Hop til indhold
Guest FranzJäger

Mine oplevelser ned af Thai vejen

Recommended Posts

Guest FranzJäger

Hejsa :)

Jeg vil her taste et par anmeldelser over nogle oplevelser jeg har været igennem i mine mange år i dette game.

Jeg er kun til Thai'er. Jeg har været på klinik med Danske og Latinske kvinder, men det sagde mig ikke noget, og siden da har jeg holdt mig til Thai'erne.

Årstal på disse anmeldelser er for længst gået i glemmebogen, men dem jeg vælger at skrive sidder lige så tydeligt i hukommelsen som det var igår.

Anyway, here goes:


===

Min allerførste Thai oplevelse, var ved en skummel klinik i Sommerstedsgade på Vesterbro. Jeg var pænt nervøs, og anede ikke var var do's and don'ts.
Jeg kom ind til en sød nok pige, et lille nips med små bryster og en kraftig behåret fisse. Ukyndig i Thai menu begreberne bestilte jeg en time med blidt.
Op på briksen, og lidt løst oliesjaskeri på ryggen. Jeg husker svagt noget ligegyldig berøring ned i røvsprækken og strejfning af boller/pik.

Kort tid efter "turn around", og jeg vente mig om. Pikken var stadig slap som en overkogt spaghetti, og det "klask" det gav da hun krængte kondomet ud
over, ved at åbne hele bunden, trække det ned over den slatne pik, og så slippe så det med elastikken fæstede sig om pikken glemmer jeg sent. 

Jeg behøver vel næsten ikke at nævne, at jeg kom ikke op at stå den dag, og jeg trak selv i nødbremsen og sagde, at vi måtte slutte massagen der. OK sagde
hun bare, rejste sig op tog sit tøj på, og ventede på jeg fik mit tøj på, ud over en gennem olieret krop. Jeg fik et klap på måsen "see you soon darling", på 
vej ud.. (æhh nej tak).

Min første og absolut dårligeste Thai oplevelse til dato. Jeg skal ikke kunne sige om det var min nervøsitet og uerfarenhed udi Thai'erne der gjorde det 
blev en dårlig oplevelse. Fair nok.

===

Thai bordellet overfor Novo på Nordre Fasanvej.

En rum tid efter første oplevelse, var jeg så meget ladet op igen at jeg bare måtte se om jeg ikke kunne få mere success med min thaidrøm. 
Bestilte en times oliemassage, og aftalte ikke noget om happy ending, det måtte komme hvis pigen ønskede at give det. Fik en gedign gennemæltning på ryg
lår og balder, og det var massagemæssigt en ganske god oplevelse. Vel vendt om på ryggen, havde lillemanden rejst sig stolt, og forhandlingen gik straks 
igang omkring ekstra ydelserne. Aftalen gik direkte på sex, og det var faktisk ikke så ringe endda. Hun red mig, og da hun var en ganske flot pige med store
bryster og meget mørke strittende vorter gik der ikke længe før jeg endelig fik lov at skyde lillemanden af oppe i en thai. Bagefter var der find tid til
afvaskning, og jeg fik en fin ansigts og skulder massage før tiden var gået. Et dejligt besøg, på et lettere skummelt sted som jeg af uvisse årsager aldrig
har besøgt siden da.

===

Thai massage i Kælderen i Viborggade på Østerbro.

Her har jeg mine to til dato aller bedste Thai(asiat) oplevelser *EVER*

Det var med to forskellige piger

Den ene var en lille thai/vietnamesisk pige. Meget spinkel, genert og uerfaren. Massagen startede ellers med at en ældre thai kvinde masserede mig, og jeg havde
ellers aftalt at vi skulle i boblebadet, og så derefter massage/sex/afslutning. Under massagen af den ældre, som var ganske god ringede stedets telefon, som hun
rejste sig og gik ind og tog. Der gik en rum tid, og hun kom tilbage og undskyldte at hun var desværre nød til at gå, men jeg ville få en anden pige ind som
ville starte hele massagen forfra igen.

Det var denne lille meget spinkle Thai/Vietnam pige. Jeg husker ikke hendes navn. Hun kom ind og sagde forsigtigt "hi" og gik ud og begyndte at fylde boblebadet,
da vandet havde nået et vist niveau blev jeg inviteret derud, og hun havde i mellemtiden også taget alt sit tøj af. Wow! en krop. Meget fine kurver, små ægte/søde
bryster, med store vorter. En lille mørk hårstreg over fissen markerede at her kunne der foregå noget frækt. Ind i boble badet, hvor jeg blev vasket/gnubbet godt
igennem, min pik fik også den store tur, og jeg måtte pause hende flere gange, for ikke at skyde kanonen af i badet.

