Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg undrer mig lidt over min manglende succes rate på sugardaters.dk. Jeg får vel svar på noget som minder om en ud af 100 henvendelser. Kan ikke helt hitte ud af, hvad jeg gør forkert, hvad gør I andre, som jeg ikke formår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HrGrey skrev, for 18 minutter siden:

hvad gør I andre, som jeg ikke formår?

1. når du henvender dig, lukker du så op for dit private fotoalbum - og har du nye og opdaterede pæne fotos ?

2. har du en letlæselig og velskrevet profiltekst?

3. går du kun efter de mest upopnåelige sugarbabes?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1: Ja, jeg åbner op, har 2 fotos. Det ene viser jeg dog overkrop, turn off?

2: Lidt kort profiltekst, ikke for seriøs. Fordele i at skrive noget mere der?

3: Nej, skyder spredehagl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du en eller anden "wanna be mr. Grey" profil? For så konkurerer du mod 500 andre :D 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Konkurrerer helt sikkert med en masse andre, aner ikke lige om det er en Wanna Be Mr. Grey profil jeg har. Når aldrig rigtigt ind til nogen, ingen svarer tilbage. Hvad søren skal man gøre for at komme i dialog? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Vær meget konkret med hvad du kan tilbyde og "forventer"... det hjælper... alternativt så et tilbud som de ikke "kan" sige nej til ;)

Vil gætte på jeg får svar fra omkring 10% af dem jeg skriver til, er der først dialog, plejer der også at være en date, om ikke andet en kop kaffe, inden man kaster sig ud i noget mere omfangsrigt :) 

Held og lykke, og god jagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever også en noget højere svarprocent.

Målgruppen kan måske forklare lidt af det, jeg er int. i at mødes med nogen i alderen  ca. 30-45 år - oplever at spørger man pænt, så får man også svar, uanset om det så er ja eller nej :-)

Uden at vide det, kunne jeg forestille mig, hvis man skriver til meget unge SB`ere - at så er svarmuligheden noget lavere...

God søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg ved ikke om du gør noget galt. Jeg synes, at jeg har fået svar på de fleste henvendelser. De fleste meget korte, upræcise og med indikationer af, at det ikke er studenterhuen der trykker. Jeg kan ikke sige, hvordan udbuddet er i andre dele af landet, men i Syddanmark er det sørgeligt. Det er ihvertfald ingen buffet. Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det kan være fristende for en ung, smuk og overforbruger på 18-21 år at søge en rig sugardaddy, som kan og vil forsøde tilværelsen mod at han må "grab them by the pussy".Dét der for mig er i øjenfaldende er den gruppe af knapt så kønne kvinder på +30, som ikke ville have gode chancer på dating.dk, men som på sugardaters.dk kan tillade sig at spille prinsesse.

Mit konklusion er, at størstedelen af de - forholdsvis få - kvinder får så mange tilbud, at de kan tillade sig at vælge og vrage, og at dét der betyder allermest er, at han har en stor tegnebog. Og det er jo på en eller anden måde forståeligt nok, når nu det site hedder sugardaters.dk.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har droppet SD efter at have afvist nogle der forsøgte at sælge billeder hvorefter de gav mig dårlig rating. Har man først fået dårlig rating er der ikke mange der svarer, efter min mening et dårligt system hvor personer kan give dårlig rating og derefter blokere ens profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 21 timer siden:

Har droppet SD efter at have afvist nogle der forsøgte at sælge billeder

Anmeldte du dem til Sugardating.dk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, blev blokkeret straks efter at have afvist dem, så kunne ikke læbgere se deres profil og dermed anmelde dem. 

Alt i alt et ret dårligt system de har med blokering og rating.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige at jeg har haft mulighed for aftaler med de fleste jeg skriver med. Jeg oplever dog lidt det samme med de helt unge at de afviser, så det har jeg droppet. Nu har jeg også lidt alder som de helt unge nok langt fra alle ønske.

Jeg vil sige at jeg får positive svar fra stort set alle fra 30+ .... de leverer også varen. Jeg har pt. aftaler nok i bogen men de virker nok mere som GP eller kører det lidt tæt på det GP gør... flere er dog meget rundhåndet med ydelsen og tiden. De handler om at fra starten at skrive hvad man søger og ønsker... flere af dem på 35 + er faktisk ret vilde når de først får startet maskineriet op :-)

Jeg syntes ikke du skal opgive helt men være realistisk og vente på den rette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har igennem længere tid haft en profil på sd, og har aldrig haft problemer med at skaffe aftaler ;)

 

når jeg skriver til pigerne, primært de helt unge, skriver jeg: 

Hej med dig! 

Jeg er en sød og flink mand der til dagligt arbejder som ..... :) jeg leder efter en pige som jeg kan forkæle og som til gengæld vil forkæle mig! Som person er jeg meget mede på jorden og elsker et godt glas rødvin og en god snak!  Er du den pige jeg søger? 

 

Når de så svare spørger jeg som regel om hvilke forventninger de har til sugatdaters;) 

 

det virker meget godt for mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, den 15/11/2016 at 19:26:

Nej, blev blokkeret straks efter at have afvist dem, så kunne ikke læbgere se deres profil og dermed anmelde dem. 

