Hop til indhold
Guest chris 60

Ny thaiklinik i Randers.

Recommended Posts

Guest chris 60

Jeg blev i aftes forhindret i at besøge en GP i Randers, da jeg kun havde tid om aftenen, hvor hun desværre allerede var fuldt booket, så jeg kom i tanker om en ny klinik, som var blevet mig anbefalet på en PM herinde. Den er så ny, at der endnu ikke er en annonce, men jeg modtog et tlfnr fra nævnte PM.50159066. Pigen er thai, hedder Ann og er ganske køn, med små, fine bryster, en lækker figur og MEGET serviceminded, hvis i forstår?! ;-) 1000 kr for en times massage/sex både begge dele eller kun sex. Kun massage er 300 kr. Blow er uden kondom, og det mestrer hun til fulde. :-)  Og så er hun MEGET glad for en facesitting - det tænder hende af, og hun er dejligt glat og velsmagende! Efter dette satte hun sig på min bedste ven i en cowgirl. WOW, hun er stram, så det holdt jeg ikke til ret længe. Hehe! Først troede jeg, at hun tog mig uden condom, for jeg mærkede aldrig, hun satte det på og hvornår, men da jeg var kommet og hun steg af, kunne jeg se, det sad der! Helt uvirkeligt, men kors!! Godt gået.

Hun er der alene, og svarer på sms, så aldrig mere end een kunde ad gangen og yderdøren er låst, mens seancen står på, så ingen forstyrrelser! Hyggeligt lokale, dog med madrasser på gulvet, men pænt og hygiejnisk! Og osse tid til lidt small-talk, men tal engelsk langsomt og tydeligt, ellers kan hun ikke helt følge med. Jeg fik fortalt, at hun tidligere har været i Hobro, hvilket hun bekræftede, så nogle her kender hende måske!?

Gentagelsesrisiko? 100% og endda med rabat, som hun sagde. Jeg ankom kl. 21, og gik derfra 22.30, såøh, det der med en time, det tager hun ikke SÅ seriøst, hvis man hygger sig! ;-) Dog vil hun helst have, man kommer senest kl. 20, sagde hun - det må jeg huske. :-) Alt i alt en meget sød pige, snakkesalig, uden det bli'r overdrevet, og hun efterkommer alle rimelige ønsker. Hvis nogen får lyst til at spørge, så ved jeg ikke, om hun er til anal, men i kan jo altid spørge. Hun er som sagt imødekommende. Hun ville først guffe grenen med condom, hvilket jeg sagde nej til - det var så i orden. Om hun selv kommer under akten, er mig lidt uklart, men ingen tvivl om, at hun nyder det, hvis i er "gode" ved hende.

God fornøjelse til de logebrødre, der vælger et forsøg! ;-) Adressen er forresten Vestergade 2, 8900 Randers C.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
chris 60 skrev, for 24 minutter siden:

Jeg blev i aftes forhindret i at besøge en GP i Randers, da jeg kun havde tid om aftenen, hvor hun desværre allerede var fuldt booket, så jeg kom i tanker om en ny klinik, som var blevet mig anbefalet på en PM herinde. Den er så ny, at der endnu ikke er en annonce, men jeg modtog et tlfnr fra nævnte PM.50159066. Pigen er thai, hedder Ann og er ganske køn, med små, fine bryster, en lækker figur og MEGET serviceminded, hvis i forstår?! ;-) 1000 kr for en times massage/sex både begge dele eller kun sex. Kun massage er 300 kr. Blow er uden kondom, og det mestrer hun til fulde. :-)  Og så er hun MEGET glad for en facesitting - det tænder hende af, og hun er dejligt glat og velsmagende! Efter dette satte hun sig på min bedste ven i en cowgirl. WOW, hun er stram, så det holdt jeg ikke til ret længe. Hehe! Først troede jeg, at hun tog mig uden condom, for jeg mærkede aldrig, hun satte det på og hvornår, men da jeg var kommet og hun steg af, kunne jeg se, det sad der! Helt uvirkeligt, men kors!! Godt gået.

Hun er der alene, og svarer på sms, så aldrig mere end een kunde ad gangen og yderdøren er låst, mens seancen står på, så ingen forstyrrelser! Hyggeligt lokale, dog med madrasser på gulvet, men pænt og hygiejnisk! Og osse tid til lidt small-talk, men tal engelsk langsomt og tydeligt, ellers kan hun ikke helt følge med. Jeg fik fortalt, at hun tidligere har været i Hobro, hvilket hun bekræftede, så nogle her kender hende måske!?

Gentagelsesrisiko? 100% og endda med rabat, som hun sagde. Jeg ankom kl. 21, og gik derfra 22.30, såøh, det der med en time, det tager hun ikke SÅ seriøst, hvis man hygger sig! ;-) Dog vil hun helst have, man kommer senest kl. 20, sagde hun - det må jeg huske. :-) Alt i alt en meget sød pige, snakkesalig, uden det bli'r overdrevet, og hun efterkommer alle rimelige ønsker. Hvis nogen får lyst til at spørge, så ved jeg ikke, om hun er til anal, men i kan jo altid spørge. Hun er som sagt imødekommende. Hun ville først guffe grenen med condom, hvilket jeg sagde nej til - det var så i orden. Om hun selv kommer under akten, er mig lidt uklart, men ingen tvivl om, at hun nyder det, hvis i er "gode" ved hende.

God fornøjelse til de logebrødre, der vælger et forsøg! ;-) Adressen er forresten Vestergade 2, 8900 Randers C.

