Hop til indhold
Nikku

New Amanda Real pictures

Recommended Posts

Jeg ville aflægge Tania et besøg i dag. Da jeg kom til stedet (på Amager) blev jeg mødt af en pige der ikke var Tania, men som da så godt ud. Da jeg spurgte om det var hende på billederne sagde hun ja. Senere da jeg spurgte hvad hun hed sagde hun Amanda. Så jeg tror jeg var landet hos omtalte Amanda. Da jeg så billedene bagefter kunne jeg godt se at det er hende på billede 2, men de andre tror jeg er look alikes, men tæt på af en lidt yngre model. Der var en anden pige i lejligheden, som jeg ikke så, men måske er det Tania? Prisstrukturen er også lignende . Hun sagde at hun var 25, men jeg vil nok skyde hende til 28 - 30.

Uanset det var det en rigtig god oplevelse. Rigtig pæn pige med lækker krop (velformet ej skinny), ægte bryster (b cirka), top service niveau, opmærksom på at gøre og gentage de ting jeg kunne lide. Var der for at tilfredsstille mig, og der var ikke noget nix pille og må ikke, som man er så vant til. Jeg tilkøbte kys, og det gjorde hun også varmt og flittigt. Desuden tilkøbte jeg blow uden og fik det også undervejs da der blev hvilet lidt og skiftet gummi. Jeg fik en time og der var ikke noget urkiggeri. Jeg gik derfra en time efter og fik lov til at tage et bad afsluttende. Så 1.800 ialt, men alle pengene værd uden tvivl.

Det bliver en varm anbefaling herfra. Absolut en gentagelse værd. Lejligheden og sengen var også ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan godt være at jeg tager fejl med billede 2. Måske er det fra samme serie som de andre dvs en anden pige, som i Filosoffens link. Nummer 2 ligner hende bare mest lige nu, synes jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...