Hop til indhold
Marinelli

Sugardating - Kan det "betale" sig...

Recommended Posts

Hey Sugardaddies og andre EG brugere....

Jeg været inde på Sugardating og har oprettede en profil i dag, men er tvivl om det er værd at kaste penge efter.

Magter ikke en selvfed ungpigegodte, der mener at hun skal have 5.000 for 3 tantekys, inden hun smider sig på ryggen og venter på at få det overstået, så hun kan misbruge sin nye formue. Så hvad var det lige hun kunne der var 5.000 værd...

Jeg forventer at der er masser af nysgerrige tøser, der overvejer deres muligheder for et nyt eventyr og lettjente penge, hvilket som regel ender i at blive "fakes", men det kan også blive et fantastisk møde. Jeg vil gerne gøre en indsats, men hvis indsatsen er urimelig, vil jeg hellere købe en time med en gp (selvom jeg godt er klar over man ikke kan sætte det sådan op mod hinanden). Så hvad er jeres erfaringer? 

Jeg kan se at der er nogen der har gode erfaringer, så hvad er dit bedste tip til en "newbie" i dette univers?

Min tanke er, at man her er lidt påpasselig med at omtale en sugarbabe, fordi så bliver hun bombarderet med beskeder, hvilket betyder det eventyr snart er forbi, da hun bliver mere prof med sin "fritidsbeskæftigelse" eller helt stopper med de "uskyldige" møder. Er det rigtigt? 

Ville ønske at jeg kunne finde nogen der har den samme præference som jeg, hvor vi kan udveksle erfaringer og hjælpe hinanden med, at mødes med de dejligste godter (skriv endelig en pm, hvis du har erfaringer med sugarbabes eller gp der matcher Foxi Di/Dakota Skye/Anita bellini stilen, så deler jeg også gerne mine erfaringer).

Glæder mig til at høre jeres erfaringer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, 1 time siden:

Jeg været inde på Sugardating og har oprettede en profil i dag, men er tvivl om det er værd at kaste penge efter.

Dvs. du har kun oprettet en gratis profil?

Eller har du allerede kastet penge efter konceptet i form af et abo.

I det sidste tilfælde synes jeg bare du skal fortsætte.

Sugardating er vel en slags glædespige light og dem som søger konceptet er vel også kun ude efter piger, der kun lejlighedsvis og i begrænset omgang tilbyder sig og som regel er det ikke nok bare at vifte med en stak sedler - du er også nødt til at fortælle noget om hvad du kan tilbyde udover det finansielle, før rigtige sugarbabes begynder at interessere sig for dig.

Så go for it, men forvent ikke at pigerne står i kø - men du må oppe dig lidt - men jeg kan se at du er rimelig velformuleret, så du ikke bliver sorteret fra alene af den grund <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet for helvede, du er sgu da også alle steder :O) Du er nu min nye bedste ven...hahaha

Tak for de pæne ord og ja, jeg klør på, så må vi se hvad jeg ender med.

Blev ramt af J-dagen igår, så er lidt ramt og da ingen har meldt sig som legekammerater, er jeg endt med at blive hjemme i denne weekend...

Jeg kiggede lidt på SD igår og har taget et 4 ugers abb, synes jeg har skruet en ok profil sammen, så nu må vi se hvad det bringer.

Hvad er dine erfaringer med SD?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, for 6 timer siden:

Hvad er dine erfaringer med SD?

1. lad være med at gå efter de helt unge flyvske modeller - de modtager så mange henvendelser at du drukner i mængden + de kender priserne - dvs. du kan ligesågodt besøge en alm. glædespige istedetfor.

2. gå istedetfor efter de lidt mere modne, yngre enlige mødre - skru lidt charme på og sats på en hel hyggeaften med lidt af Von Fickensteins rødvin :D

3. forbered dig på at det kan tage en del skriverier frem og tilbage - men det kan også være en del af oplevelsen - og noget som en alm. glædespige sjældent vil involvere sig i, da det er en tidsrøver - men for en sugardater er det guld værd og lidt ligesom at have et kæresteforhold <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Jernsvin for dine erfaringer...

Problemet er bare det, at det er de unge skønheden der inspirerer og tænder. Jeg er enig i, at man kan komme langt med charme og kunsten er at adskille sig fra pøblen. Tør ikke skrive hvor mange jeg har kastet min opmærksomhed efter, men det er da lykkes at komme i dialog med nogle skønheder, så så langt, så godt. Succes'en ligger i tallene, så må jeg gøre lidt mere, til den/de rigtige skønheder er der. Jeg har tegnet mig for 4 uger, så må jeg vurdere det til den tid.