Super go anmeldelse/Indlæg med pressis de rigtige detaljer :) 

dog tror jeg ikk du må oplyse Tlf og Adr. Herinde?

Men måske nogen ved bedre :) 

Men ellers Tak :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
Thaimig skrev, for 51 minutter siden:

Det tror jeg godt, jeg må oplyse. Da hun jo ingen annonce har endnu, så er det den eneste måde at sprede budskabet på, ikke sandt! Og stedet er ganske offentligt, med skilt på både dør og vindue! ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
chris 60 skrev, for 11 timer siden:

Det tror jeg godt, jeg må oplyse. Da hun jo ingen annonce har endnu, så er det den eneste måde at sprede budskabet på, ikke sandt! Og stedet er ganske offentligt, med skilt på både dør og vindue! ;-) 

Jeg skal lige rette tlf.nr - det er retteligt 50159055! Beklager fejlen! UPS!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
hunteer skrev, den 1/11/2016 at 17:25:

Forbi i dag sød men det virker som om alt bare skal overstås 

Det var bestemt ikke min oplevelse, som du osse kan læse ovenfor. Og jeg kom endda efter normal lukketid, som osse nævnt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Icemand
Thaimig skrev, den ‎31‎-‎10‎-‎2016 at 12:38:

der er vel ingen forskel om det står her eller i thailisten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Icemand skrev, 1 time siden:

der er vel ingen forskel om det står her eller i thailisten :)

Næ måske har du ret, men jeg skrev jo netop også at, Men måske nogen ved bedre :) men jeg var så ikk opdateret på at den var på Thailisten, men troede bare at hvis den kun var skiltet i vinduet, så måtte man ikk give info videre herinde? Men Ok med mig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hunteer skrev, den 1/11/2016 at 17:25:

Forbi i dag sød men det virker som om alt bare skal overstås 

Enig

hun er heller ikke min kop the. Der var ikke meget initiativ i hende. 

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet stedet nu og det er en fantastisk service☺. Hun er smuk slak og let at snakke med...fik det jeg kom efter... skal helt sikkert besøges igen.

kan helt klart anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60

Ja, hun er sød - behandel hende ordentligt - så får vi det samme tilbage. Det er min oplevelse!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60

Skal lige på besøg her igen i morgen kl. 15 i en time. Som jeg tidligere har sagt, så er der rabat ved gentagelsestilfælde! Denne næste time er aftalt til kr. 800 incl. øko-oral!

Og til de negative, så er det med slug - det var det sidste gang - og hun glæder sig, sagde hun. Det vil selvfølgelig vise sig, men hun "lyder" stadig sød på sms og kan huske mig fra sidst. At det blot skal overståes, det nægter jeg at tro på! Det var det ikke sidst, og lur mig --- Det bli'r det heller ikke denne gang.

Fortsættelse følger ---efter i morgen! ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter26

Nogle som har besøgt det sted på Adelgade 14 Randers C? Gik forbi stedet i går, der sad en flot kvinde, jeg er normalt ikke til sådan noget thai men det kan være at jeg kan overbevises.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
Peter26 skrev, for 4 timer siden:

Nogle som har besøgt det sted på Adelgade 14 Randers C? Gik forbi stedet i går, der sad en flot kvinde, jeg er normalt ikke til sådan noget thai men det kan være at jeg kan overbevises.

Hej Peter26

Nu når du har set den flotte kvinde, som formentlig er en  thai, så er beslutningen forhåbentlig taget, så du kan "tage en for holdet", hvilket vil interessere - i hvert fald mig, men jeg bor desværre lidt langt væk fra Randers.

Håber på en god anmeldelse med lidt uddybning af pigen, hendes ydelser og prisniveauet. Glæder mig til at læse mere.

Go` vind med et besøg.

Hilsen Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Julieman
Peter26 skrev, den ‎16‎-‎11‎-‎2016 at 11:53:

Altså Peter26 du ligge (smasker) en efterlysning op midt i en Tråd under Anmeldelser? Som så i øvrigt ikke har noget med Trådstarten at gøre? Hvordan vil du have at nogen skal få øje på den??? Start en ny Tråd feks. Adelgade 14, Randers og gerne under Efterlysninger :) men jeg vil som en venlig person jeg er, gerne fortælle dig at hvis du går ind hos den smukke Thai i nr 14,  så er du på rette spor :) hun er smuk, (ikke helt ung) men du får go massage og super efterfølgende :) pris for Fp. Normal pris 1 kg :) hvis det er dit første Thai besøg? Kunne det være en rigtig go mulighed :) hun er helt ned på jorden, dog er det på 1. :) go fornøjelse :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi vestergade 2 igen stadig god service FP og der er rent og pænt ingen forstyrrelser kun 1 kunde af gangen 

lokale 10/10

Service 10/10

Massage 8/10

Pige 10/10

Perfekt sted hvor der er fokus på en ☺

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg var fordi Vestergade 2 igen den 06-12-2016 stadigvæk en kanon god service

og igen som altid vældig søde pige  rent og pænt ingen forstyrrelser kun 1 kunde af gangen 

lokale 10/10 .Service 10/10, Massage 8/10, Pige 10/10

Perfekt sted hvor der er fokus på en ☺

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Julieman
Chelsea1975 skrev, for 3 timer siden:

Hvordan ser hun ud pigeni Vestergade 2 ?

Lille pige ikke ret høj og ikke tyk og med langt sort hår og små bryster og hvide tænder og smuk :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...