Vel aftørret og inde på sengen igen, pikken var fuldstændig stiv, stod som en frisk urviser kl. 13.00. Hun fik med besvær krænget et kondom på pikken og begyndte
straks at sætte sig på den og få den ind. Jeg er af ganske almindelig størrelse, men hun var så ufattelig stram at det kneb med et komme helt i bund. Til sidst 
lykkedes det, og langsomt startede det meste sanselige og ophidsende ridt jeg på daværende tidspunkt havde prøvet. Hun klynkede og peb hvergang hun tog den i bund
og jeg kunne slet ikke lade være med at fantasere at denne seance skulle slutte hvor jeg tog hende bagfra. Det syn måtte jeg bare nyde.

Som sagt så gjort. Hende op på alle fire, og mig ind bagfra. Wow hvor var hun stram, og hvor så det godt ud med min pik inde i hende. Jeg tog et par enkelte stød, og
kunne godt mærke dette her ville jeg ikke kunne holde til ret længe. Så jeg tog et fast greb om hendes hofter og kneppede hende fuldstændig i bund. Hun var så stram
og jeg kom så hårdt, at spermen kom ud på siden/bunden af kondomet. Wau! en tur. Efterfølgende inviteret hun mig igen en tur ud i boblebadet, hvor vi vaskede os rene,
og tøjet på og ud i kulden igen. Seancen havde varet 1½ time, og turen hjem i bilen var det meget svært at fokusere på trafikken :)


Igen i Viborggade, hos en dejlig Thai der kaldte sig Jana. Høj meget tynd pige, med pæne lidt flade små bryster, men dejlig stor areola'er som jeg slet ikke kunne få øjnene fra.

Bestilte igen min sædvanlige time med boblebad, og Jana gik ud og gjorde klar. Hun havde lavet vandet utroligt varmt, det var næsten lige i overkanten. Anyway, jeg
fik sunket legemet ned i badet, og hun fulgte raskt med (thai'er kan åbenbart tage varmere vand end vi nordlige kan). Jana masserede mig over alt, og på et tidspunkt
bedst som vi sidder i badet, begynder hun at massere min pik med fødderne. Det havde jeg aldrig prøvet før. Pikken stod raskt op, og stak lige hovedet op over
vandkanten, ligesom et ubåds periskop. Det grinte vi meget over.

Vel ude af badet igen, og inde i sengen, gik senancen igang. Lidt nussen hist og her, og så påmed gummiet og igang i flere forskellige stillinger. Eftersom Jana ikke
havde nogen prangende røv, ville jeg gerne slutte hende i missionæren. Hun holdt god og fræk øjenkontakt, og skubbede underlivet ned mod mig mens jeg skubbede pikken ind.
Det kunne jeg naturligvis ikke stå for, så inden længe fyrede jeg mine seje safter af ud i gummiet.

Og der trode jeg seancen jo så ville være forbi, men Jana ville det anderledes. "Jeg er ikke selv kommet endnu, så vi er ikke færdige".. Okay! - Resten herfra kan
næsten nærmest betegnes som et sort hul i min massagehukommelse. Jeg har aldrig nogen siden før, ejheller siden oplevet en så kraftig og intens omgang sex, som med Jana,
hun kom til sidst, spændte hun sin krop i en flitsbue og stønnede højlydt, alt i mens jeg kunne mærke safterne løbe ned af min pik. Ok, det kunne jeg ikke stå for, så
naturligvis fyrede jeg kanonen af for anden gang (det kan jeg ellers normalt ikke). Vi lå klæbet ind i olie, sved, sperm, kussesaft, og lå bare og holdt om hinanden,
indtil pikken blev slap og måtte hjælpes ud for ikke gummi'et skulle ryge af inde i hende.

Jeg fik hendes private telefon nummer, og vi mødtes et par gange eferfølgende, men pludselig en dag jeg ringede til hende for at lave en aftalt, var der en mand der tog 
telefonen, jeg blev helt befippet og lagde på med det samme. Da jeg ringede igen ugen efter var nummeret ikke længere aktivt. 

Skønne tanker til Jana selv den dag i dag. Tak for nogle uforglemmelige oplevelser


===

Jeg tænker jeg deler mine anmeldelser over i et par omgange, så det ikke bliver for meget at pløje igennem.

/Franz

Del dette indlæg


Link til indlæg
FranzJäger skrev, for 32 minutter siden:

 

Jeg tænker jeg deler mine anmeldelser over i et par omgange, så det ikke bliver for meget at pløje igennem.

