Hop til indhold
Stiles

Mya or Kassandra same person and is not fake.

Recommended Posts

Louis85 skrev, for 1 time siden:

No no I understand, I just ment on your site, your saying or it says that you speak English, German, Italian and French. Nothing about Spanish, that's why, but now I Know :) ;)

 Yes I speak all this languages! And Spanish!  I didn't rite that because is automatic from my origin !! And if I'm Latina of course I speak Spanish ! You are Danish automatic you speak Danish!! Oh my good !! Normally here the people rite about the experience whit the girl ! not all of this things! Any curiosity came and try !! Good night!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været en tur forbi Mya på Østerbro. Ja, hendes billeder er 100% ægte og jeg blev kun positiv overrasket over at se hende irl.

Starten med Mya var lidt speciel. Skulle aftale vores møde på sms og der gik lidt for meget snik-snak i den om det ene eller andet var med. Tror jeg var den værste af os to, men var meget imponeret over så pænt hun svarede og hun er meget reel og forærer ikke noget væk - sådan skal det være. Hun var både sjov og charmerende på sms og det samme da jeg mødte hende, så man bliver lidt forelsket i hende.

Jeg fik 30 min for 700 kr og hun gjorde det rigtig godt. Hun har en fantastisk krop og nogle skønne bryster. Hun er nærværende og holder sig ikke tilbage så hende vil jeg gerne mødes med igen.

En enkelt ting der trækker ned. Stedet er ikke diskret. Man står midt på gaden og ringer på en kælderdør som alle og enhver ved hører til en massageklinik. Det gider jeg ikke, men fandtes hun et mere diskret sted vil jeg helt sikkert besøge hende oftere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var endelig forbi i eftermiddag. Hun er meget smuk og billeder passer fint. Jeg kan virkelig lide de dejlige latinaformer som hun har meget af.

Sexakten var rigtigt fin. Den varede desværre ikke så lang tid på grund af den vidunderlige udsigten i "cuatro patas" :P. Det var dog helt uden stress og der var tid til snak efter. Stedet er ikke det flotteste og ikke særdeles diskret, men sengen var god ;) 

Jeg kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super at en pige fra rumænien gør det godt i dk, det er et meget hårdt arbejdende folk, der desværer er flove over at erkende hvor de er fra, og kommer så med en plade om de er fra Italien eller et andet exotisk land

men køn er hun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good morning  my Dear Gentlemen :) thanx for the good things about my :)  I appreciate that,  and make my happy to have good experience whit nice,  and gentlemen people from here !!  Many many kisses ....  From LATINA GIRL!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 12 timer siden:

Super at en pige fra rumænien gør det godt i dk, det er et meget hårdt arbejdende folk, der desværer er flove over at erkende hvor de er fra, og kommer så med en plade om de er fra Italien eller et andet exotisk land

men køn er hun

Ja, helt enig. Jeg ved ikke om de er flove over at sige at de kommer fra Rumænien, jeg tror mere det handler om at de arbeder bedre hvis de skriver de kommer fra et andet land end Rumænien. Jeg kan nævne at rumænske piger udgiver sig for at komme fra Cuba og Puerto Rico....hehe... Italien og Grækenland er også hyppigt anvendte. De mørke romapiger udgiver sig for at være arabere eller tyrkere...
Jeg forstår godt deres taktik, når man er rumæner skal man kæmpe mod fordommene.

Redigeret af Vim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vim skrev, den 11/25/2016 at 09:00:

Ja, helt enig. Jeg ved ikke om de er flove over at sige at de kommer fra Rumænien, jeg tror mere det handler om at de arbeder bedre hvis de skriver de kommer fra et andet land end Rumænien. Jeg kan nævne at rumænske piger udgiver sig for at komme fra Cuba og Puerto Rico....hehe... Italien og Grækenland er også hyppigt anvendte. De mørke romapiger udgiver sig for at være arabere eller tyrkere...
Jeg forstår godt deres taktik, når man er rumæner skal man kæmpe mod fordommene.

Og 9,9/10 japanske GP'ere er kinesiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

So many bad things the people can speak!! My God !!! How you can confirm this bad things about my !! How you can confirm my origin is not from Cuba ????? !!!!!! Probably some girls can lay about the origin , but not my !! If I was Romanian or Moldavian or ..... I was say 100 % I don't care what the people rite about my !! I know how I'm and I know how to RESPECT my costumer and to give my best for them!!  The people must to by interested about the service what the girls give , not to make geography and Racism !!! Good day!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

She is amazing she have the best tight pussy and it taste so good i love when she sits on my face with her latina ass 

Redigeret af James bond 007
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed attitude hun har.......helt sikkert et sted jeg skal besøge........når der er to torsdage i en uge.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 1 time siden:

Fed attitude hun har.......helt sikkert et sted jeg skal besøge........når der er to torsdage i en uge.....

uanset hvor mange torsdage der måtte komme i en uge, så skal jeg aldrig forbi hende. Alt for store bryster efter min smag. Jeg har rigeligt af det herhjemme ... må jeg bede om en b- c det er for mig mere lækkert :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vim skrev, 1 time siden:

hun er rumæner

 

Vim skrev, 1 time siden:

hun er rumæner

You have something personal whit my ?????????? I never see you men !!!!! You don't have nothing more to do than read about me??? I'm so important girl for you ???? I think is not normal what did you do !!! I'm sad when I see that exist this kind of people  

 Have a good night! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke pænt ligegyldigt, hvor hun kommer fra?? Kig på hendes ægte billeder og læs hendes anmeldelser, hvis du derefter tænder på hende, så tag ud og besøg pigen, hvis ikke så lad være. Længere er den vel ikke!

