Hop til indhold
Guest alm pli

Rystende oplevelse af foxi

Recommended Posts

Guest Playful
champ skrev, for 27 minutter siden:

Med tanke på den sidste tråd, hvor nogle der også deltager i denne tråd var involveret, tænker jeg nu at det er ganske fornuftigt Foxi vælger at lade dem kører deres eget show.

Tænkte det samme. Hvis der er hold i det og aftaler ikke overholdes, så skal der nok komme andre på banen. Den anden tråd var ikke noget kønt syn til sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
askebærger skrev, for 43 minutter siden:

hejsa

som rimelig ny her , er det da skønt at hører noget fra begge sider, tror da ikke trådstarter har opfundet dette for sjov skyld ?? , så self skal man høre en sag fra 2 sider , vil ikke dømme nogen på forhånd , men vil da gerne så tæt på sandheden som muligt

Sædvanligvis jo, men i dette tilfælde, så kort tid efter en anden tråd om nøjagtig det samme, gik helt op i hat og briller, og flere fra den tråd med det samme er på banen igen så synes jeg det er helt fornuftigt at lade det fare. Alt information der kan tænkes relevant for nogle af os findes i det allerførste indlæg i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest alm pli

er det sådan nye brugere bliver taget imod er der da ingen grund til vi anmelder om vores oplevelser, kan godt se det ser mærkelig ud, men nu er det en tråd jeg har startet, da det er noget jeg kan stå 100% inden for og som skete i torsdags og jeg har vidst andre de beskeder og opkald jeg havde til hende, for at dette ikke skulle være noget jeg bare finder på, kan ikke forstå hvorfor foxi så ikke kommer med et modsvar, hvis dette ikke er rigtigt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige sige at jeg ikke tager nogens parti i denne sag, da jeg ikke aner hvad der er rigtig og forkert. Og jeg har heller ikke besøgt hende på noget tidspunkt.
Men de tråde der er her inde om besøg der er gået galt, er de to parter aldrig enig om hvad der er sket.

Kan se at hun (Foxi) har læst tråden da hun har liket nogle af indlægene i denne tråd, så mon ikke hun har besluttet at blande sig uden om, da den slags sager ofte ender i total muderkastning og låste tråde til følge.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest alm pli

nu gider jeg jo så ikke alt det mudderkastning og det er da klart begge parter bliver aldrig enig, for jeg som kunde er blevet så dårlig behandlet og vis pigen for en gang skyld vil stå frem vil det måske skade hendes forretning, men det vil klæde en som foxi at stå frem at indrømme hun ikke har vidst den rette opførsel i denne situation og så vil der jo ikke være mere i det, for var det mig der havde de beskyldninger hængende og det ikke var rigtigt vil jeg da komme med beviser for dette ikke er rigtigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du gider ikke mudderkastning hvorfor bliver du så ved måske synes hun ikke du er værd at spilde tid på du fandt en anden kom videre i livet

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop så mudderkastningen og kom tilbage til anmeldelsen tak! Og der er ikke nogen der lige skal have det sidste ord!

 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest alm pli

dette var så første og sidste gang jeg anmelder noget, når dette ikke bliver taget mere seriøst for hvad skal vi så bruge denne side til når man anmelder en seriøs oplevelse og gøre det med det formål at advarer andre og fortælle om pigerne og så man bliver gjort til nar, så håber da i andre får samme behandling af denne pige, der nu kan sidde og klappe i sine hænder af hun igen ikke har opført sig ordentlig og det går ubemærket hen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
alm pli skrev, for 7 timer siden:

dette var så første og sidste gang jeg anmelder noget, når dette ikke bliver taget mere seriøst for hvad skal vi så bruge denne side til når man anmelder en seriøs oplevelse og gøre det med det formål at advarer andre og fortælle om pigerne og så man bliver gjort til nar, så håber da i andre får samme behandling af denne pige, der nu kan sidde og klappe i sine hænder af hun igen ikke har opført sig ordentlig og det går ubemærket hen. 

Jeg undre mig nu mere over at Nanna har liket dette indslag. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeg undre mig nu mere over at Nanna har liket dette indslag. 

 

Haha, ja det var vel kun et spørgsmål om tid før du igen kom på banen... Velkommen til endnu en tråd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu blev Nanna jo rost, så det er vel naturligt nok at like sådan et indslag..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
alm pli skrev, for 10 timer siden:

dette var så første og sidste gang jeg anmelder noget, når dette ikke bliver taget mere seriøst for hvad skal vi så bruge denne side til når man anmelder en seriøs oplevelse og gøre det med det formål at advarer andre og fortælle om pigerne og så man bliver gjort til nar, så håber da i andre får samme behandling af denne pige, der nu kan sidde og klappe i sine hænder af hun igen ikke har opført sig ordentlig og det går ubemærket hen. 

Kære @alm pli du har skrevet et indlæg og det er blevet læst af mange, hvad mere forlanger du. For mig tyder det på at du kun ønsker at pigen igen skal føre sig frem og udstille sig selv, hun er heldigvis klogere. Jeg kender ikke pigen og kommer heller ikke til det, da hun er uden for den aldersgruppe jeg normalt besøger.

Denne tråd er desværre på samme kurs som den forrige :?

Fortsat god aften til alle :-)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
ratt skrev, for 1 time siden:

Nu blev Nanna jo rost, så det er vel naturligt nok at like sådan et indslag..

Denne tråd handler ikke om Nanna men om hendes samarbejdspartner.

Syntes da at det er underligt at Nanna liker en der er kritisable over for hendes veninde. 

forstår ikke hvordan det hænger sammen da de jo arbejdede sammen den dag ifølge annoncen!!

Finder ikke alm pli særlig troværdig .

 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Observator bad jer om at finde linjen. Men det kan I åbenbart ikke finde ud af, så nu slutter den her tråd.

-Ledvogter

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...