Hop til indhold
jomfru

Rejsningsproblemer

Recommended Posts

Guest Agetha
Bebop skrev, den 10/5/2018 at 13:25:

Og de må også være (plet-)skaldede?

Det har ikke noget med forskellige skønhedsidealer at gøre. Jeg reagerede på din tilsyneladende dobbeltmoral, når du synes at en mand ikke skal ligge under for et ideal om hårpragt, men du synes det er OK, at kvinder ligger under for et ideal om hårfarve.

Gråhårede/sølvstænkede kvinder kan være smukke at se på. Men jeg har faktisk ikke set en eneste mand med måne, hvor det var klædeligt.

Jeg synes ikke vi er under pres eller jeg skal vist tale for mig selv, min hårfarve er ikke under noget skønheds ideal selvom jeg tydeligt ser din pointe, håret har bare så meget betydning måske fordi rynkeoperationer, brystforstørrelse og andre kosmetisk forbedringer intet betyder for mig. Men dejligt du finder kvinder med gråt hår smukke, det samme gør jeg bare ikke til min personlighed, endnu. 

Jeg har set mænd med måner der var pænt, men ok, der findes flere eksempler på det modsatte, og dog. Der findes mænd hvor personligheden er så stærk, så alt er klædeligt. Jeg har et billede af en mand med de smukkeste blå øjne og meget maskulint ansigt og han sidder i poolen med vådt hår på de tilbageværende hår, det billede er tiltalende og kan ikke huske hvad filmen hedder.

Ja, jeg er dobbeltmoralsk på vores forskelligheder, ellers var jeg ikke kvinde? :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2
Jernsvinet skrev, den 18/11/2016 at 00:55:

De her penismanchetter kender jeg ikke - men 6 stk. til kun kr. 39,- + porto, lyder jo ikke urimeligt

http://www.sexnetto.dk/6-penis-manchetter-1526.html

Nogen, der har prøvet dem?

Tak for linket.

Det er de her penis ringe af silikone jeg kan anbefale:

https://www.sexnetto.dk/3-farvet-penisringe-silikone

De er lidt små men strammer rigtigt rart - ikke som dem af metal eller hård plastik.

Må se at købe en pakke til 39 kr, det er jo sindssygt billigt i forhold til de 99 kr jeg gav for en ring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, den 11/5/2018 at 16:23:

Jeg synes ikke vi er under pres eller jeg skal vist tale for mig selv, min hårfarve er ikke under noget skønheds ideal selvom jeg tydeligt ser din pointe, håret har bare så meget betydning måske fordi rynkeoperationer, brystforstørrelse og andre kosmetisk forbedringer intet betyder for mig. Men dejligt du finder kvinder med gråt hår smukke, det samme gør jeg bare ikke til min personlighed, endnu. 

Jeg har set mænd med måner der var pænt, men ok, der findes flere eksempler på det modsatte, og dog. Der findes mænd hvor personligheden er så stærk, så alt er klædeligt. Jeg har et billede af en mand med de smukkeste blå øjne og meget maskulint ansigt og han sidder i poolen med vådt hår på de tilbageværende hår, det billede er tiltalende og kan ikke huske hvad filmen hedder.

Ja, jeg er dobbeltmoralsk på vores forskelligheder, ellers var jeg ikke kvinde? :-) 

Det med at acceptere sin alder er jo heller ikke så enkelt. :) Sig du det til en mand der er først i 20 erne som har fået måne.   Vedrørende skaldethed så rammer det nogle meget tidligt.  Ligesom med gråt hår også er meget forskelligt hvornår det rammer.. Nogle er allerede gråhårede først i 30´erne mens andre først bliver det når de har passeret de 70

Man kan diskutere om der er for meget fokus på ungdom og skønhedsidealer.  Og mange ting faktisk  meget klædeligt ved alderdom.   Men ændrer ikke ved at folk konstant bliver bombarderet med de her idealer og selv,-  bevist eller ubevist,- dømmer andre udfra dem.    Og når videnskaben finder løsninger på de mekanismer der forhindrer forskellige aldersrelaterede symptomer, så ikke se det hverken som noget negativt eller forfængeligt at benytte sig af det.   Det er vel det der medfører at man bare ikke æder junkfood konstant uden at røre sig, og dør af aldersom som 50 årige, - som man gjorde for ikke så mange år siden.   Ikke at de spiste junkfood dem der levede i det 18 århundrede :) Men de fik slet ikke den vigtige næring og havde ej  medicin til at helbrede alle de sygdomme som man kan idag.     Det er vel ikke forfængeligt at tage noget pencilin hvis man har en betændelse ? :) 

Kvinder kan med god grund kritisere at den typiske mand er blevet for forfængelig.   Men samme kvinder forventer at den moderne mand har samme empati og forståelse som deres køn.  Og er der noget meget selvmodsigende ved syntes jeg :D    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg lige tilbragt en weekend i Århus natteliv. Og de her observationer gælder mest mænd i min egen aldersgruppe, d.v.s. +40. Det med de forfængelige mænd er ikke noget jeg synes at kunne bekræfte. Som i slet ikke, tværtimod.

