Hop til indhold
Nora ES

Hård kurs

Recommended Posts

Guest Kysseglade Molly
Vestegnen skrev, for 8 timer siden:

Det er muligt at blokere folk. Er det ikke bedre fremfor at slås som nogle umodne skolepiger? :-)

Så bare fordi en pige spørger en anden pige om noget (på en pæn måde uden skældsord) -så man umodne skolepiger?

Come on?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BetaMini
Vestegnen skrev, for 11 timer siden:

Det er muligt at blokere folk. Er det ikke bedre fremfor at slås som nogle umodne skolepiger? :-)

det er muligt at blokere "de umodne skolepiger".

er det ikke bedre for dig? ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
BetaMini skrev, for 42 minutter siden:

det er muligt at blokere "de umodne skolepiger".

er det ikke bedre for dig? ;) 

Hvorfor skulle jeg blokere jer? Prøv at tage ja-trusserne på :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Kysseglade Molly skrev, for 3 timer siden:

Så bare fordi en pige spørger en anden pige om noget (på en pæn måde uden skældsord) -så man umodne skolepiger?

Come on?

I denne tråd har du flere gange været på nakken af Nora ES og beskyldt hende for at bruge falske profilfotos. Det er umodent. Er du træt af hende,  så blokér hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 11 minutter siden:

I denne tråd har du flere gange været på nakken af Nora ES og beskyldt hende for at bruge falske profilfotos. Det er umodent. Er du træt af hende,  så blokér hende

Om det er umodent at spørge ind til Nero ES's profilbilleder skal jeg ikke sige..

Men Nora ES har lavet direkte personangreb og det er da ihvertfald umodent.

Der er godt nok blevet højt til loftet på lille EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Vestegnen skrev, for 10 minutter siden:

I denne tråd har du flere gange været på nakken af Nora ES og beskyldt hende for at bruge falske profilfotos. Det er umodent. Er du træt af hende,  så blokér hende

Prøver lige engang mere, så dem på bagerste række også er med...!

Nu er fakta jo at hendes forrige billede var at finde på tineye. Da jeg konfronterede hende skyndte hun sig straks at skifte det ud. 

Hvorfor er jeg pluselig umoden? Hvis en mand havde nævnt det, havde du så også kaldt ham umoden? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Kysseglade Molly skrev, for 2 timer siden:

Prøver lige engang mere, så dem på bagerste række også er med...!

Nu er fakta jo at hendes forrige billede var at finde på tineye. Da jeg konfronterede hende skyndte hun sig straks at skifte det ud. 

Hvorfor er jeg pluselig umoden? Hvis en mand havde nævnt det, havde du så også kaldt ham umoden? 

 

Bruger du nu kvindekortet? Vorherrebevares! Nej, jeg ville ikke kalde en mand for umoden. Jeg havde kaldt ham idiot!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Kausten skrev, for 2 timer siden:

Om det er umodent at spørge ind til Nero ES's profilbilleder skal jeg ikke sige..

Men Nora ES har lavet direkte personangreb og det er da ihvertfald umodent.

Der er godt nok blevet højt til loftet på lille EG.

Blokér hende. Når hun finder ud af, at ingen reagerer på hendes bizarre angreb, så stopper hun nok hurtigt med det! Hun synes, at det er sjovt at opleve en flok dramaqueens komme op og slås. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Vestegnen skrev, for 37 minutter siden:

Bruger du nu kvindekortet? Vorherrebevares! Nej, jeg ville ikke kalde en mand for umoden. Jeg havde kaldt ham idiot!

Så for lige at opsummere :

-Hvis en lyserød fortæller andre at en pige har lånt billeder er hun umoden?

-Hvis en mand fortæller andre at en pige har lånt billeder er han en idiot? 

Jeg er målløs :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Blodet ruller stadig i mine årer, så jeg trækker mig fra denne tråd, der har fået GP'ere op og slås over en tosse, der har fået lov til at husere på EG.

Husk: Blokér brugere af EG hvis I er trætte af dem. Det er kun umodne dramaqueens som gider diskutere med dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det varer ikke længe, før denne tråd findes ovre hos Fedepik på talk2us – han er nemlig altid først med det sidste :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Borende X skrev, 1 time siden:

Det varer ikke længe, før denne tråd findes ovre hos Fedepik på talk2us – han er nemlig altid først med det sidste :rolleyes:

hmmm....er det en form for reklame for siden, der her bliver praktiseret ??? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

hmmm....er det en form for reklame for siden, der her bliver praktiseret ??? :P

Sådan var det i hvert fald ikke ment.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 35 minutter siden:

Forslag til ny forside på Eroguide:

Er du over 18 år tryk her

Er du under 18 år tryk her

Dem ser man hele tiden på de tyske hjemmesider - og det er jo bare en tidsrøver uden virkning - prøv at sige til et barn: her har du en pose med slik - og her har du en tom pose - hvilken vil du vælge?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Ulempen ved Flodhester er de får det værste op i en :? Der er bare et eller andet over dem.. ja pli og anstændighed forsvinder fuldstændig og man kæmper en brav kamp med at opføre sig bare lidt ordentlig :?

Der er åbenbart så langt op til himmelen, så gud ikke kan høre vi skriger " led os ikke i fristelse!!!" for man bliver unægtelig fristet af en dejlig, varm og fantastisk Flodhest :wub:

Redigeret af Havnebumsen
Bedre ordstilling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Havnebums

Jeg har nok misset noget af indholdet i den her streg, men her er nogle foto af din udkårende :D:D 

imagesNDCQLFZF.jpgimagesNQZ76YS0.jpg

 

Bemærk den søde røde badering på det først billede kært som det passer til de brede striber på badedragen, model rund m. ben. :D  :D 

og det andet billede, den lyserødetriko, med strut, dog munden ser lidt, øh åbentmundet ud :D:D 

kært!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Lady Cherie skrev, for 43 minutter siden:

Kære Havnebums

Jeg har nok misset noget af indholdet i den her streg, men her er nogle foto af din udkårende :D:D 

imagesNDCQLFZF.jpgimagesNQZ76YS0.jpg

 

Bemærk den søde røde badering på det først billede kært som det passer til de brede striber på badedragen, model rund m. ben. :D  :D 

og det andet billede, den lyserødetriko, med strut, dog munden ser lidt, øh åbentmundet ud :D:D 

kært!

Havnebumsen foretrækker dem med de dejlige babser og det varme sind.

Ellers tak fordi du har ulejliget dig med at søge rundt på internettet efter potentielle emner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...