Hop til indhold
Guest Sweex

Når besøg hos en gp kan blive for indstuderet

Recommended Posts

Nogle piger er jo bare mere følsomme end andre i håret og på dem kan det gøre rigtig ondt, tror jeg.

Andre piger er kildne eller bryder sig ikke om kolde hænder og det kan også være et lille problem hvis man gerne vil kæle.

Det er fint at være følsom, men måske ikke en stor kvalifikation hvis man vælger GP som job.

 

Redigeret af Pumpestok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pumpestok - uenig. Følsomhed er da et stort plus - kunsten er at læse den og bruge den positivt. Kilden, kolde hænder, sensitive områder, sød smerte - dejligt at finde og pirre netop det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pumpestok skrev, den 19/11/2016 at 23:52:

Nogle piger er jo bare mere følsomme end andre i håret og på dem kan det gøre rigtig ondt, tror jeg.

Andre piger er kildne eller bryder sig ikke om kolde hænder og det kan også være et lille problem hvis man gerne vil kæle.

Det er fint at være følsom, men måske ikke en stor kvalifikation hvis man vælger GP som job.

 

Jeg tror, alle mennesker har forskellige følsomme steder på kroppen (jeg kender da et på jer mænd ihvertfald ;)

Kolde hænder kan nu være rimelig pirrende for mig og sikkert også andre - ellers kan de jo hurtigt varmes op :) 

Ellers er det da ikke værre end at man kan bede den anden pænt om at gøre det lidt anderledes. Eller måske komme med et diskret/implicit forslag til noget, man gerne vil være med til.. Jeg føler det har virket fint de få gange jeg har prøvet det :) 

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Syntes det vildt pirrende der plads til improvision der ka krydre sexakten mere hot men selvfølgelig hva angår hive i håret og små klask vil jeg også gerne vide lidt om på forhånd for at mærke efter om det tænder mig med li præcis den gæst som spørger. Ellers er jeg ik selv rigtig med i spillet og er det faste gæster så min snor længere... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...