/Franz

Du er et omtænksomt menneske :)

Glæder mig til næste omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var inspirerende at læse om de gamle minder, jeg kan godt genkende nogen af situationerne, selvom det var med nogle andre piger.

Jeg glæder mig til at læse mere.

mvh

Dr X

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FranzJäger

Del 2 :)

===

Lotus Thai Massage, Allegade, Lige ved siden af Frederiksberg rådhus.

Efter seancerne med Jana, som jeg havde rigtig svært ved at glemme lang tid efter, holdt jeg en mindre pause fra Thai miljøet. Jeg var nok blevet en anelse
forelsket i Jana, og det blev afbrudt meget hurtigt syns jeg.

Anyway, en dag jeg havde haft et ærinde på Frederiksberg rådhus, ville jeg gå ned til Frederiksbergs have indgang og gå en tur igennem haven for at komme hjem. 
Pludselig ser jeg en thai biks, og da jeg var godt fyldt op i pung 1 og pung 2, valgte jeg rent spontant at gå derind.

Jeg blev mødt af en sød lidt ældre kvinde der kaldte sig Kung. Det skulle vise sig at blive starten på et langvarigt massageforhold, hvor jeg utallige gange
kom hos hende, og fik massage. Nogle gange flere gange om ugen. Hun var super sød og meget imødekommende. Meget imod mine principper endte vi at knalde uden
kondom, hun ville gerne mærke mig rigtigt, og liderligheden sejrede, så jeg gav efter. Efter første gang, tænkte jeg ikke længere så meget over det, så vi 
knaldede bare igennem. Til sidst når jeg kom derned, fik jeg ikke massage længere, men vi havde bare sex, og så sov vi sammen et par timer efterfølgende.

En dag ville jeg gøre hende rigtig glad, så jeg købte en guldhalskæde med et lille hjerte i og gav hende. Den blev hun naturligvis rigtig glad for, og vi 
fik udviklet et stærkt (bolle)venskab, men mod betaling naturligvis. 

En lille sjov detalje var, at hun ville gerne have jeg ringede før jeg kom, så kunne hun nå at vaske sit hår, så det ikke lugtede af røg :)

En dag jeg ville ind og besøge Kung, så var forretningen ryddet. Der var helt tomt, og selvom den daværende Lotus Thai massage klinik skulle være flyttet til
Mariendalsvej, så lykkedes det mig aldrig at finde Kung igen. Jeg tror ikke hun er i branchen mere.Allerede dengang var hun vel 40-45, og det er ca. 16 år siden
at jeg så hende sidst.

===


Albertslund Thai Massage, Albertslund Centret

Der er nok en pause her på et par år i mine Thai udskejelser, men efter et flyt til Vestegnen, hvor jeg gik rundt og var godt sædtung, fandt jeg ud af
der var noget der hed Albertslund Thai massage. Det måtte prøves, det lå meget diskret nede i Albertslund centret, og hvis man ringede på hos den tandlæge
som også var i opgangen, summede dørtelefonen med det samme, og man kunne gå direkte op til klinikken (thai'erne altså hehe).

Jeg har været hos mange forskellige piger hos Albertslund Thai Massage, men et par stykker står stadig stærkt i hukommelsen, og er grundlag for min fremtidige 
vej i Thai miljøet.

Joy - En rigtig (!rigtig!) sød pige, der var ferm i bobble badet. Store fyldige ægte bryster, stram mis, og altid frisk på at prøve noget nyt og frækt. Tit stod
menuen på et knald i  bobble badet, og så over på briksen bagefter og få massage, og et par enkelte gange blev det også til en håndtrold hvis jeg ku.

Oi - En thai model fra øverste hylde. For pokker hun var(er) dejlig. Af respekt for hendes virke i dag, vil jeg ikke komme nærmere ind på hvad vi lavede,
men hende har jeg godtnok været hos mange gange. Hun gav altid super lækker indlevende massage, og gav håndtrold med et mega frækt blik i øjet. 

Efterfølgende skiftede Albertslund Thai massage ejere flere gange, og udskiftningen af piger var stor, men de lå lige på busruten, og det var nemt lige
at slå vejen forbi.

En kold vinterdag, hvor jeg egentlig bare havde lyst til en god omgang massage i varme indbydende lokaler, tog jeg derop.

Der var en anden Joy som åbnede døren. Hun stod med håret i stram bold i nakken, og hvid kittel. Hold da ferie tænkte jeg, det er sgu blevet et seriøst sted, 
men nu ville jeg jo bare have massage, så et eller andet sagde mig at det nok ikke ville gå helt galt.

