Guest Kysseglade Molly Skrevet 18. November, 2016 IMG_0484.mp4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 18. November, 2016 Hva' hælvede! Her går man og er i julestemning trods regnvejr. Og så virker mine snaps ikke.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 18. November, 2016 Kysseglade Molly skrev, Lige nu: Og så virker mine snaps ikke.... Søde... du sku måske have holdt dig fra snapsen inden du prøvede at uploade En god weekend til dig Molly... og alle I andre i EG-land Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. November, 2016 Halløj @Kysseglade Molly Det virker fint her. Men hvor er snapsen da Ha en god dag Molly KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 18. November, 2016 Playful skrev, for 4 minutter siden: Søde... du sku måske have holdt dig fra snapsen inden du prøvede at uploade En god weekend til dig Molly... og alle I andre i EG-land Og i lige måde søde ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 18. November, 2016 kanonkongen skrev, for 6 minutter siden: Halløj @Kysseglade Molly Det virker fint her. Men hvor er snapsen da Ha en god dag Molly KK Kan du se den? Pudsigt det kan jeg ikke. Du må da lige komme med en snap af kanonen med julepynt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. November, 2016 Kysseglade Molly skrev, Lige nu: Kan du se den? Pudsigt det kan jeg ikke. Du må da lige komme med en snap af kanonen med julepynt på Hej @Kysseglade Molly Ja kan god se den video, du har lavet. Hahaha Nej skal ikke vise noget som helst. Den, er bedst live God fredag og weekend til dig Molly og ilm @Playful KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 18. November, 2016 Du ringer bare, hvis du skal have et EDB-kursus. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. November, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 7 minutter siden: Du ringer bare, hvis du skal have et EDB-kursus. Hej @Iscenesat Virkelighed Er det, det her du vil lære mig så. Så ringer jeg gerne God fredag KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 18. November, 2016 Iscenesat Virkelighed skrev, for 18 minutter siden: Du ringer bare, hvis du skal have et EDB-kursus. Tak søde IV'er Vi flodheste skal holde sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 18. November, 2016 Jeps KK, det er IV lamseben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 224 Skrevet 18. November, 2016 Julesnaps og sild hænger jo sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 18. November, 2016 Den er skøn @Kysseglade Molly mere af det, tak! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. November, 2016 Ja lidt beruset bliver man da af den snaps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly Skrevet 18. November, 2016 holstebronx skrev, for 3 timer siden: Ja lidt beruset bliver man da af den snaps Kan du snapsesangen? Haps haps haps, nu skal vi ha' snaps. En der kilder i banditten, en der vækker appetitten. Haps haps haps, nu skal vi ha' snaps. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. November, 2016 Kysseglade Molly skrev, for 12 minutter siden: Kan du snapsesangen? Haps haps haps, nu skal vi ha' snaps. En der kilder i banditten, en der vækker appetitten. Haps haps haps, nu skal vi ha' snaps. Jo den sang har jeg da hørt før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. November, 2016 Man kunne også lave en lille ode. Er du til hele eller halve timer er der ingen sure miner. En snaps først slukker en lille tørst, den varmer i svælget og hun varmer bælgen. Jeg siger haps, og ja tak til en snaps. Molly er klar, og man kommer i en fart Snaps er et middel der, gør dig meget habil. når enden er god er det godt at have mod. Snaps er godt. Og Molly vender tilbage til sit slot. Så drik en snaps,e og Molly dig vil hapse. God aften KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4590 Skrevet 18. November, 2016 Oldtimers julesnaps (kan stadig nås). Køb en flaske Cardhu, bedst i liter flaske, den lille 0,7 kan også bruges. Tøm den, helst i godt selskab. Når tømmermændene er klinget af anskaffes: To flaskee brøndum, noget stjerneanis og en/to stænger lakridsrod. Den ene flaske brøndum og de øvrige ingredienser kommes sammen i den tomme cardhu flaske. Lakridsroden skal helst skæres i nogle bidder. Efter 3 - 4 uger er den klar. Den skænkes i velvoksne snapseglas til de er ca 1/2 - 3/4 fyldt, hvorpå den fortyndes med brøndum. Skål og glædelig jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg