Bbullersen 486 Skrevet 1. November, 2016 Meddelelser og Feedback foraene synes jeg godt nok er blevet til en stor sammensurium, for mig, udvedkommende tråde. Det betyder at jeg begynder at springe dem over, der var ellers tidligere nogle relevante tråde en gang i mellem. Mit forslag er derfor, lad os få supporten ud under et dertil indrettet forum for sig selv. BB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 1. November, 2016 (edited) Synes ikke det er det store problem - andet end der kunne ryddes lidt op i de 2 tråde - f.eks kunne denne tråd: evt. flyttes til generel debat Redigeret 1. November, 2016 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 1. November, 2016 Hej BB! Jeg går ud fra at du er træt at at jeg er begyndt at opdaterer brugerne hver fredag, og en stor del af det handler om den nye annoncedel. Jeg tænker vi skal overveje at lave nogle kategorier under kategorien "Eroguide.dk" som henvender sig til nuværende og kommende annoncørere. Der kan vi så lægge de ting op som handler om annoncering, hvilket vil resultere i mere relevante tråde - er hvor du kigger Er det det der skal til? Maya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 1. November, 2016 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Synes ikke det er det store problem - andet end der kunne ryddes lidt op i de 2 tråde - f.eks kunne denne tråd: evt. flyttes til generel debat Den er hermed flyttet. Vi vil overveje en politik til lukning af de tråde under feedback, hvor problemerne f.eks. er løst og dermed ikke relevante længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 1. November, 2016 Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden: Hej BB! Jeg går ud fra at du er træt at at jeg er begyndt at opdaterer brugerne hver fredag, og en stor del af det handler om den nye annoncedel. Jeg tænker vi skal overveje at lave nogle kategorier under kategorien "Eroguide.dk" som henvender sig til nuværende og kommende annoncørere. Der kan vi så lægge de ting op som handler om annoncering, hvilket vil resultere i mere relevante tråde - er hvor du kigger Er det det der skal til? Maya Nej, det er egentlig ikke dine opdateringer jeg er træt af. Det er mere alle de her spørgsmål fra annoncører, må man dit, må man dat, hvorfor skal jeg betale for at folk fra annoncelight får vist deres billeder etc. Så ja, helt som du foreslår. En underkategori vedr. betalende annoncører BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 1. November, 2016 Bbullersen skrev, for 48 minutter siden: Nej, det er egentlig ikke dine opdateringer jeg er træt af. Det er mere alle de her spørgsmål fra annoncører, må man dit, må man dat, hvorfor skal jeg betale for at folk fra annoncelight får vist deres billeder etc. Så ja, helt som du foreslår. En underkategori vedr. betalende annoncører Er det ikke et overgangsfænomen? - og mange spørgsmål burde vel egentlig stilles direkte til Annoncelight/opføres på deres FAQ liste - men nogle brugere har åbenbart behov for at stille spørgsmål i forum , fremfor at stille dem direkte via PB til Eroguide/Annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 1. November, 2016 Ja Jernsvin, jeg har faktisk behov for at stille spørgsmål i forum, fremfor at stille dem direkte via PB til Eroguide/Annoncelight. Så længe det overvejende er konkret brugbar feedback for både support selv, og øvrige annoncører, ser jeg det kun som et aktiv for begge parter. Det giver en helt anden mulighed for at omsætte fejl og mangler til konkrete forbedringer, end hvis det hele foregår over PB. Når det er sagt, så er det selvfølgelig op til Support at afgøre om det er en farbar vej for dem eller ikke. Men jeg prøver i den bedste mening at fokusere på brugbar feedback, snarere end ubrugelig kritik. Derfor synes jeg også at Bhullersens forslag om et forum for annonce support, samlet for Eroguide og Annoncelight, er et godt forslag, for at undgå at irritere øvrige brugere unødigt. Det var lidt det samme der skete, da Hyggesnak flød over med politik, og sitet så en egen interesse i at oprette et forum for politik. Efter min bedste mening, der har en konstruktiv annonce support i forum potentiel kommerciel værdi, både for Eroguide/Annoncelight selv, og deres annoncører. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 1. November, 2016 Bbullersen skrev, for 3 timer siden: Nej, det er egentlig ikke dine opdateringer jeg er træt af. Det er mere alle de her spørgsmål fra annoncører, må man dit, må man dat, hvorfor skal jeg betale for at folk fra annoncelight får vist deres billeder etc. Så ja, helt som du foreslår. En underkategori vedr. betalende annoncører BB Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: Er det ikke et overgangsfænomen? - og mange spørgsmål burde vel egentlig stilles direkte til Annoncelight/opføres på deres FAQ liste - men nogle brugere har åbenbart behov for at stille spørgsmål i forum , fremfor at stille dem direkte via PB til Eroguide/Annoncelight Hej igen @Bbullersen! Jeg vil tilstøtte mig at det her er et overgangsfænomen, som @Jernsvinet