Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er, via job, igen på Sjælland i ny og næ, så starter lige denne tråd op igen herunder :-)

Når man nu bedst kan lide thaidamerne lidt oppe i årene, hvor der er god pirring og mulighed for HJ evt. BJ, hvor vil i så, mine kære medsammensvorne, anbefale jeg kører hen? 

 

God dag derude :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, for 47 minutter siden:

de modne damer lige ved hans knudsens plads (ud til lyngbyvejen). absolut bedste massage der findes og godt HJ. telefon 29629835

Det er vist Phan du mener, ikke? Der skal de kende en godt, før man får mere end HJ. 

Glem ikke Butsaba på Christianshavn. Der kan du få alt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, den 14/11/2016 at 13:55:

de modne damer lige ved hans knudsens plads (ud til lyngbyvejen). absolut bedste massage der findes og godt HJ. telefon 29629835

Hvad kan du fortælle om Phan?

:-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej FAT

Jeg kan se du er ny bruger, og velkommen til et "slaraffenland med et twist" - og det er ikke for, at være fræk eller ubehøvlet - men hvis du nu selv prøver at søge lidt....f.eks på Phan.. i søgefeltet - så kan du bla. finde denne:

God fornøjelse og held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvoraf det fremgår, at det vist er Lyngbyvej 5, der omtales med de modne damer - altså tæt ved Vibenshus "Rundel". -

Ved hans Knudsens Plads 8 ligger "Siam Elephant", og ved Lyngbyvej 93 ligger "Kalasin Thai".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucash skrev, for 15 timer siden:

Hej FAT

Jeg kan se du er ny bruger, og velkommen til et "slaraffenland med et twist" - og det er ikke for, at være fræk eller ubehøvlet - men hvis du nu selv prøver at søge lidt....f.eks på Phan.. i søgefeltet - så kan du bla. finde denne:

God fornøjelse og held og lykke

Tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med Woraya på Viggerslevvej i Valby?

Nogle friske erfaringer derfra?

Redigeret af FAT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
Livsnyderen 75 skrev, den 11/14/2016 at 11:26:

Glemte helt Na NA i Smallegade 39, og Bang i Collinsgade mener det er nr. 9. Søg på B&W massage så kommer adr. frem

Er de alle modne hos Na Na ?

Har du nogen favoritter, Livsnyder ?

Jeg er meget til voksne og buttede thai kvinder ;) 

 

Tak for hjælpen

Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jooo alt er jo relativt. Har du andre erfaringer af nyere dato ?

Redigeret af Tod

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, den 14/11/2016 at 14:45:

Det er vist Phan du mener, ikke? Der skal de kende en godt, før man får mere end HJ. 

Glem ikke Butsaba på Christianshavn. Der kan du få alt....

Hej Shiny

Vil du uddybe hvad du mener med at hvis man kender dem godt kan man få mere hos Phan ?

Hvad har du f.eks fået og af hvem ? :rolleyes: hvis du altså vil dele dine erfaringer ?

Redigeret af frisk fyr nsj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære friskfyr, det synes jeg ikke er passende. Hos Phan er det et ret personligt spørgsmål. Så du må læse vores anmeldelser af de forskellige damer og fornemme, hvor mulighederne er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...