Nicolai97 7273 Skrevet 10. November, 2016 I ønskes alle sammen en god fødselsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 10. November, 2016 Citat Nicolai97 skrev, for 3 timer siden: I ønskes alle sammen en god fødselsdag. Undskyld er det EG fødselsdag ? EL ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 10. November, 2016 FAN-TAS-TISK! Velkommen til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 10. November, 2016 happy bithdays sangen som fuga; hvis det var Bach der havde skrevet den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 10. November, 2016 Jeg vil så benytte lejligheden til at ønske alle en god påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 11. November, 2016 Romantikeren skrev, for 18 timer siden: happy bithdays sangen som fuga; hvis det var Bach der havde skrevet den Den sang kender jeg godt, men jeg vidste ikke, at det var Bach, der havde skrevet den. Jeg troede, den var af nyere dato. Men er det Johan Sebastian Bach, eller er det bare en anden, der hedder Bach? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romantikeren 1263 Skrevet 11. November, 2016 Jeg ved ikke hvem der har skrevet Happy Birthday, men der har været en eller anden som har tænkt hvordan mon det lyder hvis man skriver sangen som Bach vil have skrevet den. så denne stum musik kunne have været skrevet sidste år. Jeg ved det ikke det kan man nok google Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. November, 2016 Jeg står her på våbenstilstandsdagen i den mudrede skyttegrav og lykønsker mine kompagnikammerater med, at vi overlevede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 11. November, 2016 Nicolai97 skrev, for 1 time siden: Den sang kender jeg godt, men jeg vidste ikke, at det var Bach, der havde skrevet den. Jeg troede, den var af nyere dato. Men er det Johan Sebastian Bach, eller er det bare en anden, der hedder Bach? Claire kan ikke klare mere nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 11. November, 2016 Nicolai97 skrev, for 2 timer siden: Den sang kender jeg godt, men jeg vidste ikke, at det var Bach, der havde skrevet den. Jeg troede, den var af nyere dato. Men er det Johan Sebastian Bach, eller er det bare en anden, der hedder Bach? hahahaha. Nej det var der vist ingen der vidste.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 11. November, 2016 Claire skrev, for 1 time siden: Claire kan ikke klare mere nu. Måske det var Bachman. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 12. November, 2016 Gungner skrev, den 11/11/2016 at 15:10: Måske det var Bachman. Hvis Thomas Bachman siger, at han har komponeret Happy Birthday, så det fis i en hornfisk. Denne video er optaget før, han overhode blev født. Så Bachman er helt galt afsporet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 12. November, 2016 Jeg skrev ikke Thomas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 13. November, 2016 Gungner skrev, for 21 timer siden: Jeg skrev ikke Thomas. Jeg hedder ikke Thomas, men okay. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 13. November, 2016 Claire skrev, den 11/11/2016 at 13:17: Claire kan ikke klare mere nu. Søde Claire, prøv at tale med din læge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 13. November, 2016 Nicolai97 skrev, for 8 minutter siden: Søde Claire, prøv at tale med din læge. tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 9. December, 2016 Happy birthday to you Happy birthday to you Happy birthday Kirk Douglas Happy birthday to you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 2. April, 2017 I dag er det H.C. Andersens fødselsdag! Hurra! Hurra! Hurra! Han sikkert sig en gave får som han har ønsket sig i år og dejlig chokolade med kage til. Hvor smiler han, hvor er han glad Hurra! Hurra! Hurra! for hjemme venter der et bad, med dejlig chokolade med kage til. Og når han hjem fra skolen går, Hurra! Hurra! Hurra! Så skal han hjem og holde fest, og hvem der kommer med som gæst, får dejlig chokolade med kage til. Til slut vi råber højt i kor. Hurra! Hurra! Hurra! Gid H.C. længe leve må og sine ønsker opfyldt få – og dejlig chokolade med kage til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg