Hop til indhold

Thai-massage på nedafgående

Featured Replies

Skrevet

Godaften! Jeg har igennem mange år besøgt Thaiklinikker, det har hidtil været en stor og mega go oplevelse, en absolut oplevelse jeg ikk vil være foruden, Tak til Thai :) 

Min første umiddelbart oplevelse var, jeg kommer ind på en Thaiklinik (total grøn, altså jeg, ikk klinikken) jeg spør pænt om massage  og ja det fik jeg, i alder højeste grad :) 

Det startede den gang med man blev vist pænt ind og uden nogen kommentar om man vil ha extra  og lignende? :/  Massagen startede som næsten altid i den goe retning

Pigen leverede en go massage og en fantastisk oplevelse til hvad der ellers sku ske, uden at vide hva det ku blive til? Se det var tider :):):) 

Jeg ku fristes til at spørge, hvorfor har alt godt sin ende? Hov nu er det lige før jeg går helt i selvsving over (min ende) :) nok om det :) 

Det hele startede dengang med at pigen gjorde sit bedste :):):) hun lagde ikk skjul på hva hensigten var, men trækkede sine dejlige nøgne ben op mellem mine imens

hun forsatte massagen som om det var det bedste hun havde lært, Oh my God og stor Tak for det der engang var, efter en ca Times tid, kravlede (undskyld udtrykket)  (det

gik meget hurtig) op og sat sig på den, hov der var jeg da vist ikk lige helt med, men Ok var det :):)  på det tidspunkt tænkt jeg nok mest med P :) ( vi havde endnu ikk

snakket om penge??? Hun red løs og på da værende tidspunkt tænkte jeg, det gik sku lidt hurtig :) gad vide om der overhovedet nåede at kom gummi på, nej det gjorde

der så ikk?? Men nu var kampen i gang ( og ja ved godt hva i tænker) efter nogle forskellige stillinger som i ved, ja så, så jeg både Stjerner o Måner og hold da op en oplevelse :) 

Jeg har den dag i dag med Gud´s hjælp, måske ikk mødt en kønssygdom, Tak! Men hvor har det dog været gode tider,

Tilbage til virkeligheden, jeg besøgte i aften en Klinik, i døren stod en pige som umiddelbart så ud som om hun tænkte, Oh my god? Jeg gik ind og tænkte. Åh jo pigen ska vel ha

en chance, men nej, hun startede med at spørge om det var med, og allerede der gik det galt, ja hun spurgte til hj, :/  hun gav mig 10 min massage og bad mig vende, resten gider

jeg ikk skrive om :( 

Jeg tænker bare, hva blev der af den tid, ja som jeg kendte, og som jeg har læst om herinde, den senere tid?

Den kommer nok ikk tilbage, men hvor er det dog synd, og ikk mindst for de nuværende Thaipiger som har hørt der er Guld i Danmark.

Jeg beklager det lange Indlæg, men vil dog blot dele det, da det er min og alene min oplevelse af Thaiverden i dag :) 

Go aften til jer der ved bedre

Mvh. Thaimig :) 

Skrevet

Ja der er ved at være mange steder at få, mange er meget tvivlsomme, så jeg bruger ikke mange håndøre på deet længere

Skrevet

Ja, desværre er standarden faldet en del gennem tiden - og vores forventninger er nok også blevet større gennem tiden ... Dengang da jeg begyndte hos thaipigerne gik man ind et sted uden at vide om man kunne få ekstra og man spillede spillet med pigen mens man lå på briksen. Man flirtede lidt og hun kom med de små diskrete berøringer og det var først når man blev vendt og hun var færdig med massagen af benene at man egentlig vidste om der var mere at komme efter (selv om man havde en anelse), og i så fald hvor meget ekstra man kunne få. Så aftalte man en pris, som ofte var ret forhandlingsbar alt efter kemien mellem pigen og kunden.
I dag har de fleste en klar forventning om hvad de vil have og at pigen skal kunne yde det før de i det hele taget går ind af døren på et sted. Man har på forhånd læst anmeldelser og spurgt ind til pige og sted før man vover sig et nyt sted hen. Vi går ikke bare længere hen til et nyt og ukendt sted og 'chancer den' og ser hvad vi får ... jagten på det ukendte er væk og mange gange var jagten jo det der gjorde det spændende ...