siger. Derudover er de tre tråde der pt. handler om det meget aktive, så jeg tænker at vi kommer rundt om meget i dem, så det nok ikke bliver en ugentlig oplevelse. Derudover håber vi da også at afhjælpe mange af de problemer som der åbenbart er omkring annoncering. Med min nye forståelse af dit problem, mener jeg ikke det er nødvendigt at skabe yderligere forums/kategorier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 1. November, 2016 Rejsenetvaerk skrev, for 2 timer siden: Ja Jernsvin, jeg har faktisk behov for at stille spørgsmål i forum, fremfor at stille dem direkte via PB til Eroguide/Annoncelight. Så længe det overvejende er konkret brugbar feedback for både support selv, og øvrige annoncører, ser jeg det kun som et aktiv for begge parter. Det giver en helt anden mulighed for at omsætte fejl og mangler til konkrete forbedringer, end hvis det hele foregår over PB. Når det er sagt, så er det selvfølgelig op til Support at afgøre om det er en farbar vej for dem eller ikke. Men jeg prøver i den bedste mening at fokusere på brugbar feedback, snarere end ubrugelig kritik. Derfor synes jeg også at Bhullersens forslag om et forum for annonce support, samlet for Eroguide og Annoncelight, er et godt forslag, for at undgå at irritere øvrige brugere unødigt. Det var lidt det samme der skete, da Hyggesnak flød over med politik, og sitet så en egen interesse i at oprette et forum for politik. Efter min bedste mening, der har en konstruktiv annonce support i forum potentiel kommerciel værdi, både for Eroguide/Annoncelight selv, og deres annoncører. Venlig hilsen Rejsenetværk Hej @Rejsenetvaerk! Jeg vil mene at, ja man skal kigge i diverse FAQ'er først. FAQ'er er dog ofte ikke voldsomt dybdegående. Derefter kan man så lige kigge om der skulle være andre som har oprettet en tråd med samme problem. Endeligt skal man så være velkommen til at skrive sin egen tråd. Jeg syntes ofte vi oplever at et bestemt problem bliver løst indenfor denne tråd. Ofte bliver det faktisk løst hurtigere end vi hos EG selv kunne, fordi i jo også er i stand til at hjælpe hinanden med nogle smarte løsninger indimellem. Derudover får vi også nogle relaterede problemer ud af skabet, og det er også rart. Jeg vil på ingen måde henlade mig til at i selv løser problemerne. Derfor er jeg eller admin forhåbentligt altid fhv. hurtig til at byde ind med en løsning. Så jeg er enig i den høje værdi i at foretage support via et forum - i stedet for e-mails og private beskeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 486 Skrevet 1. November, 2016 Maya Kathrine skrev, for 3 timer siden: Hej igen @Bbullersen! Jeg vil tilstøtte mig at det her er et overgangsfænomen, som @Jernsvinet siger. Derudover er de tre tråde der pt. handler om det meget aktive, så jeg tænker at vi kommer rundt om meget i dem, så det nok ikke bliver en ugentlig oplevelse. Derudover håber vi da også at afhjælpe mange af de problemer som der åbenbart er omkring annoncering. Med min nye forståelse af dit problem, mener jeg ikke det er nødvendigt at skabe yderligere forums/kategorier. Jeg er ikke enig, jeg tror ikke det vil være en overgangsperiode. Men jeg accepterer argumentationen BB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 1. November, 2016 Hej Bhullersen Jeg tror at du har ret, og at Maya Kathrine nok får uret Ikke for at være pessimist, men vi har set lidt af hvert, os der har været med længere end Maya, og nogen gange kommer udviklingen bare til at afgøre hvilken en beslutning ledelsen ser som nødvendig. Men altid godt at være optimist, og jeg kan kun sige tak til hele support teamet for at have taget så vel imod, at vi som annoncører så intensivt har søgt dialogen med dem. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13996 Skrevet 1. November, 2016 Rejsenetvaerk skrev, for 1 time siden: Jeg tror at du har ret, og at Maya Kathrine nok får uret Måske, der er jo før oprettet et nyt forum på Eroguide pga. en enkelt mands daglige udgydelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 1. November, 2016 Kær Hr Jernsvin Jeg har jo unægtelig en historik, hvor jeg er blevet oplevet, lige fra være en pestilens fra tid til anden, til at få ros for efter nogles opfattelse sublime bidrag i forum. Det har gennem tiden ført til alt fra kammeratlige samtaler med tidligere medlemmer af ledelsen, til ros når jeg har bidraget, og er blevet oplevet fra min bedste side. Jeg er blevet ældre og vistnok efterhånden mere medgørlig, og har muligvis tidligere fået lidt lang snor, efter eget indtryk måske fordi at man har ment at jeg aldrig har gjort noget i nogen ond mening, når det har kammet over? Dette skriv forudsætter jo at du hentydede til min ydmyge person, det kan jeg jo ikke vide om du gjorde, men det virkede til det, så derfor min kommentar Men nej, det er vistnok aldrig sket at noget forum er blevet oprettet alene som en følge af mine aktiviteter og ønsker - det har jeg i hvert fald aldrig fået at vide skulle være tilfældet. Måske snarere tværtimod Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg