne og og sort hår for oven og for neden, er spændende..

Hvilket så også betyder at flyturen til London, Hamborg og Berlin for at prøve dette, kan sættes på standby.

Der tales i medierne om integration, men på dette punkt halter det da en smule...

Er der ikke mange afrikanere og latin-amerikanere?

Eller skal det være piger, som kommer fra mellemøsten? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende, Elissa,  i dag, og jeg havde også en god oplevelse. Hun er Meget servicemindet og interesseret i at gøre det godt. Hun har en dejlig stram fisse, og en fræk røv at kigge på når hun ligger og stritter med den.

Hun har ganske rigtigt tabt sig (6 kg. Siger hun)  siden billederne, men der mangler intet på hende. Stadig dejlige bryster og en nogenlunde fast røv. Hun holde til samme sted som Lilly.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, Lige nu:

Det indlæg forstår jeg simpelthen ikke...

Hvad forstår du ikke? Ppd efterlyste flere piger med en anden etnisk baggrund. Også har bare fundet en som jeg har besøgt idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Varmemester skrev, for 29 minutter siden:

Hvad forstår du ikke? Ppd efterlyste flere piger med en anden etnisk baggrund. Også har bare fundet en som jeg har besøgt idag.

 Og hvor læser du den efterlysning? 

Der er et velfungerende forum for efterlysninger :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, den 22/11/2016 at 14:27:

Er der ikke mange afrikanere og latin-amerikanere?

Eller skal det være piger, som kommer fra mellemøsten? Det var ikke decideret en efterlysning på en pige. Bare en konstatering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt godt.  

Jeg fortod bare ikke hvad du skrev. men det hele var jo velmenende, så tak for informationen. tilbage til pigen. nogen der har prøvet græsk ned hende. Hun virkede ikke bange for berøringer i det område. hvis hun ikke tilbyder det officielt, så pm mig gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jogge helt ok. Ja hun har ikke det fjerneste imod at man leger lidt der. Men nej hun tilbyder det ikke. Jeg har ikke spurgt hende. Men kunne være jeg skulle gøre det i morgen når jeg skal forbi hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været så aktiv mht anmeldelser, da jeg har fået behov dækket andre steder :-P men jeg blev lige nødt il at besøge hende efter anmeldelserne herinde. Havde aldrig prøvet noget fra de kanter før, og kan kun stemme ja for mere integration efter besøget ;-)

Og JA - hun er ganske rigtigt både sød og køn og billeder er ok osv.

Hun er rigtig god til at give den der fornemmelse af at man er velkommen. At det ikke bare er noget der skal overstås asap og så afsted igen.

Jeg havde helt glemt hvordan en stram fisse føles, så godt at jeg kun havde betalt for 1/2 time for det er svært at holde meget længere, når man er i så godt selskab. Hvis man er til kys, kan det også varmt anbefales.

Tror jeg bliver nødt til at prøve en gang mere ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igår aftes.

Hold nu op en smuk pige. Nok den smukkeste jeg nogen sinde har været sammen med.

Bestilte en time men blev forrådt af lillemanden der valgte at skyde kanonen af efter 5-10min og så ville den bare ikke mere. 

Skulle jo nok ha valgt 15-30mins i stedet da økonomien så ville være til et ekstra besøg idag.

Håber dog at økonomien siger at jeg kan komme forbi i december inden hun smutter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Logebrødre

Var indenom Elissa her til formiddag og må melde mig ind i heppekoret.

Rigtig sød, smilende, service-minded pige.

Lækker, spændstig krop. Man hører tit klichéen ”hun så bedre ud end på billederne”, men her er der virkelig noget om det. Hun har lige tabt 6-7 kilo og er super-fit. (Normalt plejer vægt-forskel mellem fotos og real life at gå den anden vej :-)

Hun er fra Egypten, og der er klart dømt Cleopatra, når hun med sin klapperslange-tunge gi’r den gas på pikhovedet.

Lækkert viltert hår, søde struttende bryster, stram fisse m.m.

Kan kun give tidligere debatører ret i, at der skal nogle flere arabiske piger på banen. Jeg har mødt masser af arabiske fyre til diverse gangbangs og sexklubber, så det må være noget for noget :-)

Hun er her til 22. december og kan varmt anbefales.

Hold jer muntre

Tacoma

 

 

Redigeret af Tacoma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at dreje tråden væk fra Elissa og tråden, men nogle tænker nok: 

"Gruble, gruble, og spekulere..Er der andre piger hvis man tænder på mørkt hår og brune øjne"

Mira (ægyptisk) hos PG, Frederiksberg og Dina (dansk pige fra Syrien) SC, er de eneste andre bud i Storkøbenhavn hvis man er til "dansk/arabiske piger"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...