Jeg forstår ikke, hvorfor det skal fylde så meget, hvilken tilfældig bredte- og længdegrad pigebarnet er født på. Specielt når man kan se hendes billeder og derved nemt afgøre, om hun falder i ens smag. Det tenderer næsten mobning, når vi tydeligt kan se, hvordan det påvirker hende.

Redigeret af Converge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Converge skrev, for 4 timer siden:

Er det ikke pænt ligegyldigt, hvor hun kommer fra?? Kig på hendes ægte billeder og læs hendes anmeldelser, hvis du derefter tænder på hende, så tag ud og besøg pigen, hvis ikke så lad være. Længere er den vel ikke!

Jeg forstår ikke, hvorfor det skal fylde så meget, hvilken tilfældig bredte- og længdegrad pigebarnet er født på. Specielt når man kan se hendes billeder og derved nemt afgøre, om hun falder i ens smag. Det tenderer næsten mobning, når vi tydeligt kan se, hvordan det påvirker hende.

Converge jeg er ret sikker på at det ikke handler så meget om hvor hun kommer fra, men mere at det er lidt sjovt, men samtidigt lidt tragisk at nogle åbenbart ikke ved at det nogle gange er bedre at holde sin mund og ikke prøve at forsvarer sig mod alle de dumme kommentarer der er herinde.......måske du kunne fortælle det til hende/ham, så er jeg sikker på du scorer nogle billige point

I love romania

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler vel dybest set om falsk varebetegnelse. Nogen går op i det, det gør jeg, andre gør ikke. Fred være med det.
Personligt synes jeg det er irriterende, at komme og besøge en latina, for at finde ud af hun er rumæner. Denne Mya Latina siger hun født på Cuba. Det er hun ikke. Det er løgn.
Hendes veninde er heller ikke fra Puerto Rico. Hun er også rumæner. Ikke en skid latinaer over dem.
Men, en roma-chik kan også være et godt knald :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vim skrev, for 24 minutter siden:

Det handler vel dybest set om falsk varebetegnelse. Nogen går op i det, det gør jeg, andre gør ikke. Fred være med det.
Personligt synes jeg det er irriterende, at komme og besøge en latina, for at finde ud af hun er rumæner. Denne Mya Latina siger hun født på Cuba. Det er hun ikke. Det er løgn.
Hendes veninde er heller ikke fra Puerto Rico. Hun er også rumæner. Ikke en skid latinaer over dem.
Men, en roma-chik kan også være et godt knald :-D

Nu kender jeg hende ikke. Men jeg kan bare sige at rumænere er latinaer, da rumænsk er et latinsk sprog. 

Så hvis en rumæner kalder sig latina, er det IKKE falsk varebetegnelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 14 minutter siden:

Nu kender jeg hende ikke. Men jeg kan bare sige at rumænere er latinaer, da rumænsk er et latinsk sprog. 

Så hvis en rumæner kalder sig latina, er det IKKE falsk varebetegnelse. 

Helt i orden, hvis der begrebsdefienres som du siger. Men er en fransk kvinde så også en latina?...Det må hun vel være?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vim skrev, for 49 minutter siden:

Helt i orden, hvis der begrebsdefienres som du siger. Men er en fransk kvinde så også en latina?...Det må hun vel være?
 

øh, ja. Og ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

øh, ja. Og ?

 

ikke så meget andet. Det havde jeg bare aldrig tænkt. My bad, sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vim skrev, for 18 minutter siden:

ikke så meget andet. Det havde jeg bare aldrig tænkt. My bad, sorry

Haha. OK. No problem.

Iøvrigt synes jeg hun er ualmindelig smuk. Hvis hun er så dejlig som hun ser ud, er det jo helt ligegyldigt hvor hun er fra. Jeg kunne godt fristes til et besøg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mya Latina skrev, den 19/11/2016 at 20:05:

Good evening Dear Tvr!! I will like to tell you somethings about you message! You say I from Romania how you can confirm that !! Did you see my documents? I don't think! I will like to tell you I don't from Romania!! I'm born in Cuba , and I live in Spain for many years!!! The problems is , you don't must to judge all women's for that !! Probably you have bead experience whit Romanin Girls I understand you ! But is not every all persons the same ! Same is good some is not good that is in every country !! Any way , Have you nice evening! Kiss kiss 

Nope, that's not what I said. I say that even if you were from Romania, you'd still be latina, because Romanian is a latin language. I don't know you (although I would like to). I'm not judging you at all. Only judging your pictures, and from your pictures I would say that you're an incredibly beautiful lady, no matter where you're from. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest staples

She speaks Spanish, and she is a ver Nice latina lady. I had 30 minutes with superfrench and tounge kissing, and it was excellent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007

Hallooooooo folkens er det ikke bare ligegyldigt hvor hun er fra ????? Er det vigtigste ikke at hun bruger ægte billeder ??? Hvad fanden er grunden til at det her varer så lang tid mand  ?? Gå dog ud og knep hende så vil i kunne se hvad der er hvad 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...