En super hård og vedholdende massage fandt sted, og jeg blev virkelig æltet igennem, hun fandt helt automatisk mine ømme punkter, og fik dem arbejdet igennem.

På kommandoen "skat turn around", vendte jeg mig om, og i samme øjeblik faldt kitlen, og hun åbenbarede en meget flot krop. Store bryster, der var hjulpet
på vej, men bestemt flot lavet. Hvis ikke der var liv i lillemand under massagen, begyndte det godtnok og dunke i ham ved synet af den flotte krop. Desværre
havde jeg ikke hævet så mange penge, men havde heldigvis nok til en svensker der blev udført efter alle kunstens regler.

Jeg kom (!) nogle gange hos Joy, men pludselig en dag jeg kom op til klinikken, vel åbnet af tandlægens dørklokke, så holdt Albertslund Posten lokalavis pludselig til
der, hva faen var nu det. Øv altså, jeg nåede heldigvis ikke at ringe på, det havde nok været en kende pinligt.

Joy mødte jeg rent tilfældigt senere hen hos Glostrup Thai wellness (dem ved siden af bauhaus), men det sted bryder jeg mig ikke om, så det blev farvel til Joy der. Jeg
ved faktisk ikke om hun stadig er i branchen.

===

Anya Thai Massage Glostrup.

Var på kursus i bygningen overfor Glostrup centret, og en dag skulle ved ned og have shawarmaer til frokost. På vej hen til shawarma biksen kom jeg forbi
Anya's forretning. Straks blev ulven vækket i mig, og den kursus dag kunne kun gå for langsomt. Over og ringe på, og blev mødt af en ganske ung pige, som sørme
også hed Joy. 

På det tidspunkt når jeg kom ind et nyt sted, bestiller jeg ikke det dyreste fra menuen. Så en times oliemassage, uden aftale om ekstra services blev bestilt.
Joy gik i gang, og på trods af hendes klejne størrelse, kunne hun virkelig lægge krafterne i. Da det blev "turn around" tid, blev lårbasserne også masseret igennem,
og pikken blev da også strejfet et par gange, så han begyndte at vippe med i takt som pulsen steg. Meget frækt og det så Joy jo med det samme.  En hurtig håndtrold
blev aftalt, og hun kunne virkelig sit kram. I en sky af sperm, blev de små haletudser sendt afsted, og der var god tid til afvaskning og efterfølgende blid massage
for lige at falde ned på jorden igen.

Der gik ikke mange dage før jeg måtte besøge Joy igen. Heldigvis var det hende som åbnede for mig igen, og jeg aftalte den sædvanlige olietime igen. Hun tog mig på
pikken uden på bukserne og spurgte om den have "missed me". Jo jo det havde den skam.

God gedign massage igen, og så vende sig om. Pludselig kaster Joy et håndklæde hen over mit hovede, jeg prøver at fjerne det, men jeg kan se hun er ude på numre, og
signalere jeg skal lægge det hen over hovedet igen. Kinky tænker jeg, hvad kommer der nu til at ske. Der bliver fumlet lidt ved siden af sengen, og pludselig mærker
jeg en varm mund omkring min pik. UhAAAA da da hvor var det godt. Hun suttede den op fra slap til stålstiv på rekorttid, og så var der en pause igen. Jeg kunne mærke
hun selv satte sig på sengen, og inden jeg vidste af det, sænkede hun sin varme og totalt våde mis ned over min blåviolette hævner. Hun udførte et langsomt lidenskabligt
ridt på mig, og kunne virkelig klemme til i skedemusklerne. Der gik ikke længe inden jeg måtte kapitulere på stedet, og sende de livsgivende dråber afsted i høj fart
ind i gummiet.

Så steg hun af, vaskede mig og hende selv forneden, og fortsatte massagen som om intet var hændt. Da vi var færdige ville jeg betale for ekstra ydelsen hun jo
havde givet mig så flot, men hun lagde blot en finger på min mund og sagde "don't tell my boss".

Da jeg gik ud stak hun en lille krøllet post-it i min hånd, og kyssede mig farvel på kinden. Da jeg kom ud så jeg hun havde skrevet sit privat mobilnummer ned til
mig. Da jeg kom hjem ville jeg lægge hende ind i min telefonbog, men da havde jeg tabt sedlen. Arj for pokker da, jeg gennemsøgte alle lommer, men væk var den.

Nå, jeg måtte jo bare tage derned et par dage efter igen, og få hendes nummer en gang til. Jeg ringede i forvejen, og det var "mutter" der tog telefonen. Da jeg
spurgte efter Joy, fik jeg bare en kæmpe skideballe i tlf, og hun arbejdede bestemt ikke der mere, og mutter ville slet ikke høre om forespørgseler på hende mere.

