Hop til indhold
Guest staples

Hot hot Elina i Søborg?

Recommended Posts

Guest Gæsten

Kan bidrage med, at jeg har haft en aftale med hende, men da jeg ankom til stedet valgte jeg en af de andre piger, synes hun så meget "brugt" ud, derfor ændrede jeg mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har efterhånden besøgt Elina nogen gange.Hun er rigtig sød og virker oprigtig liderlig. kæmpe røv og store babser,som jeg dog tror er hjulpet lidt på vej. engang havde jeg bestilt en halv time hos hende, men jeg nåede ikke så langt idet hun gav mig en gang spansk med samtig superfransk ,der var så liderlig at jeg kom i munden på hende. jeg undskyldte selvfølgelig ,idet megafransk ikke var en del af aftalen, men hun grinte bare og sagde at det ikke gjorde noget. En anden gang var vi blevet færdige efter en dejlig halv time. Men det var ikke nok for Elina, som bad mig kneppe hende bagfra, hvilket jeg gjorde indtil hun fik orgasme. jeg har haft mange gode oplevelser med Elina. Hun kan klart anbefales.:)        

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Suttehus

Noget nyt at berette på Elina? 

Er det muligt med bad på stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...