Hop til indhold
Guest FranzJäger

Amber fra Guldborgvej år ca. 2008-2009

Recommended Posts

Guest FranzJäger

Godaften :)

I ca. 2008-2009, lå der en luksus thai klinik i en kælder på Guldborgvej på Frederiksberg. Der arbejdede en super sprød sag der hed Amber. Stedet har efterfølgende været stormet af politiet, og det var sidst jeg læste om det en klinik med latinske klientel. 

Nogen som ved om den Amber der arbejdede der dengang, stadig er aktiv i branchen og hvor man evt. kunne finde hende?

Jeg har desværre ikke meget mere info end dette.

Ups! Denne skulle vidst have været endt på Efterlysning bordet :)

/FranzJäger

Redigeret af FranzJäger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FranzJäger

Hmm, jeg vil ikke helt afvise det, bryster og krop kunne godt ligne den Amber jeg kender fra Guldborgvej, men når man ikke ser ansigtet er det jo lidt svært.

Jeg tror jeg vil prøve at skrive til dem, og spørge. Det kan der vel ikke ske noget ved :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm husker godt nok navnet Amber på klinikken på Frederiksberg, og det var før 04, og hvis alderen på den. Værende Amber holder med ca 30 år så kan det ikke være hende den Ambqer var dengang 25 år og må så være omkring.40 år i dag...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror denne Amber var på Munkensvej den gang, ikke Guldborgvej. Men er ikke sikker.

Arne?

Jeg har aldrig besøgt det pågældende sted, så jeg kan desværre ikke hjælpe. Beklager :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amber har ganske rigtigt været på Munkensvej - hvertfald i en kort periode. Har selv besøgt hende dér for båske 6-7 år siden. Og hun brugte for øvrigt mere eller mindre de samme billeder den gang som nu ;-) Cat som også er på annoncen pt, kan jeg også huske fra dengang. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FranzJäger

Jeg ved ærlig talt ikke om Amber fra Guldborgvej også var at finde på Munkensvej. Jeg kom (!) hos hende en del gange, og vi spildte ikke tiden med at snakke om hvor hun arbejdede henne af :)

Tak for jeres input anyways :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

Hmm husker godt nok navnet Amber på klinikken på Frederiksberg, og det var før 04, og hvis alderen på den. Værende Amber holder med ca 30 år så kan det ikke være hende den Ambqer var dengang 25 år og må så være omkring.40 år i dag...

Kvinder og aldersopgifter .... ikke to ting der rummes i samme box. En pige der var 25 år 15 år tilbage, kan meget vel være 30 år idag. Det sjove med thaipigerne er at det også ser ud at være rigigt. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hornykaj

Heey

Jeg husker Amber fra vestamager et sted i et villakvarter for 6-7 år siden. Stadig samme billeder. Ret sikker på hun er min 40 år nu. Hun var lækker. Silikone men lækre babser. Memory Lane... skulle måske lige tjekke hende ud selv igen :-)

HK

Del dette indlæg

Link til indlæg
hornykaj skrev, for 43 minutter siden:

Heey

Jeg husker Amber fra vestamager et sted i et villakvarter for 6-7 år siden. Stadig samme billeder. Ret sikker på hun er min 40 år nu. Hun var lækker. Silikone men lækre babser. Memory Lane... skulle måske lige tjekke hende ud selv igen :-)

HK

Cirka 50 +/-, men stadig en meget flot kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...