Jeg kunne så forstå mellem linjerne at hun var blevet opdaget i at tilbyde sex, hvilket så ikke faldt i god jord hos mutter. 

Anyway, mutter sagde efter jeg var færdig med at få skældud, at jeg kunne komme ind og få massage af en anden pige. Det blev mutter selv, og jeg var lidt betænkelig,
fordi hun så lidt for gammel ud for min smag, men hvor skulle jeg dog erfare jeg tog fejl der. Jeg fik en utroligt sensitiv og indlevende massage, og en af de mest
kompetente håndtrolde jeg længe havde fået. Ikke noget med hastværk, langsom massage på hele stangen, og stødt og roligt tempo, indtil et gevaldigt tryk var opbygget,
og blev skudt kraftigt af. Det var bestemt ikke sidste gang jeg bestilte en massage hos mutter. Men som altid, så pludselig var Anya Thai masage lukket, forretningen
var ved at blive renoveret,og nu her i dag ligger der en seriøs massagebiks, der vidst på ingen måde tilbyder ekstra services.

Er der nogen der læser med derude, der ved hvor Anya Thai massage har slået sig ned (iflg. deres hjemmeside står der Nyvej 5 i Glostrup, men der ligger ingen 
massage biks der). Og skulle der være en der måske ligefrem ved, hvor den dejlige Joy arbejder henne af, hører jeg meget gerne om det :)

===

Dokkun Thai massage, Sydvestvej Glostrup

Til at starte med et meget fint sted, og toppen af poppen piger og service. Dokkun er nok det sted jeg er kommet flest gange, hos forskellige piger.

Mae - super dejlig svensk thai sild, med flotte faste silikone bryster, og en kraftig behåret mårkat mellem benene. Super fræk body2body massage hos hende, 
med våde slik i øret og dyyybe tungekys. Har knaldet hende adskillige gange, og det var ligesom efter hver gang, blev det bedre og bedre. Det var også en
specielt, men (for mig) meget ophidsende oplevelse og gå ned og gnave i den mårkat. Uha den smagte godt. :)

En sjov ting jeg husker med Mae, under en b2b massage, var jeg så liderlig, og mens hun gled rundt på mig og min stive pik, kom jeg helt spontant. Jeg kunne
slet ikke holde det tilbage. Det lavede vi meget sjov ud af.

Desværre er Mae ikke i branchen mere, men for pokker nogle gode minder jeg har med hende.

Yaya fik jeg prøvet i en hed tantra (dokkun sences), og det behøver jeg vidst ikke at skrive mere om end det var fænomenalt. 

Har prøvet mange forskellige piger hos Dokkun efterhånden, nogle oplevelser bedre end andre, men jeg er kørt træt i stedet. Og jeg syns egentlig også at deres
priser efterhånden ikke længere står mål med den ydelse man får.

===

Så er der de løse oplevelser. Bla. hos Pennie i Tåstrup, dejlig lidt stor thai pige, men med sprudlende humør og absolut ingen berøringsangst, og så den underlige
massage oplevelse hos Dawlyan i kælderen (også tåstrup), hvor der blot hængte gardiner imellem sengene, så man tydeligt kunne høre "broderen" inde ved siden af,
få sin håndtrold gjort færdig.

Jeg vil blot runde af med at sige, tak for jeres interesse og i gad at læse med. Det er svært at beskrive det helt nøjagtigt, og uden at få det til at ligne en 
fortælling som måske nærmere hører hjemme på De Grå sider.

På min fremtidige To-Do liste er:

Bee i Brøndby
Helen i Valby
Pailin Thai massage på Frederiksberg ved Domus Vista. (Hun ser rigtig sød ud på billederne)
Bee i Brøndby .... Nåå hende havde jeg jo skrevet én gang før hehe :)

/Franz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak Franz. Nydeligt skriv der også minder mig om hvordan det var for mig de første år i junglen. Ikke mindst fra den tid man var nødt at finde guldet selv, og ikke havde nogle EG-brugere der pegede vejen. Det gjorde man nemlig også - fandt guldet altså. Mange gange. Idag peger jo desuden alle store neonskilte densamme vej, så alle guldgraverne virker til at være og grave i samme hul (!) i Brøndby og Valby :mellow:

Jeg håber, når du er nået frem gennem køen til Bee og Helen, at du fortsætter med at finde uventet guld - til din egen men også min og mange andres glæde, hvis du deler jagten med os. 

Tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Cadeau, Franz Jäger, tak for dine beretninger, godt for os andre at (en) Olsen fik åbnet for skabet...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...