Langt den største del var decideret dårligt klædte, ubarberede, og med 15-20 kilo mere på maven end man burde have. Når man står ved siden af en stylet kvinde i høje hæle med fuld krigsmaling og en lækker sommerkjole, så er en krøllet skovmandsskjorte, eller en smånusset t-shirt med et par jeans der sidder så man har direkte indsyn til møntindkastet ikke den mest oplagte respons. Og løbesko hører nu en gang til når man løber

Mænd tag jeg sammen, med den attitude er der sgu ikke noget at sige til at I bliver valgt fra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Herbert skrev, for 16 minutter siden:

Nu har jeg lige tilbragt en weekend i Århus natteliv. Og de her observationer gælder mest mænd i min egen aldersgruppe, d.v.s. +40. Det med de forfængelige mænd er ikke noget jeg synes at kunne bekræfte. Som i slet ikke, tværtimod.

Langt den største del var decideret dårligt klædte, ubarberede, og med 15-20 kilo mere på maven end man burde have. Når man står ved siden af en stylet kvinde i høje hæle med fuld krigsmaling og en lækker sommerkjole, så er en krøllet skovmandsskjorte, eller en smånusset t-shirt med et par jeans der sidder så man har direkte indsyn til møntindkastet ikke den mest oplagte respons. Og løbesko hører nu en gang til når man løber

Mænd tag jeg sammen, med den attitude er der sgu ikke noget at sige til at I bliver valgt fra

Det er jo ikke sikkert de mænd ville score. De kunne jo rent faktisk bare være tørstige :mrgreen: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan man selvfølgelig ikke udelukke ;) umiddelbart synes jeg dog at indsatsen med henblik på at få charmeret de tilstedeværende hunkøn viste at målet var et andet..

men point taken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Herbert skrev, for 53 minutter siden:

Det kan man selvfølgelig ikke udelukke ;) umiddelbart synes jeg dog at indsatsen med henblik på at få charmeret de tilstedeværende hunkøn viste at målet var et andet..

men point taken :)

Det er også utroligt så mange kvinder der vil have noget håndværker sex ;) Underkaste sig det brølende og testosteron stinkende handyr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der hjælp at hente i sommervarmen..

1. Kvit smøgerne

2. Vær fysisk aktiv

3. Spis sundt

4. Lav nibeøvelser

5. PAS PÅ MED STRESS

(Ofte vil stressede mænd ikke finde overskud til sex med partneren, men finder mere ro og enkelthed ved at gøre det selv)

6. Tal...og lyt

7. Dyrk din sexLYST

Velbekomme!

Må det blive en varm og god sommer med masser af lagengymnastik og vær ikke bange for at sætte lyd, meget lyd, på!

https://www.dr.dk/nyheder/indland/ny-bog-vil-goere-op-med-mandemyter-maend-kan-ikke-altid-praestere-en-stenhaard

GODE RÅD TIL EN "PIKSUND LIVSFØRELSE"

1. Kvit cigaretterne. Det er en slags damage control, så man får standset sin åreforkalkning. Åreforkalkning sætter sig især i svulmelegemerne og giver rejsningsbesvær.
  2. Vær fysisk aktiv. Fysisk inaktivitet har en negativ effekt på rejsningsevnen. Motion kan være med til at forebygge og behandle rejsningsbesvær. En dansk undersøgelse harfor nylig vist, at det hjælper at træne og få pulsen op i 40 minutter fire gange om ugen, hvis man har rejsningsproblemer.
  3. Spis sundt. Det at være for tyk om maven er skadeligt for potensen. Hvis man har en livvidde på 102 centimeter eller derover, så har man for meget bugfedt. Hvis du taber dig, kan det give bedre rejsningsevne og være en måde at passe på den. Bugfedme gør noget særligt dårligt for åreforkalkningen, og dermed også for potensen. Mål din livvidde og ikke din pik, mener Jesper Bay-Hansen.
  4. Lav knibeøvelser. Bækkenbundsøvelser er også vigtige for mænd, selvom mange ikke ved det. Det er en måde at holde sin seksualitet ved lige på og forebygge rejsningsbesvær og tidlig sædafgang ved at træne musklerne.
  5. Pas på med stress. Lær dine stresssymptomer at kende. Nogle bliver vrede, andre sover dårligt, nogle får spændinger i nakken og ondt i hovedet. Her er det godt, at gøre det til en tilbagevendende øvelse at reagere på den mistrivsel, du mærker i dit liv eller hos din partner.
  6. Tal og lyt til din partner. Måske har vedkommende ret i, at du er for stresset. Derfor er det klogt at have den mulighed åben i sin bevidsthed. Måske ser vedkommende noget, man ikke selv er i stand til at mærke. Alle har en tendens til at lukke sig ind i sig selv, når man er stresset, så vær åben over for andres bemærkninger.
  7. Dyrk din livs- og sexlyst. Begge dele har løbende brug for et kritisk eftersyn. Især sexlysten er rigtig vigtig for manden. Spørg dig selv, om din sexlyst har ændret sig, og hvad kan det hænge sammen med. Det kan være, at man har mistet lysten til sex med sin partner, eller man har fået større lyst til at tilfredsstille sig selv. Der er en del stressede mænd, der skruer ned for sex med deres partner og i stedet tilfredsstiller 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

1. Passed

2. Failed

3. Failed

4. Failed

5. Failed

6. Failed

7 Failed

Nå ja, det går da fremad :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...