Ligeledes så er stederne blevet mere strikse og mange også mere griske (formentlig pga. hårdere konkurrence). Mange steder oplever besvær med kunder der ikke vil betale det aftalte når de har fået ydelsen. Derfor skal der nu betales forud mange steder hvis man ikke er fast kunde som de har tillid til. Ligeledes så er mit indtryk også at der er færre kunder i dag så der skal hives flere penge hjem på den enkelte kunde. I starten kunne det godt ringe på døren et par gange mens jeg lå på briksen et givent sted og der kom og gik kunder til de andre piger imens jeg var der. Nu kan jeg ligge på briksen uden overhovedet at høre døren en eneste gang selv om det er et sted med måske tre piger eller flere ...
Jeg har også oplevet et stigende problem med tiden på flere steder. Mit bedste bud er måske at priserne jo faktisk ikke er steget gennem de sidste ti år. Der er nogle steder der prøver til med højere priser, men de skal virkelig også have de helt rigtige piger der kan bære de priser for ellers så søger kunderne jo derhen hvor de kan få samme service til den sædvanlige pris - altså den samme pris som de har givet gennem de sidste ti år eller mere ...

En anden ting er at der ikke er helt den samme søgning fra pigerne efter at komme herop og tjene hurtige penge som der har været. Pigerne har erfaret at det ikke længere er den guldgrubbe som det var engang og at risikoen for at blive knaldet (på den forkerte måde) er større nu end førhen. Ligeledes så er det blevet langt sværere at få pigerne herop end det var førhen. Nu er det praktisk talt umuligt for thaierne at få et turistvisum hvis de ikke er blevet inviteret af en her i landet (Og denne person skal faktisk have været i Thailand og have mødt pigen dernede og kunne dokumentere det). Det bevirker at der ofte er mangel på piger på stederne fordi de simpelthen ikke kan få dem til landet.

Skrevet

Jeg var på besøg hos Duang Dao i Vejle igår. Desværre en skidt oplevelse. 

Derfor er det slut med Thai klinikker. Kvaliteten rundt omkring er ligesom at spille på et lykkehjul med 80%nitter. 

Fremover er det kun danske piger til mig. 

Skrevet
weber skrev, for 2 minutter siden:

Jeg var på besøg hos Duang Dao i Vejle igår. Desværre en skidt oplevelse. 

Derfor er det slut med Thai klinikker. Kvaliteten rundt omkring er ligesom at spille på et lykkehjul med 80%nitter. 

Fremover er det kun danske piger til mig. 

Ja hvor er det ærgelig, fordi netop den tid jeg skrev om, svandt hos de meget smukke Thaipiger?

Netop en af grundene til mit Indlæg var pressis fordi det begyndte at ligne et Lykkehjul og jeg

havde lige forinden besøgt 2 af de velkendte steder i Århus, med 1 go uges mellemrum, og

begge steder, mistede jeg lysten pga. Pigen mv. Allerede inden massagen var i gang, se det

vil jeg tillade mig at kalde på Nedafgående  :/ men må henlede opmærksomheden til hva

Møgsvinet skrev, som i øvrigt var meget pressis Citeret :) 

Go Tirsdag og Lykke til Thaipigerne :) 

• 1 month later...
Skrevet

Enig med møgsvinet. Er ikke vild med steder hvor man bliver solgt noget med det samme. Må gerne være uvished og der bygges lidt spæding op omkring om det er muligt.
Ville gerne kende stederi i østdk hvor det var sådan. 
Ved ikke om je skal prøve aromatic eller Byens Wellness på banegårdsgade - Er der nogle god bud derude. Behøves ikke at være andet end god massage og hj

Skrevet
peterjones skrev, for 1 time siden:

Enig med møgsvinet. Er ikke vild med steder hvor man bliver solgt noget med det samme. Må gerne være uvished og der bygges lidt spæding op omkring om det er muligt.
Ville gerne kende stederi i østdk hvor det var sådan. 
Ved ikke om je skal prøve aromatic eller Byens Wellness på banegårdsgade - Er der nogle god bud derude. Behøves ikke at være andet end god massage og hj

Det har du tænkt over længe men Ok, så er det vel også gennem tænkt :) jeg tror stadig der findes steder du hentyder til feks. I Århus :) 

dog har jeg ikk selv været så meget ude i marken på det sidste og undersøge men ku da forestille mig at Amita på Silkeborgvej 132,  og

Nangfa på Randersvej 13,  og måske også Mali på Chr. Kiers Plads, som i øvrigt vist nok har besøg af Cream for tiden :) og vil da lige

tilføje, at hvis ikk Cream kan gi dig den rette oplevelse du søger ja så er der ingen der kan :) men af hensyn til de 2 du selv nævner,

(går ud fra du mener Aroma på Ringaden?) ja så må det blive Byens Wellness du ska vælge :)  Go fornøjelse :) 

Skrevet

Var aromatic sports massage på teglværksgade.

Ringklokke dur bare ikke helt for mig, så er det tydeligt, og bliver man spurgt inden massage så er jeg også på vej ud igen næsten :-)
Den gode massage og spillet er det gode syntes jeg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.