Det er bare noget andet end en gp og også mere krævende. Men som du selv siger, det er halvdelen af spændingen. Jagten på den søde, sprøde og sexede ungpigekrop, så er jeg er godt klar over det sikkert bliver dyre og leveringen ikke helt lige så god. Men ligesom med er gp, så ved man at der er mange middelmådige og alligevel, er der bare de gange hvor det bare bliver fantastisk.

Som jeg ser det, handler SD om tillid, respekt, kemi og nærvær. Så kan det godt være det er en byttehandel og begge parter ønsker den sjove del uden forpligtelserne, men uden de 4 kommer man ikke rigtig i mål. Det er der desværre alt for mange der ikke har forstået...

Jeg forstiller mig at der er flere der tjekker og "tilbudene" bliver bedre, des senere på måneden man kommer. Er det rigtigt? Desuden tænker jeg december bliver en spændenðe måned, med mange nye og spændende skønheder...

Tak fordi du vil dele :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marinelli skrev, for 5 timer siden:

Tak Jernsvin for dine erfaringer...

Lige en ting til: har du dit eget sted og kan/tør invitere pigerne hjem til dig, kan du nemmere få aftaler i stand med især de yngre piger. Forudsat selvfølgelig at du ikke bor langt uden for større byområder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Forudsat selvfølgelig at du ikke bor langt uden for større byområder

Fixes ved at sende en Taxa ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 22 timer siden:
 

2. gå istedetfor efter de lidt mere modne, yngre enlige mødre

Det er vel sjældent at de skilter med at de er mødre, eller enlige?

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 15 minutter siden:

Det er vel sjældent at de skilter med at de er mødre, eller enlige?

Nej, men det kan man ofte læse mellem linjerne/gætte sig til - eller finde ud af i en dialog, hvor de f.eks. i forbindelse med en aftale nævner, hvornår de er børnefrie - men jeg har da besøgt en enkelt sugarbabe, hvor barnet sov i rummet ved siden af :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Nej, men det kan man ofte læse mellem linjerne/gætte sig til - eller finde ud af i en dialog, hvor de f.eks. i forbindelse med en aftale nævner, hvornår de er børnefrie - men jeg har da besøgt en enkelt sugarbabe, hvor barnet sov i rummet ved siden af :P

I Viborg ??? Griner 

jeg havde det lidt skidt med tanken om at barnet pludselig stod ved siden af. Skete heldigvis ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glimrende tråd Marinelli. Jeg står selv lidt i samme situation som dig. I Fredags meldte jeg mig til et 4 ugers abonnement ud af ren nysgerrighed. Jeg har lagt et par åbne billeder op af mig selv, inkluderet et profil billede, og har skrevet et par linjer om mig selv. Men jeg er meget i tvivl om hvor meget man skal skrive i sin profil. Om det er en god ide at komme med en lang salgstale, eller om man bare skal skrive det højst nødvendige, og så bevare lidt af mystikken? Hvad man skal oplyse er også lidt svært at bestemme. Det er jo ikke almindelig dating, men snarere gråzone prostitution vi er ude i.

Jeg har allerede oplevet at en SB har kontaktet mig helt af sig selv, god start må man sige. Men har ud over det, indtryk af at man skal lave en del fod arbejde selv.

Jeg ved ikke om man skal sende 10-20 henvendelser ud, eller om man i stedet bare skal koncentrere sig om et mindre antal af gangen. Jeg må også indrømme at det er meget svært  at finde ud af hvad de forskellige SBs er interesserede i. Nogen lader til at ville ud af spise eller lave ting, og muligvis vil de så kneppe bagefter. Nogen skriver at de leder efter venner, men uden seksuelt samkvem, men hvad i alverden laver de så på SD? Andre har jeg indtryk af driver ren prostitution, men det kan være svært at gennemskue.

Jeg har svært ved at lure hvad jeg skal skrive i beskederne. Der står eksplicit lige over kommentar feltet hos SD, at man ikke må oplyse timepriser og den slags. Så hvad fanden skal man så gøre? Skal man aftale et "kemimøde" først, udenfor SDs påsyn?

Jernsvinet, du må må meget gerne byde ind med dine erfaringer. Det vil helt sikkert blive værdsat.

På forhånd tak. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 4 timer siden:

Jernsvinet, du må må meget gerne byde ind med dine erfaringer.

