Hop til indhold
Voelaner

FKK Saunaclub Leipzig

Recommended Posts

Mit arbejde har nogle gange på det sidste bragt mig til Leipzig, og da aftenerne jo er frie så kan man jo ligeså godt se lidt på den kultur der er at byde på i byen :-)

Da mit hotel lå i behagelig gå-afstand fra Torgauer Str. og samtidig var bagende varmt på værelserne så besøgte jeg FKK klubben - http://www.fkk-leipzig.com/Home
Jeg er bestemt ikke blandt de meget erfarne FKK gæster, men har nu været der et par gange og elsker konceptet.

Stedet er pænt, rent og nok hvad man vil betegne som en "mindre" FKK klub. Ofte har jeg oplevet der er en del øst-piger i alle størrelser, men også nogle rigtig smukke piger fra sydeuropa. Jeg har nogle gange haft held med et par spanske skønheder hvor mine få, men vigtige, spanske gloser har løsnet stemningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hej Voelaner

Tak for en kort, men positiv beretning om FKK Leipzig, der fremkaldte gode minder fra, da Louie De Palma og jeg også besøgte Leipzig under en tur til Berlin.

Kan ske at du i min tråd kan finde inspiration til at besøge nogle seværdigheder i Leipzig foruden FKK, næste gang du er i byen:

Berlin og Leipzig
Startet af Rejsenetvaerk, 8. Marts, 2015

Jeg vil gerne besøge klubben igen ved lejlighed, men den er desværre svært tilgængelig med offentlig transport.

Jeg kan oplyse at jeg er i Dresden i dagene lørdag den 12/11 - tirsdag den 15/11, tirsdag tager jeg videre til Berlin, er i Berlin til fredag den 18/11.
Bare hvis nogen skulle være i området i egen bil.

FKK Leipzig
Torgauer Str. 246
04347 Leipzig
http://www.fkk-leipzig.com/ 

Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Volaner

Hvis du bor, så du kan møde mig i København, og du skulle have lyst til at møde mig, så er du velkommen hos mig privat, eller vi kan mødes ude i byen.

Jeg har ingen umiddelbart forestående planer om nye rejser til Tyskland, men skulle du være interesseret i at etablere et bekendtskab med henblik på eventuelle fremtidige fællesture, så etablerer jeg for eget vedkommende gerne bekendtskabet forinden, uden nogen umiddelbare planer som anledning.

Som jeg plejer at skrive, så er jeg hardcore single på tredje, og har det frirum for at mødes som så mange andre ikke har.

Har du ikke lyst, ja så tipper jeg dig en pm, hvis der opstår konkret anledning til det, du også gerne til mig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...