Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg været der igen.

Ringede og bestilte en tid. Startede bilen og kørte turen fra Odense til Vejle for at besøge Milk hos Top Thai Massage i Vejle. Stille og roligt.

Hun er altså en sød pige. Hendes massage er rigtig god. Spurgte hende hvor hun har lært det og forstod på hende at hun har gået på skole for at lære massage.

Fik en B2B med fuld pakke. Meget afslappende og dejligt. 

Nu skal jeg lige spare lidt sammen igen. To gange på en uge koster...men det er to gange for lidt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor er det ikke (mindst) 5 gange for lidt ? Sådan en tur hver dag ville da gøre livet sjovere :-)

Hvad tager hun for sådan en omgang ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om hun havde en dårlig dag den dag hvor jeg var forbi. Eller om der er gået "stjernenykker" i den - for det var en helt anden oplevelse at jeg fik.

En sød, smilende og lidt nervøs pige åbnede døren, og det var Milk. Forøvrigt med noget der lignede en dynejakke, selvom hun gik rundt indenfor!

Ind i rummet og forespørgsel omkring en hurtig vask inden at vi gik igang. Og der var vi sprogmæssigt allerede i problemer - det rakte hendes engelsk ikke til. Men fik da forklaret det til sidst og fik badet.

Kom ind igen og lå mig til rette. Her gik massagen igen - eller hvad man nu skulle kalde det. Monotone bevægelser i ligegyldige cirkler, uden nogen pirring overhovedet.

Forøvrigt var rummet varm nok, så der ikke var behov for dynejakke eller nogen form for overdækning mens jeg lå på briksen.

Efter 15-20 minutter var det tid til vend rundt, hvorefter massage på mave og ben gik i gang. Kort tid efter kom spørgsmålet om mere.

600kr for hj, 1000kr for b2b samt fransk og 1300kr for fuld pakke. Og det var slet ikke overhovedet til forhandling, selvom jeg prøvede til (ved jo hvad jeg har givet tidligere på samme sted).

Nå, men et valg blev foretaget, hvorefter hun gik i gang med behandlingen. Og den ønskede effekt blev opnået.

Herefter fortsatte mere monoton massage, inden at vi så var færdige.

Spørgsmål om et afsluttede bad - nej, for det havde jeg jo fået!

Nå ok - godt så.

Gentagelsesfare - nej slet ikke! Når det foregår på den måde, med massage af den kvalitet, til de priser, og mangel på indlevelse og manglende sprogkundskaber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi og der er en ganske naturlig forklaring. Den unge nervøse pige er en søster (eller det er i hvert fald det hun siger) og hun er lige kommet til Danmark så derfor synes du er temmeligt koldt. 

Jeg blev modtaget af hende og troede det var hende jeg havde talt med på tlf men set var det så ikke - men hun fik ringet til søsteren og jeg forstod sammenhængen.

Hendes massage var ikke fantastisk men hun nyder sexen. Jeg fik fuld behandling og kommer bestemt igen. Hun har silikonebryster men med følsomme nipples. En fornøjelse! 

Massage 7/10

stedet 6/10 badeværelset var koldt og en del skimmel på væggen men fin bruseniche og rene velduftende håndklæder. 

Pigen 9/10 lidt mindre nervøsitet havde givet 10/10

Gentagelsesfare 10/10

drømmer allerede om de 2 piger samtidig  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...