Alt i alt et ret dårligt system de har med blokering og rating.

Stadigvæk, mener jeg du kunne have skrevet til Sugardating og anmeldt det - de må have mulighed for at gå ind og se hvem der har ratet dig - eller ihvertfald at ændre din rating.

Og du kunne have opfordret dem til evt. at fjerne ratings fra slettede profiler.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
HrGrey skrev, den 11/12/2016 at 18:43:

1: Ja, jeg åbner op, har 2 fotos. Det ene viser jeg dog overkrop, turn off?

Er der ansigt på?

Nøgen overkrop? Drop det.

HrGrey skrev, den 11/12/2016 at 18:43:

2: Lidt kort profiltekst, ikke for seriøs. Fordele i at skrive noget mere der

Det skader næppe, og kan spare dig for at skrive det samme i alle dine korrespondancer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 13/11/2016 at 13:36:

Jeg ved ikke om du gør noget galt. Jeg synes, at jeg har fået svar på de fleste henvendelser. De fleste meget korte, upræcise og med indikationer af, at det ikke er studenterhuen der trykker. Jeg kan ikke sige, hvordan udbuddet er i andre dele af landet, men i Syddanmark er det sørgeligt. Det er ihvertfald ingen buffet. Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det kan være fristende for en ung, smuk og overforbruger på 18-21 år at søge en rig sugardaddy, som kan og vil forsøde tilværelsen mod at han må "grab them by the pussy".Dét der for mig er i øjenfaldende er den gruppe af knapt så kønne kvinder på +30, som ikke ville have gode chancer på dating.dk, men som på sugardaters.dk kan tillade sig at spille prinsesse.

Mit konklusion er, at størstedelen af de - forholdsvis få - kvinder får så mange tilbud, at de kan tillade sig at vælge og vrage, og at dét der betyder allermest er, at han har en stor tegnebog. Og det er jo på en eller anden måde forståeligt nok, når nu det site hedder sugardaters.dk.

Hvor er det det dog en rammende beskrivelse. Jeg er selv aktiv på SD for tiden. Dog i Københavns området, hvor udbuddet uden tvivl er større end i Syddanmark. Jeg vil dog næppe kalde det en buffet af den grund. Jeg har en mistanke om at en del flere mænd færdes på SD end kvinder gør. Og nogen af de kvinder der færdes derinde er enten GPer eller kvinder der ville have problemer med at få en date i den virkelige verden. Jeg syntes ikke det er fordi at der er mange ældre kvinder derinde. Til gengæld er der en vis andel ret grimme eller meget tykke kvinder, som du anfører, opfører sig som prinsesser bare fordi de er på SD. Det skinner tydeligt igennem på profilen. De står i skærende kontrast til de kønne kvinder, som der trods alt er en del af. Udseendet betyder åbenbart ret lidt i forhold til om en kvinde mener hun selv er sugarbabe materiale.

Jeg har selv fået svar på de fleste henvendelser, men det skal dog siges at jeg heller ikke har sendt voldsomt mange beskeder ud. Jeg orker simpelthen ikke at skulle sende 100 beskeder ud, hvis de også skal være skræddersyet til personen. Og jeg tror simpelthen det er gennemskueligt hvis man sender standard beskeder afsted. Min erfaring er også at ret mange ikke er for kvikke. Høflige forespørgsler bliver besvaret kort og upræcist, eller i visse tilfælde arrogant og nedladende. Som om de venter på at man skal smække et konkret beløb på bordet,  før at de overhovedet gider at svare seriøst. 

Min konklusion foreløbigt er at SD fungerer som en art prostitutions auktion, hvor mændene løbende overbyder hinanden, og meget let kommer til at betale mere end prisen ved et almindeligt GP møde. Jeg har allerede været ude for at et par Sugarbabes har påstået at de har afvist tilbud under 3-4000kr. for en almindelig sexdate. Måske er det rent bluff det de påstår, men det virker naturligvis i forhold til hensigten. At de får mændene til at overbyde hinanden.
Efter udløb af mit 12 ugers abonnement er det ret usandsynligt at jeg forlænger. Jeg syntes ikke det foreløbigt har været pengene værd, i forhold til pris og afkast. Men det har dog trods alt været interessant til tider. Det er nok ikke et sted jeg ville anbefale nogen af hankøn at søge hen.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
norbert skrev, den 13/11/2016 at 09:24:

Jeg oplever også en noget højere svarprocent.

Målgruppen kan måske forklare lidt af det, jeg er int. i at mødes med nogen i alderen  ca. 30-45 år - oplever at spørger man pænt, så får man også svar, uanset om det så er ja eller nej :-)

Uden at vide det, kunne jeg forestille mig, hvis man skriver til meget unge SB`ere - at så er svarmuligheden noget lavere...

God søndag

Nu er min søgen indenfor de 18 til 40. Og jeg får faktisk flest svar retur fra dem fra de 18 og op til de 26-27år. Dem over er ikke lette at komme i kontakt med synes jeg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 47 minutter siden:

Nu er min søgen indenfor de 18 til 40. Og jeg får faktisk flest svar retur fra dem fra de 18 og op til de 26-27år. Dem over er ikke lette at komme i kontakt med synes jeg. :)

WOW. Jeg er 2 år yngre end din grænse. God jul :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...