Ja, jeg skød bare lidt med spredehagl med en kort besked til de profiler jeg var int. om at jeg var int. i dem og korresponderede så lidt mere med dem der svarede tilbage - men som regel er det nemmest at få kontakt med relativt nyoprettede profiler :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig personligt betyder den første besked utrolig meget! Hvis den er bare en smule kreativ og velformuleret, er man sådan set allerede halvt inde ;-) Lange beskeder er ikke et must og jeg vil meget hellere have noget kort og interessevækkende end noget jeg godt kan mærke, er kopieret og sendt rundt som standardbesked :-) Desuden gær det mig ikke noget, hvis de kære mænd, skriver hvad de ønsker af mødet, men reelt set kender jeg jo godt "præmissen" og vil egentlig helst ind i en konversation inden diverse lyster og fantasier bliver bragt på banen - altså finde jeg de forgående skriverrier vigtige og lidt som noget lign. 'forspil'. 
Det er selvfølgelig bare min personlige holdning og er slet ikke i tvivl om, at mange sugarbabes nok ikke er enig med mig :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle jeres gode svar....

Nu har jeg været på en uge og synes egentlig SD er super interessant, selvom jeg endnu ikke har mødtes med nogen.

Jeg skyder med spredhagl på det som jeg synes virker tiltalende og jeg har som brugernavn valgt at hedde den type som jeg søger. Det betyder at jeg vælger noget fra, men slipper for det som jeg synes der er uinteressant. 

Jeg har valgt en humoristisk/søde tilgang, da det jeg egentlig ville være ude efter er en som jeg kan mødes med 1-4 gange md. Opbygge en som jeg kan lave det sjove med, mens jeg slipper for de sure forpligtelser... Men NK19 her er et spørgsmål til dig. Jeg kan ikke blive klog på de korte/lange beskeder, for kunsten er at skabe nysgerrighed. Det gør man ikke ved at skrive "Du ser lækker ud, skal vi mødes?", men heller ikke ved at skrive et fyldigt uddrag af hvad jeg ønsker (hvad, hvordan, hvornår, hvor meget, hvad jeg godt kunne tænke mig osv.). Jeg har valgt at lave en profil, med lidt flere ord hvor jeg definere hvad jeg ønsker -uden den er rigtig god og med et halvdårlig billede- men jeg tror jeg ender med at lave profilen sjov. Hvordan skaber man nysgerrighed kort? Hvad skriver/ser du, der gør en mere spændende? Jeg har ikke rigtig fundet formlen og vil meget gerne høre jeres erfaringer...

Jeg er ikke der hvor jeg tænker at jeg forlænger og Jesus Chrysler hvor har jeg brugt tid på det, men lige nu arbejde jeg på 4-5 spændende emner, så må jeg se hvor det ender. (Måske forlænger jeg 1 md for at se hvem der kommer ind op til julen).

Tak fordi i vil dele med mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har mødt en håndfuld og 4 af dem var helt fantastiske... og dyre ja.  personligt synes stadig det kan betale sig oplevelse vs omkostning.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Har mødt nogle utrolige søde piger derinde.....

 

Er mest til at der er faste aftaler inden mødet....

 

Priser er en ting, men hellere mødes med en SB, hvor der ikke er tid.....

 

Men stadig vigtigt at afklare pris og ydelser, som ved en proff......

 

Ellers går det galt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg har også gode erfaringer med SD, jeg er rigtig glad for unge piger gerne under 22 og som ikke har født børn, gider ikke slaskemave og fødselsstriber, sådan er det, en af de elementer jeg kunne charme mig ind på, var i forårsmånederne at tilbyde lektiekursus på en forlænget weekend i Barcelona, hvis det nu var Spansk på A niveau der var udfordringen for den her gymnasiepige, eller matematik, eller......piger fra 3 G på STX, eller HHX, det virker og et flybillet og et redeligt hotel, det virker med lidt shopping og middage og en cocktail tur i storbyen, havde den samme i tre måneder, og hun og jeg fik udvidet sex horisonten jeg som mentor og hun som mentee.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

Jeg har også gode erfaringer med SD, jeg er rigtig glad for unge piger gerne under 22 og som ikke har født børn, gider ikke slaskemave og fødselsstriber, sådan er det, en af de elementer jeg kunne charme mig ind på, var i forårsmånederne at tilbyde lektiekursus på en forlænget weekend i Barcelona, hvis det nu var Spansk på A niveau der var udfordringen for den her gymnasiepige, eller matematik, eller......piger fra 3 G på STX, eller HHX, det virker og et flybillet og et redeligt hotel, det virker med lidt shopping og middage og en cocktail tur i storbyen, havde den samme i tre måneder, og hun og jeg fik udvidet sex horisonten jeg som mentor og hun som mentee.

 

Du må være ret veluddannet og alsidig hvis du kan tilbyde lektie hjælp i både gymnasie matematik og spansk. Det tager jeg sgu hatten af for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Altså matematikken kommer sig af min uni uddannelse, og i den humnanistiske fagblok, er jeg ikke så skarp, men jeg har boet en del år i Spanien, og en forlænget weekend hjælper de unge lækre kvinder med udtalen, der oftest er deres udfordringer, grammatikken og skriftligheden har de generelt godt styr på...tal for anerkendelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...